Jump to content
kindis

Избяга ми Свирката

Recommended Posts

Здрасти на всички,та значи бях писал че ми светна SRS-a в друга тема.Ходих при едни пичове забърсаха грешката, но до вечерта отново светна (това става миналият Петък). До тук добре. бях се примирил със SRS-a ама в понеделник ми изчезна и тутурутката и ся не мога да освиркам накой идиот който си го заслужава.SRS-a се оказва че някъде замалко дава грешка при възглавницата на волана, ама кото закачиха тестера отново показва че е ОКСвирката в понеделника ту се сетеше да свирне ту не. Некой ако има идея от що мое да е да пише? Предватително благодарим :):):):):DКолицата е Civic 6г. Англичанка 98г.

Редактирано от kindis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми напрай си една бре :) клаксона няма нищо общо с СРС-а, виж да не ти са окислени клемите на тромбата на предната маска, по-лошия вариант ще е зацапани или износени контакти под волана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това значи ли че ще трябва да свалям бронята?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. клаксона няма нищо общо с СРС-а..

Разбира се че има >> отвъд голямото море му казват "slip ring". Обяснено по прост начин това са едни контактни пръстени които прехвърлят сигнала докато се върти волана. На 5г са 5 линии, и на 6г трябва да е нещо подобно. Възможно е да се е прецакал този модул, да не дава добър контакт и затова да ти дава грешка СРС-а барабар с клаксона. Редактирано от NASAKOTO.YAKATA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. клаксона няма нищо общо с СРС-а..

Разбира се че има >> отвъд голямото море му казват "slip ring". Обяснено по прост начин това са едни контактни пръстени които прехвърлят сигнала докато се върти волана. На 5г са 5 линии, и на 6г трябва да е нещо подобно. Възможно е да се е прецакал този модул, да не дава добър контакт и затова да ти дава грешка СРС-а барабар с клаксона.
Сори за офа....Колега ако си запознат я сподели за тоя ринг,че и при мен е същата дилема с лампата и клаксона.Проблема е че стария собственик се е опитвал да слага спортен волан...незнам да не е скъсал тая джаджа.Дай малко инфо сменя ли се,от каде мога да го намеря и най-важното как се сваля тоя волан че ме страх да не чупя нещо. :) Редактирано от Fero

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали си волана и сам ще видиш проблема и аз бях останал без свирка :) от ринга е сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е със спортен волан колега фланеца ти се е спраскал трябва да го залепиш както аз направих или да си купиш нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изтеглете си сервизното ръководство и там е описано всичко. Ако има СРС трябва да се внимава и да се работи след свален акумулатор. Неизвестно време след като се откачи акумулатора СРС-а все още може да гръмне стига да го треснеш силно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом клаксона няма нищо общо с СРС-а защо тогава управлението на моя клаксон минава през СРС-а и пак неще да свирне...имам същия проблем...има ток ама няма сигнал за задеисптване на релето????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...