Jump to content
KONI

прелюда губи масло дайте идеи

Recommended Posts

колеги откакто взех прелюда имам проблеми с маслото няма никъде течове но маслото чезне със страшна скоростмерихме компресията и е като на нова 9,5-10 майстора се произнесе че са гумички на клапаните смених ги първите 500кмдобре маслото стои като заковано следващите 200км пак тръгна надоло засега с 2-3мммаслото е Валволин 10\40 полусинтетика кажете какво да правя да сменя пробно маслото\с какво\ или да отивам на смяна на сигментивтория вариант засега ми е най неприемлив поради липса на средствапредложиха ми да сменя маслото с Q8-F1 било някакво специално полусинтетика за ''стари бегачки''ползвах търсачката но колкото постове толкова мнениямоля помагаите защото колата много ми харесва а и върви страшносамо този проблем разваля хубавото впечатление ПОмАГАИТЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипи проверено масло и ще заспи. Така изглежда. Мотул...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Q8 F1 10W50 е страшно масло.Карам го вече на втора кола,пък го и продавам доста.Ако и него го гори,значи си за сегменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да спомена че проверих и свещите идеално изпечени с цвят на керемидано не отговаряха на модела за този двигател от колегата ''Татето''се снабдих иридиеви свещии се осеща промяна но проблема оставазначи единственното което ми остава преди сегментите е смяна на маслото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха, по-евтино за пробата пък и една "промивка" дори да е, не вреди :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не искам да те разочаровам ама при мен този същия проблем се реши само след смяна на сегменти и подробен реглаж след това...Иначе и аз минах през целия ужас със проби на различни масла, смяна на гумички на клапани и т.н. Прелюда все пак не е първа младост автомобил, пъки не знаеш, предполгагам, дали някога изобщо е отварян за такива профилактики.. Така че може би му е време вече. Имай предвид, обаче (и ти си го писал в поста си - че върви много) че може тия 12-15 години откакто е кола да е карана само "на ръчка" и наистина да иска една такава козметика. Още един съвет ще си позволя да ти дам - ако ще сменяш сегменти, с тях погледни - биелни и основни лагери, глава, блок гарнитури. И в никакъв случай не сменяй гумичките на клапаните и после сегментите, не за друго ами ще си съсипеш един комплект гумички, които при смяната на сегментите така или иначе пак ще смениш.Е, хайде, УСПЕХ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема с маслото изчезна ,след като го смених с Кастрол магнатек10в40,преди това карах с Мобил 10в40(някво наливно) и си гореше по 1,5л. на 9-10000км.!п.п.Пробвай първо с качествено масло!(ве4е 3000км. не сам доливал,стои си на мах)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм за кастрола.ама що захвърляте с лека ръка валволина не ми е ясно.и надали да се реши проблема със смяна на маслото,загубите сега както казва колегата не са никак малки.но не е проблем колега да пробваш с ново масло,ако забележиш че го губи пак,точиш го преди да разбуташ колата,после сменчш сегментите и квото там искаш друго и си го налеи пак,то не ти се губи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега KONI, смени маслото и го остави да намалее до средата м/у мин. и макс. на пръчката / или новото масло го остави на това ниво /.

Ако до 10к км. падне до мин. - не прави нищо на двигателя.

Недейте да си мислите, че след като маслото намалява от максимума, двигателя е за някакъв ремонт.

П.П. Това е писано и преди. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха и да се има предвид че "наливно масло" е като на цар Киро ракията... в най-добрия случай спирт и есенция :D има си вносители с разфасовки и всичко...

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги благодаря за отзивите засега наистина ще изчакам да видя този Валволин докъде ще спадне после мисля да сменя марката на маслото да го видя и с него какво ще стане и тогава ще му мисляоще веднъж благодаря за мненията ви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здравеите колеги изрових тази стара моя тема за да ви споделя как се реши моя проблем защото едно е споделения проблем но по важно е според мен решения проблемта както сте прочели по горе прелюда гореше масло и то яко 1л на200-400км след прочетох тук във форума десетки мнения реших първо да сменя гумички на клапаните но нямаше очаквания ефект тогава се стигна до отваряне на двигателя и етоти проблема на 2-ри и 3-ти цилиндър между двата компресионни сегмента буталата бяха счупени парченца по 3-4см се разхождаха свободно между сегментите нямаше задрало или резки но като изкараха буталата те просто паднаха след измерване на цилиндрите и буталата се оказа че моторите хонда са наистина много здрави т.е. минимално да не кажа никакво износване но реших да я направя като хората и я пристъргахме на първи ремонт с нови бутала нови биелни и основни лагери нови гумички на клапаните челосване на блока и главата напасване на клапаните и тнс няколко думи това е моята одисея сега предстои разработване на фактически новия мотор и дано дане се повтаря този проблемпоздрави на всички

Редактирано от KONI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

при мен загубата бе от сълзящата пробка до маслената магистрала долу на блока вече няма проблем :) :)

Редактирано от ARchangel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...