THE VIRUS 0 #1 Публикувано 27 Януари, 2009 някои може ли да помогне тази сутрин като тругвах за работа си запаи без проблем стигнах до офиса изгасихя за малко след това се опитах пак да запаля и вурти без никви признаци че ще запали след 4 часа пак опитах и си запали без проблем накрая тругнах да си хода и запали много гадно пурво на много ниски обороти трепереше цялата и бавно си ги вдигаше на 1000 става дума на сивик 5 генерация 1.3 мотора онази вечер когато бяха даждовете минах през един гиол с голяма скорост но на мен ли4но не ми се вярва след ден и нещо да дава чак проблем ако е от това или греша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_stz 0 #2 Отговорено 27 Януари, 2009 (Редактирано) Според мен точно това е станало.Вчера го имах същият проблем! не ще да пали после(като исъхне) пали, после пак и накрая виках да ме дърпат.Днес като виждах гьол и минавах все едно карам комбайна Редактирано 27 Януари, 2009 от honda_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THE VIRUS 0 #3 Отговорено 27 Януари, 2009 Според мен точно това е станало.Вчера го имах същият проблем! не ще да пали после(като исъхне) пали, после пак и накрая виках да ме дърпат.Днес като виждах гьол и минавах все едно карам комбайна ахам но при мен след гиола нямаше ядове варвеше си и си работеше нормално това ми се появи след ден два някаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THE VIRUS 0 #4 Отговорено 27 Януари, 2009 и нормално ли е този мотор дами дава градско по задрустванията сутрин и ве4ер 12/100 разход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aksel 0 #5 Отговорено 27 Януари, 2009 Братле ако си от плд...мога да хварля едно око.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THE VIRUS 0 #6 Отговорено 27 Януари, 2009 мс ама съм от София Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
To sloW 0 #7 Отговорено 27 Януари, 2009 някои може ли да помогне тази сутрин като тругвах за работа си запаи без проблем стигнах до офиса изгасихя за малко след това се опитах пак да запаля и вурти без никви признаци че ще запали след 4 часа пак опитах и си запали без проблем накрая тругнах да си хода и запали много гадно пурво на много ниски обороти трепереше цялата и бавно си ги вдигаше на 1000 става дума на сивик 5 генерация 1.3 мотора онази вечер когато бяха даждовете минах през един гиол с голяма скорост но на мен ли4но не ми се вярва след ден и нещо да дава чак проблем ако е от това или греша Колега виж си свещите....аз имам скъсана гумичка на клапан и ми сълзи масълце върху едната свещ (поомоазана е) също така и пукната на едно място ...тамм....дави се от време на време заради нея като трагвам.....и същия синдром като при теб.....някои път неска да запали!Мисля си едни неща еи тука.......незнам дали има такива филми обаче......когато го загасиш ,при запалване да се падне този целиндър чиито развалена свещ поткарва първи.....тоест няма добра иска и неиска да запали по компетентините колеги няма да е лощо да се включат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THE VIRUS 0 #8 Отговорено 27 Януари, 2009 ми свещите уж сами ново но щеги вида утре мисля си има ли начин да е влезнала вода примерно някаде макар 4е то като се замисля би триабвало да се исуши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
To sloW 0 #9 Отговорено 27 Януари, 2009 ми свещите уж сами ново но щеги вида утре мисля си има ли начин да е влезнала вода примерно някаде макар 4е то като се замисля би триабвало да се исушиМмм.....НЕ,там вода няма как да влезе! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el niño 4 #10 Отговорено 28 Януари, 2009 Вземи провери дали не евлезнала вода в делкото, избърши капачката на делкото от вътре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 28 Януари, 2009 Послушай N_D, при конденз под капачката симптомите са твоите. Смени я ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тошето 0 #12 Отговорено 28 Януари, 2009 колега,глеи са в това време не е лошо да погледнеш дали някъде не ти се мокри кабелния сноп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Quincy 0 #13 Отговорено 29 Януари, 2009 Колеги здравейте,и аз имам подобен проблем с паленето,става въпрос за сивик д16з6 1992г. ,пусках дори и тема но не намерих решение на проблема,също мисля д апробвам с нови свещи,иначе колата върти,върти но не пали,с теглено пали сравнително трудно,и в началото работи на 100 оборота и все едно на 3 цилиндъра,като поработи се оправя,карам,карам като се прибера ,гася,след час пак пробвах запали,но на др сутрин отново не запали,така няколко пъти,моля помагайте,идея си нямам какво може да е,един колега ми каза че може да е от бензинова помпа и д ане стига бензин до свещите,махах ги бяха мокри.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #14 Отговорено 29 Януари, 2009 Сменете си дистрибуторните капачки, ако не сте го направили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове