Jump to content
Guest PILOT

по пъргаво от CRX V-TEC

Recommended Posts

Guest PILOT

Има ли по голяма резачка от CRX-а V-TEC в неговия клас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Моето мнение, че Civic хечбек 5-а генерация 160 коня е по-бърза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA

в грешка сте колега :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

CRX-a би тябвало да е малко по бърз,нали е по-лек.Кико пускал ли си се с VTI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Гледал съм по интернет гонка между CRX и Сивик и сивика бие :thumbs1: с много малко :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GReddy

Каква е разликата в килограмите????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Каква е разликата в килограмите????

Незнам, ама и моите наблюдения са такива, че Civic Vti 5-а генерация хечбек е по-бърз. Може просто на такива случаи да съм попадал. А и забележете, че по-предпочитан за тунинг е пак хечбека. Винаги и това ме е учудвало, а съм имал и CRX, много им се кефя по принцип на тези автомобилчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

CRX-a би тябвало да е малко по бърз,нали е по-лек.Кико пускал ли си се с VTI

.....той с моята патерица не смее да се пусне...... :thumbs1::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GReddy

CRX-a би тябвало да е малко по бърз,нали е по-лек.Кико пускал ли си се с VTI

.....той с моята патерица не смее да се пусне...... :unsure::dry:
Не се и самнявам че ще се пусне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

според мен civic 5gen. B16A2 е по пъргав с една идея от CRX 2gen. B16A1 VTI-to e kum 1050-1100кг. някаде а CRX e 1000кг някаде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-CRX

Abe kolegi da vi kaja,to si zavisi i ot 6ofiora!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Abe kolegi da vi kaja,to si zavisi i ot 6ofiora!

точно така мой човек, всичко е до задкормилното устройство :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

и според мен макар и с малко е по бавен CRX-а :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA

и как стигнахте до този извод колко crx-a с b16a1 сте виждали да се пускат в България

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

в софия съм виждал достано само един черен съм виждал да се пуска на божурище

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gizi

Здравеите фенове!Интересува ме мотора civic crx 1.6 vti около 94 година дали е атмосферен или с турбина.Благодариа предварително ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

дали е атмосферен или с турбина

За Хонда турбинирането в малолитражните двг-та е табу през тези години ;) та ... конете са истински и са от нормален (НЕнормален ;) ) атмосферен двигател ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Здравеите фенове!Интересува ме мотора civic crx 1.6 vti около 94 година дали е атмосферен или с турбина.Благодариа предварително ;)

Залегнало в политиките на Хонда е да се произвеждат мощни двигатели без принудително пълнене, т.е. без турбини. Почти няма Хонди произведени с Турбо. Обаче ако на Vti-ка сложиш Турбо, става страшно!И този двигател както останалите е атомосферка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

црх-а е 150 коня сивика 160

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vessy9119

не са важни конете,а магарето зад волана ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

не са важни конете,а магарето зад волана ;););)

не само конете, но и върящият момент на CRX-а е по-малко, 144 срещу 150 нютон-метраа разликата в килограмите е само 55, получава се 146.34 конски сили за тон на CRX-а срещу 148.15 кс/т за сивикаа и сивика е по-ново поколение, вече са имали CRX-а като база за сравнение, така че логично е да са направили сивика по-добър. CRX-а е твърде тежък според мен, 120 кг повече от моя, а това си е доста!ето ги данните, които имам, за 2те коли:1990 Honda Civic CRX 1.6i-VT1992 Honda Civic VTi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gizi

Здравеите!Аз като невежа да попитам.В единиа линк за сивик vti "92g в спецификацията срещу compressor type пише N/A , това не го разбирам.Благодариа предварително! :angry::P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

срещу compressor type пише N/A

"N/A", съкратено от "Not Available", т.е. - Не е на разположение, не е предлагано въпросното "нещо" :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather
:angry: Пичове предлагам да не спорите безмислено кое е по -пъргаво .Според мен по - голяма резачка от HONDA е единствено самолета :PТака че айде на здраве ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pankara

сивика прави една кола пред ЦРХато лятото беше гонката на лук оил във варна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

сивика прави една кола пред ЦРХато лятото беше гонката на лук оил във варна

Кой бе6е Сивика и кой ЦРХ-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

сивика прави една кола пред ЦРХато  лятото беше гонката на лук оил във варна

Кой бе6е Сивика и кой ЦРХ-а
crx sin s 17" djanti na Martocivic 160 като твоя sin s 15" djant с купе от D15B2 със само една спортна седалка постоянно ходеше китосан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Тва съм го изтървал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...