Jump to content

Recommended Posts

Искам да питам някой който разбира,на кой дел сол е по-лесно да се сложи турбина или компресор...на VTI или на ESI,..чувал съм 4е малкия двигател по лесно се прави...има ли нещо вярно в това ? и кое е по добре да се сложи центробежен или винтов компресор или турбо ? мерси за мненията :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам някой който разбира,на кой дел сол е по-лесно да се сложи турбина или компресор...на VTI или на ESI,..чувал съм 4е малкия двигател по лесно се прави...има ли нещо вярно в това ? и кое е по добре да се сложи центробежен или винтов компресор или турбо ? мерси за мненията :fun:

То не опира до по-лесно или по-сложно. Ами до по-скъпо и по-евтино, после и целта каква ти е - по-живнала кола или бясна драгаджийка. Преработките и при 2та мотора са еднакви - частите са различни (поне повечето) и просто трябва да си прецениш на коя кита е по-читав и на каква цена и т.н. Да видиш частите за мотор с принудително пълнене как вървят, къде и как се намират и т.н. (за биели и бутала, говоря - че даже и валове). От там - от към хардуер си готов - отиваш на настройки на ECU-то ... Смятам аналогични са нещата, разликата ще е основно в цената ... за В-серията частите са на други цени отколкото тези на D-серията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно зна4и заради B и D различните модели различни пари за upgrade тоест и Б могат да се направят но излиза по скъпо ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. За справка изрови темата на Дариус за суперчарджъра на B16A2 и виж за какви преработки и $ става дума. Там говорим за качественни части на изпитани марки и изпипано изпълнение, виж има доста изписано и доста снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...