Jump to content
Guest dimodi

Хонда представи Civic 8ма ген за Европейския пазар

Recommended Posts

Guest dimodi

Пълен текст на английски: http://world.honda.com/news/2005/4050801.html

 

Частичен превод на български:

 

Honda Motor Europe Ltd представи на 1 август 2005 новата осма генерация Civic, предназначен за европейския пазар. Новият модел е по-широк и нисък от предишния. Колата ще бъде показана за първи път на Frankfurt Motor Show през септемрви 2005. Продажбите ще започнат в началото на 2006.

 

Както си пролича и от прототипа, показан на Geneva Auto Salon през март 2005, намерението на Honda е новият Civic да е кола със спортен дух.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Въпреки че е по-къс и по-нисък, новият Civic е по-широк и просторен отвътре.

 

Колата ще се предлага със следните двигатели:

1339cc 61kw/83 PS бензин

1798cc 103kw/140 PS бензин

2204cc 103kw/140 PS дизел

 

Всички варианти са с 6-степенна ръчна скоростна кутия.

 

Технически данни:

 

 

Model 1.4 1.8 2.2
  Comfort/Sport Comfort/Sport/Executive Comfort/Sport/Executive

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ENGINE SOHC i-DSI SOHC i-VTEC i-CTDi

 

Bore × stroke (mm)
Capacity (cc)
Compression ratio
Max. power kW/PS
@ rpm
Max. torque Nm
@ rpm

 

 

73 × 80
1339
10.8
61/83
5,700
119
2,800

 

 

81 × 87.3
1798
10.5
103/140
6,300
174
4,300

 

 

85 × 97.1
2204
16.7
103/140
4,000
340
2,000
TRANSMISSION 6-speed manual /

 

6-speed automated-manual

6-speed manual
Front Wheel Drive
SUSPENSION  
Front MacPherson strut, coil spring, gas pressurised shock absorber, anti-roll bar

 

Torsion beam, coil spring, gas pressurised shock absorber

Rear
BRAKES ABS with electronic brake distribution (EBD)

 

Vehicle stability assist(VSA) and Brake Assist

 
WHEELS AND TYRES  

 

Wheels
 
 
Tyres
 

 

16 × 6.5J
 
 
205/55R16
 

 

16 × 6.5JJ
Sport/Exec.17 × 7.0JJ
 
205/55R16
Sport/Exec. 225/45R17

 

16 × 6.5JJ
Sport/Exec.17 × 7.0JJ
 
205/55R16
Sport/Exec. 225/45R17
DIMENSIONS,

 

WEIGHTS, CAPACITIES

 

 

 

Overall length (mm)
Overall width (mm)
Overall height (mm)
Wheelbase (mm)
Front track (mm)
Rear track (mm)
Ground clearance (mm)
Luggage space VDA (ltr)
Kerb weight (kg)
Max permitted weight(kg)
Fuel tank (litres)

 

 

 

-
-
-
-
-
-
-
-
1170 – 1230
1670
-

 

 

4250
1760
1460
2635
1504
1510
150
415 – 485
1200 – 1310
1750
50

 

 

-
-
-
-
-
-
-
-
1350 – 1450
1900
-
PERFORMANCE  

Max speed (km/h)
Accel. 0-100 km/h (sec)

 

171
14.2

207
8.6

 

205
8.4
FUEL CONSUMPTION

 

(1999/100/EC)

 

 

l/100 km Urban
Extra Urban
Combined

7.8
5.1
6.1

 

8.4
5.2
6.4

 

6.6
4.3
5.1
CO2 emissions g/km 143 149 135

 

Мен лично ми харесва много предницата - прилича на Акорд :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

... намерението на Honda е новият Civic да е кола със спортен дух ...

Като гледам гамата от двигатели, спортният дух най-вероятно ще си остане само във външния вид на колата :tease: П.П. Дано поне пуснат Si и Type-R версия за модела, защото тия двигатели ми се струват крайно недостатъчни :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CityNight

Kaто дизайн определено няма кой да я бие :music: А на мене V-TEC'овия двигател дет е 1.8 ми стига чесно казано за спортния дух...беееее...без конкуренция :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest delineator

Хм, няма ли да има някакъв среден двигател - нещо към 110 к.с.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Хм, няма ли да има някакъв среден двигател - нещо към 110 к.с.?

За друго купе не съм сигурен, май няма да има, а гамата от двигатели си остава същата. За съжаление по-бедна от другите генерации, но иначе автомобила ми харесва :music:

 

Ето и тази тема се обсъждаха тези недостатъци - Линк

 

:tease:

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Обърнете внимание на вредните емисии, ако правилно разчитам резултата най-долу в таблицата, значи бензиновите двигатели имат повече вредни емисии от дизела!?!? :fun::tease::music::beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

Обърнете внимание на вредните емисии, ако правилно разчитам резултата най-долу в таблицата, значи бензиновите двигатели имат повече вредни емисии от дизела!?!? :fun::tease::music::beer:

да то за това са толкова модерни и купувани последните години в европа :dj:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Гледайки този линк: (линк) си мисля, че трябваше да има и малко по-голямо купе от същата генерация. Този модел от линка ми изглежда на мен лично нещо като "купе", предполагам не би трябвало да пропуснат и "Седан" от същата генерация с 4 врати!

Някой има ли информация по върпоса? :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest delineator

А къде ще се произвежда новото Сивиче? В Англия като 7та генерация или в Япония?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Както и предположих от предходната тема пусната от Демон, най-малкия мотор ще е L13A1 познат от JAZZ, а именно - 1,3 (въпреки че на много места го водят 1,4 литра, което е грешно :music:) 8 клапана "i-DSI" система - по 2 свещи на цилиндър - 83 коня. Може наистина да е много ефективен с тази "извратена" система с 2-те свещи на цилиндър (по-добро изгаряне на горивото, така поне говорят...) и сравнително добра динамика за JAZZ-a, aма като гледам характеристиките за Сивик-а... някакси е прекалено слаб тоя мотор за това купе :tease: Относно това кое къде ще се произвежда - както винаги, COUPE версията ще се прави в САЩ, Хечбеците ще се правят предимно в Англия и Япония мисля (за различните пазари, различни региони на производство), а Седан-а ще се прави в Япония и Америка (също според това за кои пазари се предназначава).И Седан ще има разбира се - за къде без него :beer: Виждал съм вече, т.нар. "Spy photos" както на 5 вратия Хечбек, на Купе-то, така и на Седана (ще се опитам да я изнамеря къде я гледах тази снимка на Седана и ще я кача тука). Седана прилича много на Купето, по стоповете и предните фарове много напомня за него.Абе, няма какво да го мислим. До месец и половина максимум, колата ще излезне и ще можем да я обсъждаме както си му е реда :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

А това е моята кола :beer: Влюбен съм , на живо ако изглежда толкова добре изобщо няма да се замисля и изобщо няма да ме бърка , че не е много бърза . Един деизелак и не му мисля за нищо , нова кола , малак разход....аааа лудница :dj: Искате спортен дух , абе колеги , спортния дух се плаща , от къде да изкараш и откъде да изплащаш 52 000 лв за кола със спортен дух , колко са тези които са си купили Type R в България 3-ма май , за 2 знам 100% че е на един и същ човек купени от Бултрако ;) Като искам спортен дух , д16-ка на 5-тата генерация ( или пък 3-та :music: ) , тунинг и най-много за моите изисквания да дам 10 000 лв в продължение на мин 5 години за да я направя както искам ;) Мисля си , че не бива да изискваме разнообразната гама на видове и двигатели от Хонда Мотор Ко. , това са средства , и най-вече РАЗХОДИ !!! Производители като Хонда не могат да си позвлолят такива цени , все пак се борят за пазар , като завладеят пазара тогава ще правят щуротии , за това модели като Прелюд ( спрян от производство ) , CRX и др. не се подновяват , европееца не търси гъзарски коли , тези които са гъзари в Европа не си купуват Хонда ( те може би не са чували за марката ) купуват си Порше , Ферари , Ламборджини и др. А останалите си купуват семейна кола или пък такава която да върши такава работа също :dj: Замислете се първо какъв е смисъла да има такива модели и такива мощности и после какво ни се иска на нас :fun: Или иначе този модел много ми хареса и предлага много добра разновидност , малък бензинов двигател който се слага на Джазз-а , перфектен двигател , икономичен до неузнаваемост ; 1.8 със скромните за Хонда 140 коня , заменящ 1.6 110 коня , който според мен е много слаб двигател за купетата на Хонда ( само на хечбек-а бива , ами седана ??? ) и дизеловия двигател на Акорд 2.2 , 8.6 сек до 100 км/ч :tease::dj:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Ето и въпросните "шпионски снимки" на Купе-то и Седана ;)

 

>>> ТУК <<<

 

Ето още една ГАЛЕРИЯ с шпионски снимки.

 

И нещо интересно - загледайте се в таблицата която Димоди е дал и забележете какъв нов автомобилен термин е използван:

 

6-speed automated-manual

Това е революционната трансмисия на Българският :fun:ИнжEнер* Румен Антонов :music: , чиито патент на тази трансмисия беше продаден на Honda Motor Co. преди около 2 години.

 

За повече информация относно тази трансмисия, четете >>> ТУК <<<

 

 

* - блЯгодарения на нашият благородно-любезен събрат по съдба - "Honda-Z" който успя да ми отвори очите навреме :tease: успях (ах, невероятно но факт, нали :beer: ) да поправя правописната си грешка ! :dj: Хвала, ХВАЛА !!! на такЪви загрижени люде за обществената култура на нашето скъпо и мило оттечествено слово и най-вече правопис :dj:;) ЕВАЛА !!!:dj:

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

е в крайна сметка dimodi е пуснал хечбека, a ADH-Honda седана и купето, но определено и при тази генерация окото ми хващат хеч-а и купето, ма к'во да се прави, спортен дух :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Tino, не съм съгласен с теб.

В Европа е ясно, че спортни модели като Civic Type-R, CRX, Prelude, NSX и S2000 не се продават добре, но в САЩ и Канада нещата стоят по коренно различен начин - там японските автомобили са най-предпочитани (защото са икономични, евтини и бързи) :tease:

Може да се каже, че за японците от Хонда европейският пазар е най-маловажен. И въпреки това в страни като Гърция, Турция и Великобритания една от най-предпочитаните автомобилни марки е Хонда !!! Така че с тези три страни, по-голямата част от пазара на японски автомобили в Европа се изчерпва :music:

Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ето и въпросните "шпионски снимки" на Купе-то и Седана......................

Публикувано изображение

 

Ето го и моят следващ автомобил :beer:

 

ADH, благодаря за информацията, с тези два поста отговори на почти всички ми въпроси относно новия Сивик. Няма да скрия, че отново докато пишех постовете, тайно се надявах ти да се включиш в темата. :tease::music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Tino, не съм съгласен с теб.

В Европа е ясно, че спортни модели като Civic Type-R, CRX, Prelude, NSX и S2000 не се продават добре, но в САЩ и Канада нещата стоят по коренно различен начин - там японските автомобили са най-предпочитани (защото са икономични, евтини и бързи) :fun:

Може да се каже, че за японците от Хонда европейският пазар е най-маловажен. И въпреки това в страни като Гърция, Турция и Великобритания една от най-предпочитаните автомобилни марки е Хонда !!! Така че с тези три страни, по-голямата част от пазара на японски автомобили в Европа се изчерпва :tease:

Не си ме разбрал правилно :dj: Не казвам , че в Европа не са предпочитана марка , по принцип когато съм бил в Европа японски коли се виждаха много повече отколкото европейските :beer: И всяка една японска кола която съм видял ( дори стара 5-та генерация и др. ) са в изрядно състояние в сравнение с тези на европейските и в интерес на истината нямаше толкова много лъскави мерцедеси , аудите и сякакви подобни , там най-често виждаш бмв седан ( без значение кубатура на двигателя ) с теглич и закачено ремарке :dj: психиката на европееца е коренно различна , но не и на Хонда маняците ( всички си приличат ) , малко са хората които ще си купят ей така Хонда , там рекламата е изключително важна , а и европееца кара 5 години кола и трябва да я сменя вече щото му е стара и са тотално неосведумени за гуми , масла и сякви такива , за тях колата е средство за превоз ( баща ми казва ако ми кажат на прегледа , че трябва да си сменя гумите , казват му какви и отивам да ги сменям ) . Там модели като CRX не ги използват за работа , а яко тунинг , или се купуват от маняци . А българина е гъзар , не е практичен индивид ( донякъде :music: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda
Ето това вече ми харесва ! :unsure: Наистина ме кефи дизайна на тая кола, особено интериора, как е оформено таблото... уникална е ! :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Наистина ме кефи дизайна на тая кола, особено интериора, как е оформено таблото... уникална е ! :dry:

така е, наистина май Японците са наблегнали и на интериора при новите си модели :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Японците са наблегнали и на интериора при новите си модели :dry:

Не е само при новите модели. В Хонда отдавна съм се убедил че правят прекрасни и като дизайн и като оформление (ергономия) и като пространство интериори, това е факт, дори и при стари модели от преди 20 - 25 години ! Вземете за пример Сивик 3-а генерация (не я хваля защото Аз имам такава кола примерно, тя просто е изпреварила времето си - излиза модел 1983-а година) или един CRX 1-а генерация. Огледайте се сами и ще разберете за какво говоря - такива меки линий, плавно преминаващи през отделните панели (примерно загледайте се как преминават плавно линийте от таблото към кората на вратата - все едно са един цял компонент, а НЕ два различни) без излишни и "фрапиращи" разлики и разминавания. Прекрасен дизайн, изчистен, галещ окото ! Дизайна буквално казано изпреварва времето си - погледнете един ГОЛФ 2 (който излиза същата '83-а година на пазара), един форд, опел, бмв или дори мерцедес - няма нищо общо, все едно са "делени с теслата" !!! Разбира се и всички други марки коли започват да се правят с подобен дизайн и плавни "извивки", обаче чак през 90-те години, а Хонда са го правили още 80-те !!! За ергономия - в една Хонда всички е сложено там, където трябва да бъде, сядаш в тази кола ако ще и за пръв път да е, а като че ли винаги си я имал тази кола и знаеш къде какво и защо е, като че ли е правена точно за теб, без излишни копчета, празни пространства и т.н. недомислици като в повечето европейски коли !Ами един Прелюд 2-а генерация, който дори излиза година по-рано (1982-а) - уникална кола в дизайнерско, та дори и в техническо отношение (една от първите, ако не е и точно първата Хонда с окачването тип "двойна ключица" и 4-дискови спирачки !!!) :unsure: Рядкост са и колите, които да предложат такова изобилие на вътрешно пространство особено за предно седящите хора - в Сивик един над 100 килограмов и 190+ сантиметра висок човек се чувства спокойно и сравнително комфортно - нещо което е доста недостижимо за европейски или дори други японски автомобили от много по-висок клас !!!Не си говоря врели некипели ! Факт е че който има Хонда, знае за какво говоря и всеки който се е качил в Хонда е останал учуден от начина по който е направена тази кола :D Истината е че с Този, последен модел Сивик, Хонда отново ще са лидери с т.нар. "двуетажно" табло - според Мен това е много интересен замисъл и няма да бъдат единствените с подобна компановка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Имаш право ADH, тези удобства и аз съм ги забелязал. Дизайна на таблото и преливането към вратите между другото го има и при мен на 5-а ген. седан. Аз всъшност имах предвид друго, не че дизайна и интериора не са мислени, а че липсват разни глезотийки, които пък при мой приятел с Ауди ги има. Да кажем не всички бутони светят в тъмното в Сивика ми. Тези за шибидаха, както и тези за отварянето на ел. стъкла, в Ауди-то светят и вечер не се налага човек, който не познава автомобила да напипва кората по вратата, за да се ориентира. Освен това, незнам защо няма във Сивик барче, което придава доста по-завършен вид на таблото, защо трябва това да бъде екстра? Иначе не мога да се оплача, много съм доволен, Хонда е един наистина много измислен автомобил :cool: п.п. Карах скоро Голф 3 от годината на производство на Сивик-а ми и да ви кажа щях да падна, ебаси дървото! Не искам фенове на VW да ми се сърдят ако четат форума, нищо лично не е и няма нищо общо с това, че карам Хонда и съм фен на Хонда. Просто в такава пръчка не очаквах да се кача. Освен това е тясно и......нямам думи, чудя се защо Голфа е толкова прехвален и предпочитан автомобил. После пробвах и VW Passat, ами тука ще спестя коментара си, защото впечатлението ми беше същото като от Голфа, само дето е малко по-голямо, а все пак не е същия клас ;) п.п.п. Карах и една Toyota Carina, както и Mitsubishi Galant, значи впечатлява ме това, че всички японски автомобили се правят по един и същи начин от вътре. Имам предвид всички ключета и ръчици, както са в Хондата, на същите места бяха и в Митсубишито и Тойотата. По същия начин се пускаха и чистачките, даже на същите места им седяха ръчките за отваряне на заден, предн капак, както и капачката за резервоара. Абе Японците са хора с акъл в главите!

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Horse

прилицха ми малко на C3.

Не малко :cool:Не съм очарован от външния вид на Хеча, но пък интериора е убииствен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Абе пипнали са я добре и отвън и вътре ,..... някак по хондьовски.

Обаче няма да е зле и това да види конвейр:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stayllisimo

... намерението на Honda е новият Civic да е кола със спортен дух ...

Като гледам гамата от двигатели, спортният дух най-вероятно ще си остане само във външния вид на колата ;) П.П. Дано поне пуснат Si и Type-R версия за модела, защото тия двигатели ми се струват крайно недостатъчни :cool:
За Type-R четох,че ще бъде 2.4 230-240 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

А колеги я кажете на каква цена ще се предлага сивик-а :wub: Много ме интересува :heart:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

А колеги я кажете на каква цена ще се предлага сивик-а :wub: Много ме интересува :heart:

....май и ония нещастници от Бултрако не знаят....тука ще се продава 7генерация докато се пенсионират ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

....май и ония нещастници от Бултрако не знаят....

:heart: Чудя се ти кого по-точно от там познаваш? :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Тоя Сивик е най-нечовешкия дизай за мен лично... и като си помисля как би изглеждала с тунинг зле ми става. :wub::wub::heart:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

....май и ония нещастници от Бултрако не знаят....

:heart: Чудя се ти кого по-точно от там познаваш? :wub:
Лично засегнат ли си?Това ,че или работиш там или познаваш някой от там или имаш роднина там не променя моето мнение/което винаги изразявам :wub: /.Хайде да видим кога ще почне да се продава в България 8 генерация и колко ще чакат евентуални клиенти, на каква цена ще се продава в сравнение с Холандия например и ако не ти харесва наличния цвят дали ще може да си вземеш друга....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Хайде да видим кога ще почне да се продава в България 8 генерация и колко ще чакат евентуални клиенти

6 януари 2006 официално в цяла Европа(и България) информацията е сигурна от...представителството на Хонда за Варна :heart:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

Имам един вапрос?Някой да има снимки на купето от вътре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Вчера бях до Бултрако и ми казаха , че официялно цена на новия модел могат да кажат Ноември месец , но със сигурност ще е по-скъп от сегашния модел сивик :heart: което за мен е неприемливо , каквито и екстри да предлага :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Вчера бях до Бултрако и ми казаха , че официялно цена на новия модел могат да кажат Ноември месец

май познах :) имам един автокаталог /от 2004 май/ -ми само Бултрако от всички дистрибутори не посочват цени на колите си-това си е жив български непрофесионализъм ,пък и имаше една голяма тема навремето ,в която доста хора от този форум изразиха негативно мнение за горепосочената фирма -ама май темата е изтрита ;) ,така ,че не мисля само аз така-сега дано са направили завой хората и дано повече нови хонди се търкалят по улиците -това показва ,че намалява селския процент на немските возила-аз пожелавам успех на Бултрако и повече продажби -нека ме впечатлят с нещо и няма да говоря така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

Вчера бях до Бултрако и ми казаха , че официялно цена на новия модел могат да кажат Ноември месец

май познах :)
Нищо подобно, земляк, нищо подобно.Просто мисля, че като казваш "ония" все някого трябва да визираш нали?! Познавам хора от там и честно казано не мога да кажа обидна дума за тях.Но явно, когато не ги познаваш ти е по-лесно да обиждаш ;) На мен не ми се нрави най-вече странното им ценообразуване, но това не ми дава повод да пиша такива работи, камо ли за хора които не познавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Вчера бях до Бултрако и ми казаха , че официялно цена на новия модел могат да кажат Ноември месец

май познах :)
Нищо подобно, земляк, нищо подобно.Просто мисля, че като казваш "ония" все някого трябва да визираш нали?! Познавам хора от там и честно казано не мога да кажа обидна дума за тях.Но явно, когато не ги познаваш ти е по-лесно да обиждаш ;) На мен не ми се нрави най-вече странното им ценообразуване, но това не ми дава повод да пиша такива работи, камо ли за хора които не познавам.
ми като е нищо подобно -отговори на човека -колко ще струва новия сивик???и добре извинявам се -не са нещастници -щастливци са -ха ха ха ха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Браво че разводнихте темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Новият модел е по-широк и нисък от предишния ... по-къс и по-нисък ... по-широк и просторен отвътре

това искам да чувам!но гледам, че продължават с макферсън окачването отпред, а и са развалили вече и задното, какви са тез торсионни щанги ?!? това да не е рено!а и задницата е твърде натруфена, нещо средно между мерцедес c klasse sportcoupe и daewooно може би с времето ще свикна с дизайна, а и докато не го видя наживо не мога да си кажа мнениетодано в хонда успеят да направят окачването както трябва, да се кара с кеф

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...