Essential 9 #1 Публикувано 23 Януари, 2009 Здравейте колеги забелязах нещо страно поне според мен. Значи от лявата страна гумите и предните и задните имат лек наклон навътре в горната си страна, а от дясно са напълно прави, поне визуално. Сложиш спортно окачване отпред и лявата гума се наклони още навътре а дясната остана права...съотвено върнах сток окачването и не се занимавах да слагам и отзад. Искам да попитам това може ли да се регулира понеже знам, че при спортно окачване гумите трябва да се наклонят в горния край навътре. Евентуално може ли да е нещо сериозно по окачването и ако може да ми препоръчате къде могат къдърно да отстранят този проблем. Благодаря предварително за вниманието. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 23 Януари, 2009 (Редактирано) отиди да ти регулират предницата,да ти оправят сходимоста и ъглите на колелата.ако и тогава не е добре,значи има нещо криво по окачването.удряна ли е колата? Редактирано 23 Януари, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #3 Отговорено 23 Януари, 2009 (Редактирано) Ами 2ра година е при мен колата и не е получавала удар. Внесена е от швейцария уж беше в много добро състояние. А относно задните колела защо пак го има момента с едното колело леко навътре а другото право...също което забелязвам е, че колата като се движи направо волане е леко наклонен в ляво. Редактирано 23 Януари, 2009 от Essential Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #4 Отговорено 24 Януари, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 25 Януари, 2009 Добре де, защо направо не я закараш да я погледнат и регулират? Тук във форума няма как някой да ти я оправи или да ти каже какво е без да я е погледнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #6 Отговорено 25 Януари, 2009 Добре де, защо направо не я закараш да я погледнат и регулират? Тук във форума няма как някой да ти я оправи или да ти каже какво е без да я е погледнал.Ами аз още в началото помолих ако някой има опит да сподели къде могат да ми направят реглаж като хората. 2ма приятели караха колите си за реглаж и нищо не свършиха майсторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ko_6e_Qm 0 #7 Отговорено 25 Януари, 2009 когато сваляш колата надолу се получава така горния носач се разтваря повече и след известно време ще оичнеш да сменяш шарнирни болтове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #8 Отговорено 25 Януари, 2009 Колегата vex имаше предвид да се провери ходовата част и ако няма проблеми - тогава да се направи реглаж. Иначе е безмислено да се качваш на стенд, ако има нешо за ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #9 Отговорено 25 Януари, 2009 колега на Д13-ката след стенда за проверка на предницата се оказа че предните колела имат вертикално отклонение което неможе да се регулира (не и на нашите коли)затова ходих на стенд за разпъване дадох доста пари но я оправиха и казаха че това се получава най вече от удари по предницата било странични било фронтални така че това е единственния начин да се докара геометрията на предница и задница при нашите коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #10 Отговорено 25 Януари, 2009 в БГ много малко хора могът да кажът че колата им няма удар и да си вярват... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosh 4 #11 Отговорено 26 Януари, 2009 А да нямаш някоя по къса пружина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #12 Отговорено 27 Януари, 2009 а колата стои ли на криво, да е клекнала от едната страна повече? при движението на гумата нагоре (навътре в калника) се прибира в горната част, увеличава се негативния камбъротиваш при Крум на гумаджийницата срещу КАТ, той ще ти я измери, направи реглаж, и ще ти каже какво да правиш ако има проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #13 Отговорено 2 Февруари, 2009 Благодаря за направлението. Ще отида да видя какво е положението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitu 30 #14 Отговорено 2 Февруари, 2009 ...затова ходих на стенд за разпъване дадох доста пари но я оправиха и ...Я препоръчайте такъв стенд, къде, колко?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #15 Отговорено 6 Февруари, 2009 Колеги колата мина през майстор прегледа се окачването, при задните амортисъори за ми заминали втулките при хващанията към носачите, отпред също. Като дясните са в малко по - добро състояние от лявата страна и според майстора заради това идва това леко изнасяне на десните гуми навън понеже са ми изпуснали втулки. Та искам да ви попитам от къде мога да намеря такива качесвтени втулки и тампони за окачването и на какви цени. Майстора ми каза, че имало много ментета и евентуално поръчка от хонда но било скъпо и може би по-добър вариант ще е да се вземат нови задни носачи. Какво ще ме посъветвате? Благодаря за вниманието и отзивите. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стефан Пасков 3 #16 Отговорено 15 Февруари, 2009 Колеги колата мина през майстор прегледа се окачването, при задните амортисъори за ми заминали втулките при хващанията към носачите, отпред също. Като дясните са в малко по - добро състояние от лявата страна и според майстора заради това идва това леко изнасяне на десните гуми навън понеже са ми изпуснали втулки. Та искам да ви попитам от къде мога да намеря такива качесвтени втулки и тампони за окачването и на какви цени. Майстора ми каза, че имало много ментета и евентуално поръчка от хонда но било скъпо и може би по-добър вариант ще е да се вземат нови задни носачи. Какво ще ме посъветвате? Благодаря за вниманието и отзивите. Поздрави.колега отиваи в бултрако за 5 ген втулките са по 25 лв а тампоните са 64 бройката предполагам че и за 6 ген ще са там някъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове