Jump to content
Essential

Проблем с окачването

Recommended Posts

Здравейте колеги забелязах нещо страно поне според мен. Значи от лявата страна гумите и предните и задните имат лек наклон навътре в горната си страна, а от дясно са напълно прави, поне визуално. Сложиш спортно окачване отпред и лявата гума се наклони още навътре а дясната остана права...съотвено върнах сток окачването и не се занимавах да слагам и отзад. Искам да попитам това може ли да се регулира понеже знам, че при спортно окачване гумите трябва да се наклонят в горния край навътре. Евентуално може ли да е нещо сериозно по окачването и ако може да ми препоръчате къде могат къдърно да отстранят този проблем. Благодаря предварително за вниманието. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отиди да ти регулират предницата,да ти оправят сходимоста и ъглите на колелата.ако и тогава не е добре,значи има нещо криво по окачването.удряна ли е колата?

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 2ра година е при мен колата и не е получавала удар. Внесена е от швейцария уж беше в много добро състояние. А относно задните колела защо пак го има момента с едното колело леко навътре а другото право...също което забелязвам е, че колата като се движи направо волане е леко наклонен в ляво.

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо направо не я закараш да я погледнат и регулират? Тук във форума няма как някой да ти я оправи или да ти каже какво е без да я е погледнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо направо не я закараш да я погледнат и регулират? Тук във форума няма как някой да ти я оправи или да ти каже какво е без да я е погледнал.

Ами аз още в началото помолих ако някой има опит да сподели къде могат да ми направят реглаж като хората. 2ма приятели караха колите си за реглаж и нищо не свършиха майсторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато сваляш колата надолу се получава така горния носач се разтваря повече и след известно време ще оичнеш да сменяш шарнирни болтове !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата vex имаше предвид да се провери ходовата част и ако няма проблеми - тогава да се направи реглаж. Иначе е безмислено да се качваш на стенд, ако има нешо за ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на Д13-ката след стенда за проверка на предницата се оказа че предните колела имат вертикално отклонение което неможе да се регулира (не и на нашите коли)затова ходих на стенд за разпъване дадох доста пари но я оправиха и казаха че това се получава най вече от удари по предницата било странични било фронтални така че това е единственния начин да се докара геометрията на предница и задница при нашите коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в БГ много малко хора могът да кажът че колата им няма удар и да си вярват...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да нямаш някоя по къса пружина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а колата стои ли на криво, да е клекнала от едната страна повече? при движението на гумата нагоре (навътре в калника) се прибира в горната част, увеличава се негативния камбъротиваш при Крум на гумаджийницата срещу КАТ, той ще ти я измери, направи реглаж, и ще ти каже какво да правиш ако има проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за направлението. Ще отида да видя какво е положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...затова ходих на стенд за разпъване дадох доста пари но я оправиха и ...

Я препоръчайте такъв стенд, къде, колко?!? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата мина през майстор прегледа се окачването, при задните амортисъори за ми заминали втулките при хващанията към носачите, отпред също. Като дясните са в малко по - добро състояние от лявата страна и според майстора заради това идва това леко изнасяне на десните гуми навън понеже са ми изпуснали втулки. Та искам да ви попитам от къде мога да намеря такива качесвтени втулки и тампони за окачването и на какви цени. Майстора ми каза, че имало много ментета и евентуално поръчка от хонда но било скъпо и може би по-добър вариант ще е да се вземат нови задни носачи. Какво ще ме посъветвате? Благодаря за вниманието и отзивите. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата мина през майстор прегледа се окачването, при задните амортисъори за ми заминали втулките при хващанията към носачите, отпред също. Като дясните са в малко по - добро състояние от лявата страна и според майстора заради това идва това леко изнасяне на десните гуми навън понеже са ми изпуснали втулки. Та искам да ви попитам от къде мога да намеря такива качесвтени втулки и тампони за окачването и на какви цени. Майстора ми каза, че имало много ментета и евентуално поръчка от хонда но било скъпо и може би по-добър вариант ще е да се вземат нови задни носачи. Какво ще ме посъветвате? Благодаря за вниманието и отзивите. Поздрави.

колега отиваи в бултрако за 5 ген втулките са по 25 лв а тампоните са 64 бройката предполагам че и за 6 ген ще са там някъде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...