Jump to content
K1r1L

ЗАПУШВАНЕ НА ОТВОР В АЛУМИниии и препрваяне на колектор

Recommended Posts

как може да запуша отвор в алуминиии ?!?!?1 за момента идва на ум само вариант с винтове ....които ще се навият вътре и после ще се разпробие много близо до отвора (които е запушен)даже леко ще гоо обхване може би с около 0.5-1 мм...(на око) ,така мисля да направя и шпилките които непасват ако има по добри идеи ако може да се споделят..;)че мисълта мие как да го запуша този овтор които е (пак на око около 2-2.5 см)фланеца дебел около 2-2.5 смпосле ще има оформяне на отоворите чудя се още на каква машина могат да се направят (имам идеи ама за ръчен труд с пилата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Занеси колектора на майстор,който заварява алуминиеви джанти.Накарай го да напълни отворите,след това си вземи точен шаблон от главата и го занеси с колектора на фрезист да ти направи новите отвори и резби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, алуминии се заварява с аргон. пълниш всички ненужни дупки и фрезоваш. после си правиш шаблон и дупчиш. ако колегата говори за дупки на шпилки дори и резби няма да му трябват...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама колегата има опсение че докато наваряват фланеца може да се изкриви все пак е алуминий и от температурата може да се получат деформации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-2,5см е достатъчно здраво според мен,а и МАЙСТОРА си знае работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и 100мм да е пак ще се изметне1. Най добре е да навариш отворите на аргон, после на фреза челосваш фланеца и разпробиваш новите отвори. 2. Ако искаш да минеш най тънко може да нарежеш резба на отворите които искаш да сместиш, правиш шпилки от алуминий, слагаш Loctite 270 или друг анаеробен уплътнител и ги навиваш бързо преди да стегне. След това режеш шпилката и изравняваш с пила или на фреза. Следва пробиване на нови отвори

Редактирано от NASAKOTO.YAKATA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Най добре е да навариш отворите на аргон, после на фреза челосваш фланеца и разпробиваш новите отвори.И аз това казах по-горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи да ти го наварят , не се притеснявай - хората тия неща ги праявт от времето на хан Крум.Скоро носих да ми правят подобни наварки за един голф и не мръдна изобщо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...