Nikolay Kozloduy 6 #1 Публикувано 20 Януари, 2009 Здравейте колеги, за много години и т.н .. Днес времето беше някво пролетно и реших да си счупя нещо по колата . Майтапа на страна .. реших да си сменя радиатора .. чаках само малко да се постопли времето и днес дойде тоя момент .Та .. следете ми мисълта да схванете ква съм я свършил .. Точа антифриза долу от пробката на радиатора ... излезе мизерията и айде първата работа беше да се преборя със 4-те болта които държат вентилатора .. Резултата: 4-те запекли - 2-та горни се махнаха по селския начин - чупене на пластмасата около тях (тази на радиатора (той така или иначе е за кофата ..), 4-ия почти се отви, 5-ия с ъглошлайфа .. Ок махнах вентилатора от радиатора без поражения . Свалям стария радиатор слагам вентилатора на новия (стар) - малко не пасва (долу едни скоби дето влизат на двете .. ъъъ такова на радиатора ..) - айде пак ъглошлайфа - паснаха! .. слагам радиатора, завивам всичко ОК ... маркучи ... - ОК. И идва частта която ми е чуденка ... значи налях 2 литра антифриз концентрат и почти литър дест. вода в радиатора И СЕ СЕЩАМ, че не съм източил стария антифриз от двигателя . Ми ... кво ... теглих си една майна на ум ... и си викам - аре ... кво толко ЩЕ ГО СМЕНЯ ПАК ... ма засега нищо не му пречи (дано). Пускам двигателя да работи на място със отвита капачка на радиатора ... излизаха балончета и като почна вече да прелива без балончета завих капачката и я оставих да работи докато пусне перката. Перката работи - ОК. Парното по default сега зимата е отворено на макс - духа топло (жега) - ОК. Стрелката на температурата си седи както преди - ОК. Да АМА отивам и гледам, че радиатора горе дето влиза горния маркуч нещо сълзи антифризец ... айде ново двайсе - радиатора бил лепен там и пак се сцепило лекинко и сълзи .. Тука ми е въпроса - да махна малко от старото лепило дето е лепена пластмасата и да понапляскам Поксипол ... или? Дайте идея с кво да го лепя. За инфото не е няква голяма пукнатина, ами някво супер малко, но си тече .. Другия ми въпрос е - Правилно ли съм обезвъздушил системата, или влизам в графата "Идиот" ?...и да ... след дъжд - качулка ... след това прочетох Хонда мануал-а да видя "точно как беше това сменяване бе деа ... " .и да ... стария ми радиатор се оказа, че не е оригиналния .. беше made in germany и е малко по широк (погледнат отгоре) от хондовия дето го сложих . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #2 Отговорено 23 Януари, 2009 .. отговарям си сам на въпроса със залепването на радиатора ... дано на някой да му е полезно - да става с поксипол (аз използвах прозрачния). За малка цепнатинка е добро решение .. незнам за по-големи дали е добър избор тва лепило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове