Lesov 0 #1 Публикувано 19 Януари, 2009 Здравейте колеги търсих подобна тема но неможах да намеря.Колата ми е Сивик д16з6 93 година хеч. напоследък преди го нямаше този проблем когато стигне нормална температура на работа и си спра на някое светофарче да чакам и оборотите пандат на 900 горе долу колата почва да се тресе не е много, но все пак ме притеснява чува се дори някво тракане от таблото от към жапката обаче я изпразних и пак продаължава да тропанясва някви мения коментари нещо ако може да ми помогнете ще съм ви много благодаренП.П. Дали трябва да се вдигнат малко оборотите или някои тампон на двигателя да има за смяна но пък вфигнах капака и в нормален режим на работа двигателя не се тресе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 20 Януари, 2009 Нормалните обороти за този двигател са 750rpm. Или оборотомера не ти отчита вярно и оборотите са по ниски от 700, или търси причината другаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inc0rrupt2000 0 #3 Отговорено 20 Януари, 2009 Вдигни малко оборотите и ще се оправи .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #4 Отговорено 20 Януари, 2009 Нормалните обороти за този двигател са 750rpm. Или оборотомера не ти отчита вярно и оборотите са по ниски от 700, или търси причината другаде.Колега хвърли ме в размисъл 750рпм аз мислех че 900, а как да разбера дали оборотомера ми отчита правилно?Според мен оборотомера ми е напълно верен и ако наистина работи на 900 ако вдигна малко ще станат 1000 мисля че са много все още няма разрешение на проблема някви дуги мнения моля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #5 Отговорено 20 Януари, 2009 Вдигни малко оборотите и ще се оправи ....И как да го направи това! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #6 Отговорено 20 Януари, 2009 Колега най добре отиди при някой майстор който уважава марката да я погледне да направи профилактика на дросела и EACV и може би да ти се оправи проблемаако не да я закачи на компютъра и да я погледне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #7 Отговорено 20 Януари, 2009 Кой ми пипа поста питам аз ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #8 Отговорено 20 Януари, 2009 Ами, освен да си призная Това дето го беше написал, такова нещо в Хондата няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 20 Януари, 2009 johnyboy, от болта за празен ход не могат ли да се вдигат оборотите на този двигател ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #10 Отговорено 20 Януари, 2009 И да и не Практически ги вдигаш обаче, вече не си в режим празен ход. Всички корекции които компютъра прави при празен ход, изчезват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #11 Отговорено 20 Януари, 2009 Там е работата, че си има процедура за да се ръчка болта за празните. Не става да го връткаш както ти кефне В сервизната книжка е описано добре как става това.И да, оборотомерите не са от наи точните. Не им вярвайте сляпо освен ако не сте си сверили с нещо по-надеждно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #12 Отговорено 20 Януари, 2009 Чшшшш, не спорете с този модератор, ебаси твърдата тиква има, чак ме плаши До тук с офтопика, сега да изразя мнение - ходи при Омбре да я видят, препоръката е от мен, като човек, който до сега недоволен от този сервиз не е останал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #13 Отговорено 20 Януари, 2009 Малко е далече Пловдив На Векса идеята с мануала е по-добра Даже и да не се справи сам, поне ще е в час, да не го гъбаркат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #14 Отговорено 20 Януари, 2009 Само остава проблема, на какво да си следи точно оборотите... infoboard е едното решение, другото е в сервиз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 20 Януари, 2009 мануали , бла бла бла ;) Моя като си смених смукателния колектор си ги регулирах както аз си знам и нямам никакви проблеми Стига сте плашили хората , няма нищо страшно п.п. Те и за TPS-са навсякъде се пише "ДА НЕ СЕ ПИПА" , ама на колегата InsaneP му пръснахме ТПС-са на Пежото , след това си го настройхме и сега даже колата се движи . Да подчертая, че ние не си изкарваме хляба с поправяне на коли, а сме самоуки идеоти дето не ги бърка да разглобят нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aksel 0 #16 Отговорено 20 Януари, 2009 Ако колата е след 95 г. Запиши си час вав Бултрако за диагностика.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #17 Отговорено 20 Януари, 2009 нямам никакви проблемиВъпрос на мироглед Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #18 Отговорено 20 Януари, 2009 (Редактирано) така е Ама за сега колкото пъти съм ровичкал по колата все по-добре върви и все по-малко ми гори , така че не мисля да проверявам как се прави в мануала ;) ако осеря работата тогава търся как се прави Редактирано 20 Януари, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #19 Отговорено 21 Януари, 2009 Ако колата е след 95 г. Запиши си час вав Бултрако за диагностика....що не си драснеш един подпис:КВОТ СА ЧУДИТЕ КАК ДА СА СЛУЧИ, ОТИДЕТЕ В БУЛТРАКО И ТО ЩЕ СЕ ПОЛУЧИ!п.п. стига вече с тва Бултрако, всички им знаеме телефоните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #20 Отговорено 21 Януари, 2009 Колата е 93та дали може да е от тампон на двигателя ?Да е изгнил и от тва да тресе?Мисля че оборотите са наред тресенето се усеща най силно на скоростния лост и на дясната врата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #21 Отговорено 22 Януари, 2009 Намери канал и прегледай тампоните,ако не са те тогава рови по мотора.Най безболезнено-почисти си дроселовата клапа ако не си го правил до сега.От лошите горива стават налепи и дросела отваря колкото му кажеш но въздух не влиза колкото е нужно.Сетне махни клемата на акумолатора за 5-10мин.Закачи я и загрей мотора до като ти включи перката за да се затвори цикъла на проверка.Ако претриса може и да е нещо по простичко като свещ или кабел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THC 14 #22 Отговорено 22 Януари, 2009 Колега,провери си тампоните.Много вероятно е да е от тях.Аз имах подобен проблем и се оказа скъсан тампон на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #23 Отговорено 22 Януари, 2009 Намери канал и прегледай тампоните,ако не са те тогава рови по мотора.Най безболезнено-почисти си дроселовата клапа ако не си го правил до сега.От лошите горива стават налепи и дросела отваря колкото му кажеш но въздух не влиза колкото е нужно.Сетне махни клемата на акумолатора за 5-10мин.Закачи я и загрей мотора до като ти включи перката за да се затвори цикъла на проверка.Ако претриса може и да е нещо по простичко като свещ или кабел. Тампоните са здрави проверих ги няма им нищо а тоя дросел дори незнам как изглежда препоръчайте ми някой специализиран сервиз на Хонда в Пловдив защото освен за Бултрако друг не съм чувал да отида да видим този дросел както и да засечем оборотомера дали показва вярно (ама си мисля че оборотомера си е фред) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове