nifelit 0 #1 Публикувано 9 Януари, 2009 От както паднаха много температурите, като се кача в колата и първоначално волана ми е много твърд и едвам се върти, след известно време си се оправя. Дали замръзва течността, която долях преди няколко месеца или е нещо друго. Течноста си я купих от Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dicsi 0 #2 Отговорено 9 Януари, 2009 Здравей колега. Имал съм същия проблем, беше влезнало вода в рейката и замръзваше. Проблема се оправя със сваляне , почистване и смазване на рейката. Ако искаш ми се обади на 0878710207 да ти дам адрес на сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bartek 0 #3 Отговорено 9 Януари, 2009 Да колега и на мен ми прави така даже понякога и скърца и като позагрее се оправя нали?? Другия вариант е(даже е по-логичен) ако ходиш често на автомивката в тези температури си замръзва всичко, на мен ми е от това скърцането, а иначе сутрин е нормално течността да се е сгъстила. Не се притеснявай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #4 Отговорено 9 Януари, 2009 и при мен е така но скърцането си го има винаги и лятото дори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chipko 11 #5 Отговорено 9 Януари, 2009 И при мен го има този проблем. Сутрин рано когато температурите са още минусови и колата е доста студена първите 3-4 маневри са със значително по-тежка хидравлика и съпроводени от тихо поскърцване. Скърцането се чува само в купето и наподобява триене на пластмаса. Заведох я при моя майстор, но тъй като нямаше как да му демонстрирам (колата се беше стоплила малко и работеше без проблем) само му разказах за неприятното свирене във волана. Та той ми даде следния съвет: "Най-вероятно някоя от пластмасите около волана следствие ниските температури получава конденз който замръзва и уплътнява луфтовете - от там ти идва и скърцането сутрин, а тежката хидравлика си е от не дотам качествената хидравлична течност, студените гуми и воупще студеното време" Алтернативата ми беше да ми разглобят цялото табло със всичките му там пластмасови кори или да се примеря със скърцането и да си я карам така. Тъй като на майстора не му се занимаваше с "козметични" ремонти успя да ме убеди да не пипам нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nifelit 0 #6 Отговорено 10 Януари, 2009 Ами благодаря за съветите, да като загрее вече няма проблем, аз просто се притеснявам да не се прецака нещо по рейката или там каквото и да било, ама щом казвате, че не е толкова страшно за сега така ще продължа да карам пък на пролет явно ще я източвам да видя дали и другата година ще прави така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове