Jump to content
kicko

Избягване на акциз с намаляне на мощността и технотест

Recommended Posts

Здравейте приятели.Както някои от вас знаят, мен ме мъчи тука един проблем с един акциз :D. И вече почвам да си фантазирам разни работи. Та реших да споделя тука какво си фантазирам, та някой да ме свали на земята.Сетих се, за онзи двигател дето със смяна на една гарнитура от 75 става 90 коня. И се зачудих, а не може ли обратното? Не може ли да се сложи нещо да запуши там, да се свалят конете, ако трябва и чип там с няква по-икономична карта, некви такива лесни за премахване модификации и така да се отиде на технотест? Това ми хрумна, защото като питах как става да си платя акциза, ми казаха че трябва на документите на колата да пише колко киловата е, за да може да ми сметнат акциза, иначе щели да ме пратят на технотест.Честно казано, не знам какво представлява този технотест и дали там мерят мощност. Може да звучи смешно за някой който е в час, съжалявам.Ами това е. Ако някой може да ме просветли защо това не е възможно да стане, или пък ако има повече информация - ще съм много благодарен.А пък ако някой друг, много държи да ми каже какъв съм мизерник заради това че искам да не плащам акциз, моля да използва лични съобщения :D. Също така моля, да не коментираме тука колко хубаво или колко зло нещо са акцизите и има ли смисъл от тях. Имаме подобна тема вече.Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала пич добре си го измилил.Тва българина какво ли няма да измисли ,ако стане така ще си купя супра и ще пратя на технотеста на 1 цилиндър да работи че да е по сигурно за да не надхвърли пак конете хихи.Дано да може по някакъв начин да се прецаква системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е нали имат номера на двигателя? По него ще видят колко ти е мощността по талон(опаа иде акциза),а реално може и да ти е 100хп ама ..... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това води до един друг въпрос: значи, ако колата по номер на двигател не е акцизна, обаче има тунинг и конете са и над границата, те имат ли право да кажат - ами ние се съмняваме че колата е не-акцизна, искаме да се провери това на технотест? Ако това е теоретично възможно, тогава от къде на къде мнението на технотеста ще е меродавно когато е в мой ущърб и няма да важи когато е в техен ущърб, а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Казваш ,че си сипал 3 пъти Ви пауър супер 120+ октана и за това е по силна :Dпс.Шегата настрана,няма кой да се занимава с такива глупости,има си номер на двигателя да го гледат колко коня си е по талон и има/няма ли акциз.ps.и аз бях на технотест в Сф,но правиха стандартните неща-гледат за изгорели газвове,спирачки и ръчната.... Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си малко по-ясен може и да стане далаверата :D По номер на блока акцизна ли е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кофти , 26кс си над акцизапс.пренабиваш 3-ката на 4ка и става по талон 160хп :D K24A4ps2. в кръга на шегата с пренабиването на номера :D

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

No way :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ше пренабиваш номера направо си пренабивай стария номер на мотора, ама ако те фанат дупе да ти е яко....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да пренабивам! Това по моята скала е прекалено нелегално. По-малко нелегално е да карам с английски номера и не съвсем редовна гражданска, но и това ми е прекалено нелегално.Въпросния "финт" ми се струва доста по-малко нелегален, но явно е невъзможен.Значи ще трябва да плащам акциза или да я продавам..., или и двете...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай с Английски табли и Английска застраховка нали си е на твое име.От скоро до колкото знам номера с БГ гражданска не минава.Застрахователната компания ще ти направи гражданска и ще те предупреди, че тя важи за регистрация в КАТ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да драго е много прав неможе УК номер с БГ гражданска :D НО пич можеш да направиш така че който ти я вкарва колата да си бъде направо на твое име в документите и така да си правиш английска застраховка,друг е вариянта че можеш да си караш без никаква застраховка тъй като колата не се движи по улиците на англия неплащаш роуд такси,другата задължителна застраховка е на шофьора на автомобила ако я нямаш там се наказва доеи и със затвор тя е най важна но тъй като не си там............ а да не говорим че има и още едно допълнение да показваш такава застраховка но да е .......... сещай се сам :D Аз такива нелегални неща немога да пиша :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на Технотест в София никой не ви проверява конските сили! Конските сили са обект на проверка на Митница и в КАТ. Но те не правят фактичното им измерване. Гледат номер рама и номер двигател и проверяват. Ти може да си внесеш Хонда с 300 к.с., но ако тя стандартно е 150 - какъв ти е проблема..А за другото съвет не мога да ти дам. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич неможеш ли да кажеш че просто си сменял блок на двигателя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kicko,по принцип в германия е възможно това което ти искаш.там се минава през фирма,която ти човърка ЕКУ-то и ти дава сертификат за намалена мощност на мотора.или сертификата се издава от TUV,еба ли го?но го има това нещо и е легално.само че се сещай колко са тези фирми, които могат да ти чипосат ЕКУ-то за да ти спънат колата и да го докажат със сертификат.поне в БГ няма такива......иначе адаша по-долу не е много прав.аз си карам Английските мотори с БГ гражданска.верно че се мръщат и ми обесняват как не била валидна,понеже нямали право да вписват чужд рег. номер и затова го оставят празно полето.и докато ти се мръщят ти казват,че тази гражданска е временно докато си регистрираш машината.та нали все пак ти взимат парите за нея,как така не важи.важи и още как.мен ме пребиха с първия ми мотор и вярно че не бях аз виновен,но като ми плащаха по ГО-то на виновния не са се заяли нито за миг за това че мотора ми е с английски рег. номера и бг ГО.те даже куките като дойдоха да пишат протокола не се заядоха за това.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е възможно но, сложи друг по-слаб мотор, регистрирай и после си върни мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става работата,ама не мога да коментирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има много по лесен начин, нали колата е от UK? ами просто си е на твое има ама адреса е в България, по местоживеене, и така нищо не плащаш. Ако те питат що така кажи регистрирана е в UK и толкоз, кво щи кажат, не си чужденец пребиваващ повече от 90 дни в БГ за да има нужда от регистрация на колата....малко ноухау трябва....пък докато се издаде закон с тези допълнения и условия я минат години я ....я камилата я камиларя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че темата се изчерпа. Имам предвид темата с технотеста. Застраховките не са по темата. Така че ако някой модератор прецени за необходимо, може да я заключи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...