jamo 93 #1 Публикувано 7 Януари, 2009 От известно време наблюдавам, че когато трябва да върна от 4-та на 3-та предавка трябва да натисна малко повече лоста. От 3-та на 2-ра се усеща най-много... Днес като отворих да видя казанчето на съединителя и спирачките гледам едното за спирачките бистро, а на съединителя като боза направо. Какво трябва да значи това? Да я сменям или просто да карам така? Трябва ли да ходя до сервиз или мога сам да я източа и да налея нова ако трябва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 7 Януари, 2009 можеш и сам. трябва ти ключе 8. и спирачна течност. Развиваш отдолу пробката и източваш старата. ИЗЧИСТВАШ КАЗАНЧЕТО !, защото на дъното почти 100 % е мизерия. Наливаш новата течност и отново е източваш от пробката. Да си сигурен че няма скапана течност която да е останала. След това наливаш пак нова и обезвъздушаваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 7 Януари, 2009 Сменяш! Най малкото, спирачната течност има годност които вероятно е изтекъл отдавна. Аз бих си сменил и на спирачките течноста. Ако нямаш чевръсти пръсти, и технически познания, най добре на маистор. И без това температурите на вън не са подходящи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
креспо 1 #4 Отговорено 7 Януари, 2009 моята пьк беше на минимум, долях и сякаш има подобрение, така че качеството и количеството явно имат значение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #5 Отговорено 7 Януари, 2009 Мисля да я закарам на сервиз, хем да видят и маслото на скоростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan4o 26 #6 Отговорено 7 Януари, 2009 моята така беше мътна и се оказа че доланата помпа тотално е дала фира да не те плаша ама може да се окаже че някоя от помпите ти е заминала... то за да помънтее значи гумичките за се разложили цени няма да ти казвам понеже съм с акорд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #7 Отговорено 7 Януари, 2009 Ще се наложи да сменяш някоя от помпите на съединителя, но тя сама ще си проличи скоро коя е щом ти е помътняла течността значи на някоя от помпите гумичките са заминали, но коя е преди да протече незнам как да ти кажа да я провериш. Малко скъпичко ще ти излезе защото са към 200 лв едната помпа, има и ремонтни комплекти но не винаги вършат работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #8 Отговорено 8 Януари, 2009 при мен стана мътна като в сервиза ми досипаха да вдигнат нивото. комбинацията от старата и новата се пресече, и трябваше всичката да се смени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #9 Отговорено 8 Януари, 2009 Сменяй течноста .По принцип течноста се сменя през определен период от време, не знам колко точно. Оня ден ходих до един сервиз за смяна на масло имаистара мисе похвали че е купил уред за мерене на спирачна течност питаи внякои сериз да язамерят и виж какво ще покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #10 Отговорено 10 Януари, 2009 Здравейте отново Смених течноста и мога да кажа, че има значително подобрение. Майстора каза, че или е пресякана като е смесена с някаква друга или ако е било DOT 3 старата най-вероятно е разяла уплътнения или е взела да се скапва помпата. Засега всичко е 6, ако потъмнее значи ще се прави или сменя помпата, ако не здраве да е Благодаря за съветите и информацията на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове