Jump to content
Guest dancing_niki

Божурище

Recommended Posts

Guest dancing_niki
Публикувано (Редактирано)

цитат:"скайлайна-11,82 сек (без нитро и 1 излизане) ево 7- 11.94 сек. (без нитро) голфа-11.65 сек(почти по инерция-потенциял за 10.хх- по мое мнение) субару (ландикар)- 12.71сек(без нитро) "а са вие ми кажете това на какво прилича.... и кога най-сетне скайлайна "велик" ще бъде изместен от нещо започващо с името Хонда? ;)

Редактирано от dancing_niki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
;) когато някои хора най-накрая си сложат турбото ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

Човека си го е сложил,сега си търси подходящ катапулт ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ACURA_CRX

Момчета принципно нисана е най-добрия ули4ен бегач.Чували листе за мощгост от 1100кс аааа. това е SKYLINE GTR34 ;););););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

... и кога най-сетне скайлайна "велик" ще бъде изместен от нещо започващо с името Хонда? :P

Търпение му е майката ;) Изчакай до 27-ми Август и ще разбереш ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Търпение му е майката ;) Изчакай до 27-ми Август и ще разбереш ...

чакам, пък да видиме какво ще стане :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Момчета принципно нисана е най-добрия ули4ен бегач.Чували листе за мощгост от 1100кс аааа. това е SKYLINE GTR34 :P  ;)  ;)  ;)  ;)

Наистина Нисана е много яко животно. Може този да дава такова време, но по принцип този автомобил не е натегнат до максимума му, според мен в него има още много потенцял. Ако се направи, едва ли на Божурище ще има упонент.п.п. И аз мислех, че по-яко от него няма, ама от както видях този Сивик с двигател на NSX, който е с 600 кубика по-малък и 400 коня отгоре, това обърна представите ми за уличния убиец.Тук не става въпрос за пристрастия. А да не говорим за Civic 1.6 Vtec с атмосферката, дето прави 400 метра за 10.43 сек. Май наистина Хонда в класа си са най-добрите проблема е, че много пари им струва тунинга. Мисля си, че повече от колкото на някой други автомобили, ама няма как Расовите Жребци не пасат на една ливада с магаретата. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

Момчета принципно нисана е най-добрия ули4ен бегач.Чували листе за мощгост от 1100кс аааа. това е SKYLINE GTR34 ;);):P;);)

за мен истинската реза4ка е тоиота супра само веднъж имах 4еста да ме мине по магестралата за пловдив ;) просто няма друга такава ма6ина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

О-о-о, не знам просто но по двете части на High Octane, които съм гледал само Skyline-a успява да бие всички. Примерно в High Octane - Over Boost само един модифициран GT-R успя да пречупи една Honda Civic 4 ген., пак модифицирана. Само той, само нисана, а самия CRX погаси коли като Austin Martin, Ford и т.н. ! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

... от както видях този Сивик с двигател на NSX, който е с 600 кубика по-малък ...

Този Skyline е с 2.6 литров двигател с 24 цилиндъра и две турбини (мощността е ограничена до 280 коня) :P Доколкото знам, двигателите, предлагани за NSX са с работен обем от 3.0 и 3.2 литра ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

... от както видях този Сивик с двигател на NSX, който е с 600 кубика по-малък ...

Този Skyline е с 2.6 литров двигател с 24 цилиндъра и две турбини (мощността е ограничена до 280 коня) ;) Доколкото знам, двигателите, предлагани за NSX са с работен обем от 3.0 и 3.2 литра ... :)
Къде ги е събрал толкова много цилиндри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

... от както видях този Сивик с двигател на NSX, който е с 600 кубика по-малък ...

Този Skyline е с 2.6 литров двигател с 24 цилиндъра и две турбини (мощността е ограничена до 280 коня) :) Доколкото знам, двигателите, предлагани за NSX са с работен обем от 3.0 и 3.2 литра ... ;)
Къде ги е събрал толкова много цилиндри?
24 клапана де ... съжелявам за грешката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

... от както видях този Сивик с двигател на NSX, който е с 600 кубика по-малък ...

Този Skyline е с 2.6 литров двигател с 24 цилиндъра и две турбини (мощността е ограничена до 280 коня) :) Доколкото знам, двигателите, предлагани за NSX са с работен обем от 3.0 и 3.2 литра ... ;)
тези които достигат мощност от по 1000 и нещо коня не са по 2.6 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alx

нисана наистина може да бъде много силен... само да не почнат да го чупят по български... супрата пък може да има същите коне като нисана, но не може да ги сложи на асфалта (а и не може да тръгне като хората)... и двете платформи са вироглави и капризни и трябва да се настройват много внимателно във зависимост от много условия- което прави задачата трудна. за хондите- по света има доста сивици със 1.5 сток блок които са дълбоко във 9те секунди... чисто информативно :tease:въпрос на време. хондите не са силни във бг защото няма познание. то и за нисаните няма познание, но човек със пари е по-вероятно да си внесе тунингован скайлайн/супра/и тн от колкото хонда... от там и познанието идва по-бавно... търпение :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

абе странна държава сме.... последно гледах един тип със Д16-ка и 450 коня на колелата или... абе Алекс, не се ли беше ебавал и ти с някакъв CRX и много boost? :blink: и в същото време, хората тук са решили че стандартните bolt-ons са вече върха на тунинга....Алекс, много си прав за познанието... и дано по-скоро да се размножат малкото разбиращи хора тук.п.с. Добре дошъл Алекс, за мен лично е чест. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

цитат:"скайлайна-11,82 сек (без нитро и 1 излизане) ево 7- 11.94 сек. (без нитро) голфа-11.65 сек(почти по инерция-потенциял за 10.хх- по мое мнение) субару (ландикар)- 12.71сек(без нитро) "

последно класиране:1. порше 996 (Кралев)......- 11.562. голф(Киро)....................-11.653. импреса(Леонид)...........-11.664. rs 2(Явор)......................-11.715. скайлайн(Даниел)..........-11.73

Според мен е върпос на време и то не много Нисана да стане пръв.

за хондите- по света има доста сивици със 1.5 сток блок които са дълбоко във 9те секунди... чисто информативно

Точно така е! :blink::thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest del_sol_fen

znachi alx spored men sushto si prav. obache az ne mislia che skoro shte stane poznavaneto na iaponskite avtomobili. finnata nastroika za koiato govori alx spored men moje samo da se nauchi chrez uchene ( i to ne gledane a hodene na uchlishte v japonia ili niakade iz evropata). ne mislite li? btw, alx, iskah da te pitam, za tezi honda block-ove za koito spomenavash te pone niamat li "sleeves" na cilindrite? liubopitno mi e. a i hora, abe kvo sha stava na 27-mi avgust? izvinete ama sum malko nazad s materiala... :heart:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

a i hora, abe kvo sha stava na 27-mi avgust? izvinete ama sum malko nazad s materiala... :heart:

ми ще се проведе второто драг състезание, в събота (27.08) квалификации, а в неделя (28.08) самото състезание :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alx

znachi alx spored men sushto si prav. obache az ne mislia che skoro shte stane poznavaneto na iaponskite avtomobili. finnata nastroika za koiato govori alx spored men moje samo da se nauchi chrez uchene ( i to ne gledane a hodene na uchlishte v japonia ili niakade iz evropata). ne mislite li? btw, alx, iskah da te pitam, za tezi honda block-ove za koito spomenavash te pone niamat li "sleeves" na cilindrite? liubopitno mi e. a i hora, abe kvo sha stava na 27-mi avgust? izvinete ama sum malko nazad s materiala... :heart:

някои ги реслийв-ват.. но то е само ако искаш блока да изкара много дълго или са ти много стегнати сегментите и са със някакъв много радикален турбо профил че да заклинват при много бууст а не да продухват... като цяло повечето малки хонда блокове са страшно здрави и държат геометрия до 700-800 коня... та мисълта ми е че блока никога не е най-слабото звено- биелни лагери, мотовилки, болтовете на главата- те се опитват да си тръгнат първи обикновено. та стените на цилиндрите- не ги мислете. важното за тази платформа да прави много коне е добре балансиран колянов вал (за много обороти), здрави основни и биелни лагери, средно здрави пружини на клапаните, портната глава, добро мазане... къси и стръмни валове ...другото само си идва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

здрави основни и биелни лагери

По принцип съм чувал,че оригиналните с които излизат от завода всички Хонди са доста издържливи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest del_sol_fen

alx mersi za info-to :heart: i blagodaria na dancing_niki . shte sledia do kolkoto moga :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

a i hora, abe kvo sha stava na 27-mi avgust? izvinete ama sum malko nazad s materiala... :heart:

ми ще се проведе второто драг състезание, в събота (27.08) квалификации, а в неделя (28.08) самото състезание :wub:
На 27-ми е състезанието, а квалификациите са на 26-ти !!!http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=16384 Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

не сме назад виш колко Хонди са се записали а ще има и още 1-2 понеhttp://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=18537дано да бие хонда в класове А и В догодина С :)може направо срещата на клуба в края на месеца направо да е на Божурище а след срещата може да се отиде в заведението на нашия колега Мачо

Редактирано от darcosi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

може направо срещата на клуба в края на месеца направо да е на Божурище а след срещата може да се отиде в заведението на нашия колега Мачо

Чудесна идея ;) Навит съм да отидем; а на тебе ти пожелавам успех на състезанието, макар че с Хонда, късмет и успех едва ли ще са ти нужни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

цитат:"скайлайна-11,82 сек (без нитро и 1 излизане) ево 7- 11.94 сек. (без нитро) голфа-11.65 сек(почти по инерция-потенциял за 10.хх- по мое мнение) субару (ландикар)- 12.71сек(без нитро) "

голфа 11,65 или 12,65 е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

цитат:

"скайлайна-11,82 сек (без нитро и 1 излизане)

ево 7- 11.94 сек. (без нитро)

 

голфа-11.65 сек(почти по инерция-потенциял за 10.хх- по мое мнение)

 

субару (ландикар)- 12.71сек(без нитро) "

голфа 11,65 или 12,65 е ?
11.65, ама като гледам, трудно ще го повтори това време отново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev

Момчета Божурище е много далеко от истината ;) World 4WD drag records:Class Owner Country Vehicle Type ET Trap Speed Induction 6-cyl HKS Japan Nissan Skyline R33 GTR 7.671 181.98 mph HKS GT3540R (x2) 4-cyl Shep Racing USA DSM Eclipse Talon 8.43 170.1 mph Garrett GT42 and NOS Australian 4WD drag records:Class Owner Driver Vehicle Type ET Trap Speed Induction 6-cyl www.exvitermini.com Andrej Nissan Skyline R33 GTR 8.273 167.76 mph VeilSide GT-3542 (x2) 4-cyl Tony Rigoli Performance Dom Subaru Impreza WRX 8.881 154.09 mph ITS T72 based and NOS New Zealand 4WD drag records:Class Owner Driver Vehicle Type ET Trap Speed Induction 6-cyl Heat Treatments Reece Nissan Skyline R32 GTR 8.402 162 mph HKS T51R-SPL and NOS 4-cyl Charge Energy Zohab Mitsubishi EVO III 8.63 162 mph European 4WD drag records:Class Owner Driver Vehicle Type ET Trap Speed Induction 6-cyl RB Motorsport Keith Nissan Skyline R32 GTR 9.38 158.9 mph HKS GT-3037S (x2) 4-cyl RC Developments Clive Mitsubishi Evolution VI 10.259 143.36 mph MHI T88-34D International 4WD drag records (on slicks):Class Owner Country Vehicle Type ET Trap Speed Induction 1st HKS Japan Nissan Skyline R33 GTR 7.671 181.98 mph HKS GT3540R (x2) 2nd Avance Japan Nissan Skyline R32 GTR 8.119 171 mph MHI TD06-25G (x2) 3rd www.exvitermini.com Australia Nissan Skyline R33 GTR 8.273 167.76 mph VeilSide GT-3542 (x2) 4th Duke Racing Japan Nissan Skyline R33 GTR 8.326 n/a HKS GT-3540 (x2) 5th Target Japan Nissan Skyline R32 GTR 8.331 169 mph HKS GT-3037S (x2) 6th Garage Saurus Japan Nissan Skyline R32 GTR 8.355 n/a HKS GT-3040 (x2) 7th A'PEXi Japan Nissan Skyline R33 GTR 8.357 n/a IHI RX6B-TCW77LS (x2) 8th Heat Treatments NZ Nissan Skyline R32 GTR 8.402 162 mph HKS T51R-SPL 9th VeilSide Japan Nissan Skyline R32 GTR 8.450 168 mph VeilSide GT3540 (x2) 10th GDS Racing NZ Nissan Skyline R32 GTR 8.48 160 mph MHI T88-34D 11th Tomei Japan Nissan Skyline R34 GTR 8.503 n/a IHI RX6B-TCW77LS (x2) 12th Pit Stop Japan Nissan Skyline R32 GTR 8.569 n/a HKS GT-3037S (x2) 13th Bee Racing Japan Nissan Skyline R33 GTR 8.602 n/a HKS GT2835R (x2) 14th RS Feast Japan Nissan Skyline R33 GTR 8.667 n/a HKS GT3240 (x2) 15th Willall Racing Australia Nissan Skyline R32 GTR 8.73 161.5 mph HKS GT2835R (x2) International 4WD drag records (on street tyres):Class Owner Country Vehicle Type ET Trap Speed Induction 1st Croydon Wholesalers NZ Nissan Skyline R32 GTR 8.555 165.99 mph GReddy T88-34D and NOS 2nd VeilSide Japan Nissan Skyline R32 GTR 8.612 172.50 mph VeilSide GT3540 (x2) 3rd Waste Sports Japan Nissan Skyline R33 GTR 8.916 162.32 mph HKS GT3240 (x2) 4th Garage Decide Japan Nissan Skyline R32 GTR 8.933 n/a HKS GT3240 (x2) 5th Signal Auto Japan Nissan Skyline R34 GTR 8.999 n/a HKS GT3240 (x2) 6th Endless Japan Nissan Skyline R33 GTR 9.025 n/a HKS GT3240 (x2) 7th Garage SPL Japan Nissan Skyline R33 GTR 9.104 n/a IHI RX6B-TCW77 (x2) 8th Endless Japan Nissan Skyline R33 GTR 9.114 n/a HKS GT3240 (x2) 9th Red Zone Japan Nissan Skyline R32 GTR 9.122 n/a HKS GT3240 (x2) 10th M's Factory Japan Nissan Skyline R32 GTR 9.140 150.39 mph HKS T51R-SPL International 4WD high speed records:Class Owner Country Vehicle Type ET Trap Speed Induction 1st JUN Japan Nissan Skyline R33 GTR n/a 383.8 km/h 2nd VeilSide Japan Nissan Skyline R34 GTR n/a 346.2 km/h HKS GT3240 (x2) 3rd Blitz Japan Nissan Skyline R34 GTR n/a 343.4 km/h KKK K5-850R 4th Pentroof Japan Nissan Skyline R32 GTR n/a 343.1 km/h MHI TD06L2-20G (x2) International 4WD 0-300km/h records:Class Owner Country Vehicle Type 0-100km/h 100-200km/h 200-300km/h 0-300km/h 1st VeilSide Japan Nissan Skyline R32 GTR 2.76 3.86 6.38 13.00 2nd Waste Sports Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.98 4.38 7.36 14.72 3rd Infini Racing Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.53 5.42 7.92 15.87 4th Top Secret Japan Nissan Skyline R33 GTR 3.01 4.42 9.35 16.78 5th GT Endless Japan Nissan Skyline R32 GTR 2.76 4.83 9.32 16.91 6th HKS Japan Nissan Skyline R33 GTR n/a n/a n/a 17.64 7th Garage Hachiman Japan Nissan Skyline R33 GTR 3.43 5.52 8.73 17.68 8th Fuji Dynamics Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.93 5.64 9.81 18.38 9th HRF Hokue Japan Nissan Skyline R33 GTR 2.89 5.74 9.86 18.49 10th Autobahn Japan Nissan Skyline R32 GTR 3.54 5.87 11.36 20.77 Говорете ми пак за Скайлаина и другите коли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stayllisimo

Е добре си се поровил в сайта на ексвитермини,но не видя личе колите са отборни/сиреч това са профита/със бЮджет колкото навсичките очастници на божура взети заедно.Ние тамън прохождаме,но лесно начало намя............До alx :Чел съм,че повечето от блоковете на хондите дори не се легирват,което правят повечето производители за да заздравят конструкцията.Откъде идва тая здравина,че дори ипри тия 600+коня не криви геометрията?Как захващат главите при такива налягания?И какви кутий използват при тия сетъпи?

Редактирано от Stayllisimo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

кутията си е много здрава само ти трябва LSD и хубав съеденителблока неможе в оригинален вид да докара 600hp+ сменят се ризите а за главата се ползват ARP болтове и си готов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

а какво е LSD?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Limited Slip Differential :angry:

или на български, диференциал, който при определено приплъзване, блокира.

има различни видове с различен принцип на работа, но нека не разводняваме темата още повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Живот и здраве ще видиме как се държи едно Quaife - торсен система.За съжаление надали ще доиде достатъчно време преди квалификацията. :beer:

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...