Jump to content

Recommended Posts

За много години колеги!За съжаление ми излезнаха няколко проблема, които направо ми бъркат в здравето :) Ситуацията е следната: сутрин като загрее колата оборотите почват да играят от 1300-2000, като че откоси колата не зацепва, че колата е загряла и и подава повече въздух с цел да я загрее? После като покарам малко и колата рязко почва да загрява и за отрицателно време се засилва към червената зона :) Това ми се случва за 2ри път в последните 4-5 дни, като първият път като я оставих малко и след 5-10мин пак тръгнах вече си държеше стандартните 83-84C'. Перката гледах, че си се включва (не се загледах на каква температура :D ). Същия ден минах още 30на км и нямаше никакви проблеми (второто запалване през същия ден си мина нормално и нямаше играене на оборотите докато загряваше колата). Следващите 2 дни не я бях карал колата, като на деня след проблемите ходих да паля колата докато беше студено яко и си загря съвсем нормално, температурата си беше чук. Това всичкото на празни обороти, като я държах към 15на мин сигурно..Проверих нивото на антифриза в радиатора - беше си до горе, в разширителния съд също си беше достатъчно. Днес обаче отново се повтори случката. Докато загряваше колата отново се прояви същото играене на оборотите, изключих колата за 2 мин, после пак я включих и проблема го нямаше този път. Само че докато карах към работа сутринта колата пак загря набързо и трябваше да включа парното на 4, за да го охладя по някакъв начин (държейки 95C'...).Малко дълго се получи обяснението, но исках да съм максимално изчерпателен ;) Най-вероятно ще я закарам при Омбре да го проверят, но не пречи да дадете идеи какво точно може да предизвика тези проблеми (предполагам, че са свързани, но кой знае) - термостати ли, запушвания ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостат? да не би да ти позамръзва системата. При мен така една зима ми беше замръзнал долния маркуч на радиатора и имах същите симптоми. Добре че беше малко и като помачках маркуча леда се разби. източих системата и малях повечко антифриз и няма проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е термостат не би ли трябвало постоянно да загрява? И аз имам съмнения да е нямало някаква вода в радиатора и сега на тези температури да се получава замръзване някъде? Другия път като ми го направи пак същия номер ще проверя и долния маркуч дали не е студен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надали да има вода ако си с антифриз всичко си се е смесило и ако ти замръзва 6те е навсякаде.моита го прави същиа номер с оборотите,но си загрява нормално.ако не ти е добре термостата и седи примерно постоянно отворен,няма да ти загрява,ако стои постоянно затворен ще ти прегрее доста бързо.другия вариант е да ти отваря на по вискоа температура,но това ще го прави постоянно.аз на моита вече 2 година не мога да разбера от кво и играят така оборотие,и то само докато е на смукач,като загрее си е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата ти прави номера - отваря големия кръг когато си поиска. Засилването на стрелката към червената зона се получава и при въздух в системата, но ако парното си е добре - не е това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо провери антифриза на колко градуса ти е, ако е нормално първо пробвай с термостат... Като ти направи пак номера виж маркучите дали са по-твърди от нормалното. Мен преди 2 години така ми надуваше гарнитура на главата. Ако не ми се беше случило нямаше да вярвам че може да надува на моменти и аз немога да си го обесня, но беше факт...

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...