Jump to content
OUTLAW

Апекси Вафц2

Recommended Posts

искам да попитам някои знаели с точност как се свързва Апекси Вафц2 към ECU-то на D15Z6благодаря колеги :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да попитам някои знаели с точност как се свързва Апекси Вафц2 към ECU-то на D15Z6благодаря колеги ;)

Ми то в Гугалчо си пишеVAFC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега за инфото обаче ще поугледам още малко как стават нещтата защтото на схемата пише за кабелите които влизат в ECU-то по наименования а аз неги знам кои коие трябват ми по цветове защото са доста кабелаци и ме е страх да не огелпя нещо и послее :D мерси все пак прескочик няколко стапала към истината благодарение на теб ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мноо благодарности ще се надъхам и ще направя тунинга тия дни като се получи ще се похваля и ако несе получи пак но дано да неиспадам в такова полужение :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цветовете са ти достатъчни и по означенията за всеки цвят си ги връзваш към куплонга на ЕЦУтоИмаше и ВТОРИ ОТГОВОР с цялото ръководтство и положението на пиновете за твоя модел,но някой са сметнали че не е нужно и са го премахнали.

ама то и кодове ли се вкарват :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги излезна нов проблем с апексито инсталирах го всичко е ОК обаче устроиството ми показва някакви нереални обороти като седи колата на място на обороти джаджата ми показва около 220-230 оборота та ако може някои да налее малко яснота по сличая ще му бъда доста благодарен ,...защото дефакто немога да исползвам апексито благодара на всички колеги които ми помагнаха да го инстална мерси :):lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че си сложил зеления проводник на точното място(проводника не се реже).В ръководтството гедай куплонзи H2-a или H3-aнамира се на 1 секция от ляво на дясно най горе - 3ти пин от дясно на ляво(rpm)Първоначалните настройки правилни ли са ти.Бр.Цилиндри 4 и вида Чувствителност на дросела(стрелка нагоре )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички настроики съм ги спазил би трябвало сичко да потръгне несъм рязъл жицата за РПМ сигнала само взима данни от нея ,.данеби да има настроики от мениуто някъде немога да си обясня защо ми прави тея мизерии няма логика :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нулирай го и тогава виж ко ще покажеMenu-Etc.-INitial-All data - Yesизкл.от контакт,вкл. и запалваш.На Sensor Chk. при отуснат педал колко волта ти показва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пробвам и ще отразя в темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

показва това

sensor chk.

Pres: 0.005v

Thrt: 0.465v

TDC:0 CMP:0

незнам как трябва да е но тея данни са на НЕ натиснат педал :lol:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...