OUTLAW 24 #1 Публикувано 25 Декември, 2008 искам да попитам някои знаели с точност как се свързва Апекси Вафц2 към ECU-то на D15Z6благодаря колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #2 Отговорено 26 Декември, 2008 искам да попитам някои знаели с точност как се свързва Апекси Вафц2 към ECU-то на D15Z6благодаря колеги Ми то в Гугалчо си пишеVAFC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #3 Отговорено 26 Декември, 2008 мерси колега за инфото обаче ще поугледам още малко как стават нещтата защтото на схемата пише за кабелите които влизат в ECU-то по наименования а аз неги знам кои коие трябват ми по цветове защото са доста кабелаци и ме е страх да не огелпя нещо и послее мерси все пак прескочик няколко стапала към истината благодарение на теб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 26 Декември, 2008 Ето ти схема на d15z6 http://www.dodo-upgrades.nl/pinoutp2y.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #5 Отговорено 26 Декември, 2008 мноо благодарности ще се надъхам и ще направя тунинга тия дни като се получи ще се похваля и ако несе получи пак но дано да неиспадам в такова полужение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #6 Отговорено 26 Декември, 2008 Цветовете са ти достатъчни и по означенията за всеки цвят си ги връзваш към куплонга на ЕЦУтоИмаше и ВТОРИ ОТГОВОР с цялото ръководтство и положението на пиновете за твоя модел,но някой са сметнали че не е нужно и са го премахнали.ама то и кодове ли се вкарват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #7 Отговорено 26 Декември, 2008 МануалИскрени Извинения ако съм убидил някой и Моля да Бъда извинен Весела Коледа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #8 Отговорено 26 Декември, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #9 Отговорено 3 Януари, 2009 колеги излезна нов проблем с апексито инсталирах го всичко е ОК обаче устроиството ми показва някакви нереални обороти като седи колата на място на обороти джаджата ми показва около 220-230 оборота та ако може някои да налее малко яснота по сличая ще му бъда доста благодарен ,...защото дефакто немога да исползвам апексито благодара на всички колеги които ми помагнаха да го инстална мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #10 Отговорено 4 Януари, 2009 Сигурен ли си че си сложил зеления проводник на точното място(проводника не се реже).В ръководтството гедай куплонзи H2-a или H3-aнамира се на 1 секция от ляво на дясно най горе - 3ти пин от дясно на ляво(rpm)Първоначалните настройки правилни ли са ти.Бр.Цилиндри 4 и вида Чувствителност на дросела(стрелка нагоре ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #11 Отговорено 4 Януари, 2009 всички настроики съм ги спазил би трябвало сичко да потръгне несъм рязъл жицата за РПМ сигнала само взима данни от нея ,.данеби да има настроики от мениуто някъде немога да си обясня защо ми прави тея мизерии няма логика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #12 Отговорено 5 Януари, 2009 Нулирай го и тогава виж ко ще покажеMenu-Etc.-INitial-All data - Yesизкл.от контакт,вкл. и запалваш.На Sensor Chk. при отуснат педал колко волта ти показва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #13 Отговорено 5 Януари, 2009 ще пробвам и ще отразя в темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #14 Отговорено 5 Януари, 2009 показва това sensor chk. Pres: 0.005v Thrt: 0.465v TDC:0 CMP:0 незнам как трябва да е но тея данни са на НЕ натиснат педал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове