Guest slus4o #1 Публикувано 18 Юли, 2005 (Редактирано) Може ли някой да ми покаже каква е разликата между сивик 5-та ген. Fastback and Hatchback на по старите сам я видях но на новите нещо ми бяга, а иначе аз сега ще си поръчвам хондичка от германия и разучавам яко, но определено VEI ако намеря ебати кефа иначе нема смисал с тоа бенз Редактирано 18 Юли, 2005 от slus4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest slus4o #2 Отговорено 19 Юли, 2005 Никой не отговори но аз видях каква е разликата определено ме радва Fastback. Има ли някой във форума който кара Fastback (D15Z1,D15Z3) или 1.4 90к.с. а ако някой е чувал някакви отзвуци за такава машина да пусне отговор, между другото чувал ли е някой в България да има D15B8 което е 1.5 8 клапана 70к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #3 Отговорено 19 Юли, 2005 Никой не отD15B8 което е 1.5 8 клапана 70к.с. Ти мЪ рЪзби.Не съм и чУвал за тоа мАтор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest slus4o #4 Отговорено 19 Юли, 2005 (Редактирано) С ровене излизат мноо кирливи ризи а иначе знаеш ли някой с Civic Fastback Редактирано 19 Юли, 2005 от slus4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest slus4o #5 Отговорено 19 Юли, 2005 Много ми харесва ама като ви слушам тука във форума как трудно се намира VEI направо ми се плаче а за 1.4 пълна знаеш ли отзиви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #6 Отговорено 19 Юли, 2005 Ама тя твойта работа стана ....ПИТАМ И ОТГОВОР НЕ ИЗКАМ....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #7 Отговорено 19 Юли, 2005 Осем клапановите сивици са само американски, аз съм виждал тук такъв, само че със сменяна глава, т.е. вече не беше осемклапанов . Иначе моята е VTEC-E (d15z1) и мога да ти кажа, че няма особена разлика с d15b2. Малко по-икономична е, ама малко. Разликата не е драстична. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Gandalf #8 Отговорено 20 Юли, 2005 Моята Хонда е с този 1.4 90к.с. двигател, само че е Aero Deck.Като разход е доста прилична, но ми идва малко слаба като е натоварена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #9 Отговорено 20 Юли, 2005 Леля ми има Сивик 6-та генерация Фастбак 1.4 75 конски сили пълна инжекция и всички екстри за модела . По нейние думи невероятна кола и сигурно е така , на такъв мотор , толкова коне и пълна инжекция си е повече от добре и икономичен , и пъргав , понеже я кара най-вече на дълаг път ( Германия - Българиа - Германия ) казва , че 160 км си ги поддържа и качва без проблем Това е перфектна семейна кола . Забравих да кажа , номера на двигателя й е Д14а5А аз да ви питам , чували ли сте за д13б7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #10 Отговорено 20 Юли, 2005 Леля ми има Сивик 6-та генерация Фастбак 1.4 75 конски сили пълна инжекция и всички екстри за модела . По нейние думи невероятна кола и сигурно е така , на такъв мотор , толкова коне и пълна инжекция си е повече от добре и икономичен , и пъргав , понеже я кара най-вече на дълаг път ( Германия - Българиа - Германия ) казва , че 160 км си ги поддържа и качва без проблем Това е перфектна семейна кола . Забравих да кажа , номера на двигателя й е Д14а5Чуден е, нямам думи.Имам познат който имаШЕ Сивик EJ9-ка с D14A3 - 75 коня. Общо взето, разочарование е този мотор - нито може да върви (казва че по магистралата повече от 160 е трудно да се направи), нито "гори малко" - градско в София казва че ПОД 10 НЕможе да падне - вярно че и той я настъпя до дупка, ама...Може би тия 1,4 90 коня (D14A4; D14A8...) са по-пъргави, но тия с 75 коне ли са, магарета ли са са си умрели в кожата общо взето...Най-добрия компромисен вариант за Сивик 6-а ген. е верситята Civic EK3 с D15Z6 мотора - 1.5 SOHC VTEC 114 коня ! Това е супер вариант - хем си върви доста по-прилично от 1.4 литровите мотори (75 или 90 коня), хем гори по-МАЛКО () бензин от тях За какво да говорим повече...Кофтито е че Сивик ЕК3-ки с D15Z6 са голяма рядкост на пазара...Ето преди време едно момче продаваше в продължение на месеци такава перфектна кола за някакви смешни пари - около 8 бона и пак се мръщеха, при положение че 8 бона струват разните EJ9-ки и т.н. ... ама и тя замина вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #11 Отговорено 20 Юли, 2005 е аз скоро ще имам ED6 със D15Z6 та ще ти проверя твърденията а ттносно 10/100 градско... ми аз мойта ако само я ръчкам, правя и 11.... Относно този Fastback, някой ще пусне ли някое обяснение, че не зацепвам какво означава... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z #12 Отговорено 20 Юли, 2005 Изглежда наричат "fastback" точно Английската 6-та генерация. Същия модел може да бъде разпознат и като "liftback" (както аз го знаех до момента).П.П. Може да бъде разтълкувано по следния начин: FASTback, а не HATCHback щото са мнооого бързи . Особено версията 1.8VTi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #13 Отговорено 20 Юли, 2005 Fastback, liftback или hatchback си значи едно и също нещо, а именно както Ние Българите най-често го наричаме - ХЕЧБЕК, т.е. кола с НЕчетен брой врати (3 или 5), т.е. задния капак (за багажника) се отваря ЗАЕДНО със стъклото (подобно на автомобил тип "Комби") и се води НЕ капак, а ВРАТА. Това е !Дали ще го наричаш фаст бек (или "фест", как е по-правилно да се произнася незнам), лифт бек или хетчбек - все тая. Това е същото както някои казват "биела", а други "мотовилка" - просто различни наименования на едни и същи неща Край по темата поне от моя страна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest slus4o #14 Отговорено 20 Юли, 2005 Това за 5-тата врата ясно но си има значение ето: 1. Honda Civic Hatchback 2. Honda Civic Sedan 3. Honda Civic Fastback Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове