Guest Jonini #1 Публикувано 15 Юли, 2005 Имам проблем, който съм сигурен, че не е само мой и може темата да помогне на някой от нас. Става въпрос за уплатненията на предните врати(може и не само). С течение на времето вратите "полягат" надолу поради износването на осите на пантите(поне аз си мисля, че е така) при което в горната част на вратата се образува макар и малък луфт и над 110-120 км/ч поне при мен се получава отвратително "свистене". Забелязах, че и уплътненията са ми износени и деформирани. Казаха ми, че се продавали универсални уплатнения, но не знам това колко е вярно. Нека ако някой знае нещо по въпроса да напише някой ред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Jonini #2 Отговорено 15 Юли, 2005 Сори за уплатненията навик от SMS -cи и чатове! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Sasheff #3 Отговорено 15 Юли, 2005 Здравей колега аз също имам този проблем но незнам как да го оправяС над 100 км/ч свири така силно че се налага да намалямДано някой колега знае решение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest i4o #4 Отговорено 16 Юли, 2005 луфта се оправя с нови панти а свистенето изчезва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest street_fighter #5 Отговорено 16 Юли, 2005 абе пробваите да позатегнете пантите малко и след това прибягваите до покупка вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #6 Отговорено 16 Юли, 2005 абе пробваите да позатегнете пантите малко и след това прибягваите до покупка вече Nqma вариант позатягане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BOGIE #7 Отговорено 17 Юли, 2005 абе пробваите да позатегнете пантите малко и след това прибягваите до покупка вечеNqma вариант позатягане и няма вариянт реглаж, само от към ключалката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #8 Отговорено 17 Юли, 2005 абе пробваите да позатегнете пантите малко и след това прибягваите до покупка вечеNqma вариант позатягане и няма вариянт реглаж, само от към ключалката вариант реглаж при металите винаги има и се исползва култовия инструмент ЧУК !!много универсален инструментза сичко става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cK1 #9 Отговорено 17 Юли, 2005 здр. . имам същия проблем ... бултрако ми предложиха да го разреша за 300++ лв. ..не си спомням точно , но към 350 лв. някаде беше 1-то уплатнение а те са външно и вътрешно - хал хабер не е оферта ..така че някой ако намери нещо по-смислено .. ще е много гот мисля че не подлежи на никакъв ремонт да го ееаа. успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #10 Отговорено 18 Юли, 2005 За провиснали врати..... първо проверете дали когато вратата е отворена на половина има луфт нагоре-надолу. Ако има, то тогава чукът е леко казано тъпо решение, защото проблемът е в щифта и/или самата панта. С времето, дългите врати на хечбеците деформират пантата и я износват.Единственото читаво решение е сваляне на вратата, подмяна на щифта и по възможност възтановяване на износената панта..... или чрез подмяна или със втулки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest De Puta Madre #11 Отговорено 18 Юли, 2005 А някога замисляли ли сте се как се държи пантата за купето,и дали тези две болтчета там не се отвиват и повдигат пантата съответно вратата на нуйната висота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cirkone #12 Отговорено 27 Август, 2005 (Редактирано) Така и така се пише за шум при висока скорост от кофти уплатнения, че и аз имам подобен проблем.само, че е следният - стъклата и 4-те са ел., като вдигна шофьоркото и на 4-5см ми одъфква уплатнението преди да се затвори и така остава захапано?!много ме дрази.ходих при майстори, но без да отварят, казват не може да се оправи!така ли е или не им се бачка?!че сега тъкмо я паркирах и видях, че ми дъфче и другото предно стъкло горе в ъгъла!а, че и за друго се сетих!задната ми чистачка не я знам дали е оригинална?! но като чисти много гадно се плъзга и по багажника чак на 3-4см. помогнете със съвет поне Редактирано 27 Август, 2005 от cirkone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rebel #13 Отговорено 28 Август, 2005 задната ми чистачка не я знам дали е оригинална?! но като чисти много гадно се плъзга и по багажника чак на 3-4см. - най-вероятно е "превъртяла" Бат' Сашо - ОМБРЕ ги "хапва" за закуска такива механични задачки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #14 Отговорено 28 Август, 2005 задната ми чистачка не я знам дали е оригинална?! но като чисти много гадно се плъзга и по багажника чак на 3-4см. помогнете със съвет поне ами най лесно сваляш рамото на чистачката и го повдигаш колкото ти трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #15 Отговорено 29 Август, 2005 Така и така се пише за шум при висока скорост от кофти уплатнения, че и аз имам подобен проблем.само, че е следният - стъклата и 4-те са ел., като вдигна шофьоркото и на 4-5см ми одъфква уплатнението преди да се затвори и така остава захапано?!много ме дрази.ходих при майстори, но без да отварят, казват не може да се оправи!така ли е или не им се бачка?!че сега тъкмо я паркирах и видях, че ми дъфче и другото предно стъкло горе в ъгъла!а, че и за друго се сетих!задната ми чистачка не я знам дали е оригинална?! но като чисти много гадно се плъзга и по багажника чак на 3-4см. помогнете със съвет поне когато не е центована машинката точно при затваряне на джама в крайно положен се получава едно усилие към конструкцията на вратата, към която се държи машинката и от там и деформация на самата ламарина. В по дълъг период това оказва и влияние на самите водачи по които се движи и стъклото, така че, се маха кората и се подлагат малко шаибо на самите водачи за да не дъвчат уплатнението. пп това е от опит . ако греша -предварително се извинявам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z #16 Отговорено 29 Август, 2005 За тая работа с вратите дето увисват се мисли навреме. Най-мразя, когато някой гледа нещо в колата или си приказваме да застане в стойка с единия лакът на капака, а с другия на отворената врата. НЕ МИ СЕ УВИСВАЙ НА ВРАТАТАААА Толкова ли няма къде да се подпреш?! И защо изобщо трябва да се подпираш някъде?! Може да не прави добро впечатление на хората като им мрънкаш, ама пък върши работа. Просто трябва да видите как се затварят вратите на Акордчето и на Сивикчето И за да се спестят някои други неприятности с подобни досадни проблеми ето и още няколко заучени фрази:НЕ ми пипай тавана!По-полеко със затварянето на вратите! Затваря се орблизо с придърпване, а не от далече със замах!В колата НЕ се пуши! и т.н.т. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #17 Отговорено 29 Август, 2005 НЕ ми пипай тавана! Моя целия е надупчен от токчета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki #18 Отговорено 29 Август, 2005 Моя целия е надупчен от токчета Това с токчетата само жена, чиито крака са вдигнати нагоре, може да го направи. А ти че си мръсник.... това вече...За вратата дето е увиснала се подлага напречно на прага една летва и вратата като се допре при затваряне до летвата се насилва още малко да се затвори, но ниско долу, следващия вариант е при почти затворена врата се хващате двама човека за нея и се опитвате да обърнете колата, само не я обръщайте наистина. Последния метод е много добре приложим при народните коли, тип Жигула (баба Лада). А също е бил успешен и при Ауди 100 93'Айде късмет "майстори"! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest buddi5 #19 Отговорено 29 Август, 2005 НЕ ми пипай тавана! Моя целия е надупчен от токчета наистина гадна работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest La4o #20 Отговорено 10 Септември, 2005 И аз имам същия проблем със увисналите врати. При мен ниама свистене, но много ме дразни че се затваря със трясък. Дадоха ми идеята със втулките ама има проблем, че може и самата панта да се е износила. Маи наи-сигурният варянт е нови панти. В бултрако ми казаха 95 лв на панта което е доста скапо. Бях писал тук вав форума по този въпрос и едно момче от Варна ми предложи по 25 лв. Трябва да му издиря координатите и да си купя нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #21 Отговорено 11 Септември, 2005 Сваляш подкалника на предната гума и с ключ 12 ил 13 мисля че бе6е регулираш пантите и продължаваш да караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #22 Отговорено 11 Септември, 2005 Сваляш подкалника на предната гума и с ключ 12 ил 13 мисля че бе6е регулираш пантите и продължаваш да караш. <{POST_SNAPBACK}> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest The Penalty #23 Отговорено 5 Октомври, 2005 (Редактирано) За вратата дето е увиснала се подлага напречно на прага една летва и вратата като се допре при затваряне до летвата се насилва още малко да се затвори, но ниско долу, следващия вариант е при почти затворена врата се хващате двама човека за нея и се опитвате да обърнете колата, само не я обръщайте наистина. Последния метод е много добре приложим при народните коли, тип Жигула (баба Лада). А също е бил успешен и при Ауди 100 93'Извинявам се, че вдигам стара тема!Някой може ли бавно и като на идиот да ми обясни системата с дъската, че мисля да я прилагам, но нещо не мога да си го представя правилно май?!ЕДИТ: Тва в случай, че не спася положението с пантите искам да кажа Редактирано 5 Октомври, 2005 от The Penalty Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #24 Отговорено 5 Октомври, 2005 R2d2 е подсказал варианта с подкалника,пак 6ти трябва човек да надига вратата.Разхлаби 1-во пантата после помага4а да надигне вратата,затяга6 пантата...ако не ти ареса... наново,ако пак не ти ареса и е.и ма....а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cirkone #25 Отговорено 13 Октомври, 2005 ставаше дума, че стъклата и 4-те са ел., като вдигна шофьоркото и на 4-5см ми одъфква уплатнението преди да се затвори и така остава захапано?!много ме дрази.а, че и за друго се сетих!задната ми чистачка не я знам дали е оригинална?! но като чисти много гадно се плъзга и по багажника чак на 3-4см.в крайна сметка някой знае ли каква тр да е точно дължината на задната чистачка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #26 Отговорено 14 Октомври, 2005 За 4иста4ките си има каталози,там виж за дължината им.Извади цялото рамо от оста и го завърти за да не ти 4исти и багажника.За оплътненията....отива6 при джамжия и сабаряте вси4ко,според мен оплътнението не6то се е изметнало или джама трябва да се регулира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest slus4o #27 Отговорено 16 Октомври, 2005 Момчета, това с пантите го имах на пасатчето, преди да се затвори вратата имаше към 3-4 сантима луфт и понеже искам винаги всичко да ми е ОК си го оправих по следния начин: 1. Викате един приятел от крайно положение да повдига вратата МАХ на горе а вие затягате яко втулката (предполагам и хондата си има) - резултата беше добър повдигнах вратата значително пак си висеше сантим два та затова: 2. Случайно бях при майстора си и го попитах дали знае как става и той без да се замисля отиде взе един чук и един парцал и се запъти към вратата аз като го видях щях да припадна, но знам че е добър и го оставих да си действа и той направи следното уви парцала около чука и го сложи между вратата и прага (точно там долу на ъгъла) и затвори два-три пъти яко аз вече бях пребледнял, но когато видях резултата даже и го почерпих. - страшно ефикасно е дано да вие от полза само че внимавайте все пак той си е профисионалист тай че наслука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest slus4o #28 Отговорено 24 Октомври, 2005 ставаше дума, че стъклата и 4-те са ел., като вдигна шофьоркото и на 4-5см ми одъфква уплатнението преди да се затвори и така остава захапано?! много ме дрази. а, че и за друго се сетих! задната ми чистачка не я знам дали е оригинална?! но като чисти много гадно се плъзга и по багажника чак на 3-4см. в крайна сметка някой знае ли каква тр да е точно дължината на задната чистачка? <{POST_SNAPBACK}> Колеги, аз скоро си закупих сивиче та специално за задната чистачка и мойта бе трагедия решението е мноо просто купува се само перо за 2лв, изнизва се от оста оригинала премерва се по него нанизва се новия и се радваш на супер резултат, уф и моята малко врата е поовиснала, но нещо мие кофти да я маризя с чука, сигурно за сега ще я оставя да ме дразни и по натам кат ми кипне я почвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове