FROSTY 1 #1 Публикувано 10 Декември, 2008 (Редактирано) Тук ще помоля да споделят личен опит хората, които са минали по този път.Въпросът е какви са подводните камъни при такава операция и дали си заслужава финансово цялата тази разправия. Изключвам частните случаи на хора, които си намират двигател или кола приемник за "без пари" и имат достатъчно квалификация да си направят сами трансплантацията. Лично аз се бях замисли за смяна на моя двигател с по-мощен (карам Prelude с двигател F20A4), но вече се отказах окончателно и ето ги моите доводи:1. Колата няма да е както излязлата от завода с такъв двигател (като оборудване например).2. Нещата не свършват само със смяна на самия двигател, когато минаваме на по-мощен двигател трябва да сменим и неща по спирачната система и окачването, защото всеки автомобил трябва да може и да спира, а не само да набира...3. Спестяването на пари от цялата операция е повече от съмнително. Редактирано 10 Декември, 2008 от FROSTY Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #2 Отговорено 10 Декември, 2008 Че какво няма да й е заводското с един Н22А? Те и от завода излизат с него.Иначе си в голяма заблуда относно спирачките,Спирачната система е доста ефективна по принцип и с относително малки габарити успява да се справи с доста сериозна инерция и маса.Така че ако си ребилднеш апаратите(при положение че са отслабнали като сила и действие) и като си купиш едни хубави накладки-няма да имаш проблем.Та аз карам със стандартните спирачки от 3-то поколение и сменен двигател(Н22А),дори накладките ми са оригинални и съотвено има по-подходящи от тях,и пак нямам проблеми да спирам с колата си.А не е като да карам с 50км/ч само.Но всички опира до пари.Затова най-чистия вариант е да си купиш директно кола с големия мотор и да не се занимаваш с глупости.Тамън няма да се сблъскаваш с подводните камъни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #3 Отговорено 10 Декември, 2008 Не знам за недоволни след такъв суап.2 причини да го направиш-това купе е създадено за този двигател(Х22),кефа цена няма.Спирачни дискове и накладки се сменят и с твоя двиг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #4 Отговорено 10 Декември, 2008 Доста суапчета се случиха през тази година,съответно доста хора могат да пишат тука.Аз лично нямах никакви грижи с моя суап или по скоро подводни ръбове.А най се кефя че няма друга такава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #5 Отговорено 11 Декември, 2008 Защо не минеш през сервиза да те срещна с петима-шестима "недоволни" от подобен Engine swap. Като най възрастния е 46-ти набор С помощта на Драго,сбъдваме ме4ти. Между другото днес те видях на околомръсното,свирках,светках ама нема реакция Мини да се похваля с новия Прелюд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #6 Отговорено 12 Декември, 2008 Доста приятно изживяване е да почувстваш автомобила си яхнал повече кончета. Особено, ако колата която караш ти е фаворит. Получава се така , че ако наистина много ти допада даден модел, а пауър не стига - какво друго остава? Суап и готово. Не е чак толкова сложно, от опит ти казвам. Разбира се, без компетентна помощ не става. Така че по-смело...Изживяването си заслужава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове