Guest r2d2 #1 Публикувано 15 Юли, 2005 (Редактирано) И за двете кубатури буталата са 75мм. дали има разлика в челото.Мисълта ми е такава дали могат да се намерят по изпукнали бутала на 75мм. за да се вдигне малко степента на сгъстяване а оттам и мощноста.Естествено да се внимава с клапаните.По сметки обемът на горивната камера за 1,5 и около 45кубика а на 1.3 около 41,9 та се замислих.Ако някой знае нещо по въпроса ще бъда благодарен ако го сподели. Редактирано 15 Юли, 2005 от r2d2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #2 Отговорено 16 Юли, 2005 По спомен, и на двата горивните камери са по 38сс. Степента на компресия и на двата е 9.0-9.2 / 1 така че приеми и обемите на буталата за равни.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #3 Отговорено 16 Юли, 2005 А тези Д16 гледам че буталата са 75мм. но има с различна степен на сгъстяване дали буталата или главите са различни. Каде може да се намери по подробна информация за двг-тата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #4 Отговорено 17 Юли, 2005 Май и в обема на горивната камера има разлика...Би трявало и самите бутала да са различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #5 Отговорено 17 Юли, 2005 Пичове, в никакъв случай не твърдя че го знам със сигурност, обаче фактите са: 1. главите на D15B2/D15B7/D16A6/D16Z2 са еднакви. Дори са с еднакъв код 2. всмукателните колекторите на 1.3 и 1.5 са еднакви 3. всички едновалови двигатели на 4ген сивик са с почти еднаква степен на компресия. ( дори D14A1) Предположение: мисля че кодовете на буталата съвпадат с този на главата. От гореизброеното следва че шанса е много голям, всички тези бутала да са еднакви. Освен това, японците когато могат, използват неща които вече имат. п.с. Абе стига сме гадали, няма ли някой дето със сигурност да го знае това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #6 Отговорено 17 Юли, 2005 Според една книжка разликата между д16а6 и ZC е само в степента на сгъстяване а в конете е горе долу 10к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #7 Отговорено 17 Юли, 2005 Според една книжка разликата между д16а6 и ZC е само в степента на сгъстяване а в конете е горе долу 10к.с. Само дето нямат нищо общо.Единият е еднвалов 108коня а другият двувалов 131.Разлика има,няма 23 кончета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #8 Отговорено 17 Юли, 2005 Явно тази книжка с данни в която го видях е много посна и неверна.Както и да е но видях в някакъв сайт че сменяват буталата с някакакви малко по - изпъкнали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest triegger #9 Отговорено 18 Юли, 2005 Пичове, в никакъв случай не твърдя че го знам със сигурност, обаче фактите са: 1. главите на D15B2/D15B7/D16A6/D16Z2 са еднакви. Дори са с еднакъв код 2. всмукателните колекторите на 1.3 и 1.5 са еднакви 3. всички едновалови двигатели на 4ген сивик са с почти еднаква степен на компресия. ( дори D14A1) Предположение: мисля че кодовете на буталата съвпадат с този на главата. От гореизброеното следва че шанса е много голям, всички тези бутала да са еднакви. Освен това, японците когато могат, използват неща които вече имат. п.с. Абе стига сме гадали, няма ли някой дето със сигурност да го знае това съдейки от горе написаното излиза че разликата от двг d13b2 и d15b2 е в главата и хода на буталата/колко е и на двете двг/ .защото ако е така знам двигател d15z7 vtek от ударена 5ген.който се разпродава на части.Въпрос:Ще има ли ефект да монтирам главата с всичките и прелижащи части и електроника към моята d13b2ka и ако има какъв ще е?Давай 1net ти си по хибридите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #10 Отговорено 18 Юли, 2005 незнам на 5ген да има d15z7.... има D16Z7 не съм чувал още за такъв хибрид и ти препоръчвам ако ще го правиш, да намериш блок от Д13 в някой сервиз и да провериш дали главата ще пасне. Мойто предположение е че ще пасне, но все пак не съм го правил, така че внимавай..... относно цялостното изпълнение, мисля че ще излезе доста скъпичко.... трябва ти да добажиш всички кабелни снопове, ЕЦУ, резервоар с потопяема помпа и тн...... абе става бая сложно, и едвали ще изкараш повече от 90 - 95 коня Имай предвид, че няма да можеш да я оставиш карбураторна..... абе за тези пари и труд, май е по-лесно да смениш двигателя или колата, щото тази щуротия няма да можеш да я правиш малко по малко.... или всичко или нищо Според мен, не си струва сори че така ти охлаждам ентусиазма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki #11 Отговорено 18 Юли, 2005 r2d2, доколкото съм чувал от ентусиасти и майстори, най-лесно ще ти е да ти изпилят главата, така тя слиза по-надолу и увеличава компресията в двигателя, според мен това е най-лесния и достъпен начин да вкараш малко кончета в двг-то си, успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #12 Отговорено 18 Юли, 2005 И ти бега центровката после... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове