jamo 93 #1 Публикувано 4 Декември, 2008 Днес слу4айно забелязах, че сондата ми е с 1 кабелче Опитах се да намеря теми в които навсякъде съм чел, че икономичния в-тек сондата е с 3 или 4 извода ако не се лъжа. Възможно ли е сондата която е на двигателя ми да не е за него или да е някаква универсална? Не ми свети чека, но като бях в севриз ми казаха, че на празен ход сместа ми е доста богата. Над 2000 оборота всичко е повече от добре. Чудя се какво да правя дали да карам така и да не се занимавам с нея или да почвам да търся да я сменям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 4 Декември, 2008 по принцип трябва да е с 5 редактирано мнение: mi6o Нека отговорите и темите ви бъдат изчерпателни и точни. Нека няма купища SPAM из форума и километри безсмислици. Пишете, ако можете да помогнете, а ако не - затрайте си, все ще можете някъде другаде да помогнете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #3 Отговорено 4 Декември, 2008 На D15Z6 е с един кабел. На D15Z1 и май на D15Z3 е широколентова с 5 жила! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 4 Декември, 2008 Извинявам се за което Не знам, защо ми е останало в главата че е с 5 явно пак умряла клетка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #5 Отговорено 4 Декември, 2008 Благодаря, явно и аз не съм чел достатъчно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове