Jump to content
Guest nPaCe™

Дайте съвет за купуване на HONDA !

Recommended Posts

Guest nPaCeâ„¢
:starwars: Здравейте,аз съм един нов потребител тук и доста ми харесва форума ви !Нямам време още да го разгледам целия, но и това ще направя...В момента карам пежо 205 дизел и съм решил да го сменя за HONDA...Аз съм се спрял на 1,5 16 винтила Сивик 1995 90 коня,най вече защото ще я пиша на инвалид...Кажете според вас това удачен модел ли е... и Защо?10х предварително пичове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

такаа - удачен? Мен ако питаш най-удачен е Витекама като нямаш пари за Витек --- Д15б2 за 1.5 не знам по добар избор от хондака

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

VTEC не е удачен модел...той е най добрия!!ама като ни миришат чорапите караме Д15В2...и пак гледам БМВ-тата в огледалото си:starwars:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Чове4е доплака ми са кат ти скивах аватара :starwars: еееееееее малко уважение де :) Еми 6том 6те е инвалидна .. не ти знам casha но може6 и 6-та ген да си вкара6.Vtec 1,5 по трудни4ко 6те намери6.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Удачен модел е да :starwars: но ако имаш пари да го поддържаш с ( айде не с най-добрите ) но с добрите консумативи ( масла , филтри , части ) . Трябва да знаеш , че под 8 /100 градско няма да паднеш ( или ще й слагаш газ/метан) , в такъв случай няма да имаш достатъчно място в багажника и на колата ще й тежи. Или иначе части се намират , оригинални не от Бултрако че там режат глави . Или иначе получаваш около 10 сек ускорение , 180 км максимална скорост ( на равен учасък ) , но не е много желателно да се поддържа такава скорост :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

Определено ветека е по добър аз карам такъв само че 6 генерация 115 коня дава голяма икономия и бяга по вече. Не се отказвай това е марката - УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Младежа ви говори за инвалидна кола вие му говорите за 115 кс :starwars: Обърквате го тотално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nPaCeâ„¢

Да много си прав!Това трябва да бъде инвалидна кола ! :starwars: Кансултирах се с други хора,избщо доста се интересувам по темата!Та... идеята е да се вземе ХОНДА до 100 коня,именно за това ви питам коя е най-удачната...След което се взимат 2 хоризонтални вебера +Полиране на главата и получаваме 130-140 коня оттази машинка, а по документ ще си е 90 коня или колкото там :)Ще и сложа и газ! Няма да чакам бенза да стане 3 лв.Много ще се радвам ако ме посъветвате,защото вие сте навътре с тея коли... аз за жалост не !Скоро и аз ще имам такава и ще си говорим за Хонди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jonini

Преди година си купих Honda с D16Z6 нито в КАТ, нито в данъчното имаха такъв двигател и ми я писаха 90 кончета. Ето ти далавера. Ама пък друго не мога да разбера. Всеки иска да разпилва двигател да изкара коне. То това добре, но нали са средства и то не малко, а пък после АГУ. Е това не ми е ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

40-50 коня как ги извади направо по4вам да завиждам.Преди да се изкажат доста -по компетентни от мене колеги .....40-50 коня се изкарват като изкара6 2-3 бонки 4е и пове4ко(ло6о няма)но и аз не6то не зацепвам 6те прави6 мотора за да кара6 на газ.Аз в4ера сложих метан на мойта по на сметка е ,малко се спъна ама 6те го преживея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nPaCeâ„¢

Да наистина, малко си противореча !Но аз мисля да слагам газ, за да имам евтино гориво,незнам със сигурност дали ще има файда от тези подобрения !Въпреки че ме посъветва човек доста навътре с тея работи.Естествено че има вариант и аз 2 - 3 бона но там вече говорим за турбини ! :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Аз в4ера сложих метан на мойта по на сметка е ,малко се спъна ама 6те го преживея

Vteck-a на гас ли е вече бре Драги4 :whistle::blink::whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1
Отговорено (Редактирано)

Аз също ще слагам газ... и ще правя всички казани подобрения... какво общо има м/у това?Да не би ефекта на бензин да го няма и на газ? Едва ли! А и аз не я карам тая кола само по състезания...Това че газта ще спъне малко е друга работа... но с подобренията пак ще е подобреКолектори и въобще генерацията са добре без значение за газ бензин нали така? :whistle: Абе това полиране наистина ли има ефект? Чул съм че полирането на всмукателните колектори не бил особено ефективен?

Редактирано от surr3a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Аз бих ти препоръчал заобляне/пилене и т.н, но в крайна сметка, тръбите да не са полирани а леко груби но с овални форми навсякъде.Нямам практически опит, това е просто в резултат на нещата които съм чел и над които съм мислил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_fighter

колеги карал съм сериен сивик 1.3 5ген. сериен и с полирани колектори и се усеща.Е не значително,но се усеща при ускорението....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest i4o

имам едни статии за хонда от преди 4 год. /тогава си купих пьрвата/но са по - 4кb доста големи ако искате мога да ги постна ако не на private /3 бр./мисля ще ти помогнат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nPaCeâ„¢

:whistle: Ново 20 ! :ppp

Та сега новата муха която ми пуснахте е относно типа двигател.

Много бих се радвал ако ми разясните малко тия "малки разлики :whistle:

Каква точно е разликата м/у:

1.5 16V

1.5 VTEC-E

1.6 VTEC

пп - гледах там за двигателите, но все пак вие сте старите кучета !

10х ви пак ! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе тука ви гледам сте големи разпилвачи сите, ама никой нищо не си е разпилил по колата и секи кара "бърза" Хонда.Така относно газта има няколко особено големи проблема:1. Изгаря с по-висока темп от бензина и малко по-бавно. Проблема, е че заради тази по-висока темп ще изгорят изходящите клапани и могат да се начукат и леглата на самите клапани. За да си оправите мотора ще фръкнат поне 1000лв!!!2. При изгарянето си газта отделя и много вода. Пак лошо.3. Губи се мощност, защото горивото е газообразно и заема по-голяма "част" от горивната смес сравнение с бензина.4. Калоричноста и е по-малка. Слагайте, слагайте газ... Особено втец-ите искам да вида как ще ги обогатявате на високи обороти и/или обеднявате на ниски. И за колегата. Тия карбуратори дет ше ги "слагаш", ако фанеш го напраиш как ше си го сложиш само... Кат искаш на цилиндър дросел хората са измислили ITBs за тия коли, ма с тая газ и моно инжекцията ше прецакаш за кви ITBs ти говора изобщо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

за кви ITBs ти говора изобщо...

точно.Аз съм "хвърлил" според жената близо 1.5 хил. за моята и до колелата дойде на около 120 и ? коня.(Пламен при Ники Златков така и не ми даде разпечатката ) ,а ти с два вебера искаш да я направиш драгстър.Има една приказка-С трици маймуни се не ловят.хайде със здраве,че тази тема взе да става от типа диск на стъклото 5 коня,лъскав накрайни 20 коня,лепенка NOS 40 коня и т.н. No offensive gents.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nPaCeâ„¢

за кви ITBs ти говора изобщо...

точно.Аз съм "хвърлил" според жената близо 1.5 хил. за моята и до колелата дойде на около 120 и ? коня.(Пламен при Ники Златков така и не ми даде разпечатката ) ,а ти с два вебера искаш да я направиш драгстър.Има една приказка-С трици маймуни се не ловят.хайде със здраве,че тази тема взе да става от типа диск на стъклото 5 коня,лъскав накрайни 20 коня,лепенка NOS 40 коня и т.н. No offensive gents.
Виждам че ти е гадно, и не само на еб така че спирам да досаждам !Ще пиша чак когато вече имам ХОНДА и има какво да питам ! :whistle: Мерси все пак !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

nPaCe, по темата за двигателите, огледай "Общи Дискусии" -> ЛИНКОВЕ Там има линкове към инфо за ВТЕК и неговите разновидности... картинки и тн

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Виждам че ти е гадно, и не само на еб така че спирам да досаждам !Ще пиша чак когато вече имам ХОНДА и има какво да питам ! :whistle: Мерси все пак !

Грешно си разбрал.Да туриш на един котур като голфа от автара газ нищо му няма. Той си е замислен да бъде котур и нищо няма му стане, най-много да потръгне повече!Ама да слагаш гас на едни мотор в който са вложени достатъчно мисъл и идеи така, че да изпълнява преданазначението си максимално добре е почти сигурно че ще го осереш зверски.Тва ми е идеята. Избора си е твой да караш на алтернативно гориво. П.С. Може да пробваш и с фино смлени гъглища на прах както и колегата с втек-а дет ше му слага газ... :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nPaCeâ„¢
:hondarulez: Спрях се на VTEC-E и няма да се занимавам с глупости !Така мисля е най-добре ! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Не е зле който няма опит с газ да не развива теорий. Доста двигатели съм отворил който са минали на газ доста км. и не сам виждал проблеми нито с клапаните нито с леглата нито с износването. Моята д15б2 е минала около 40000км. на газ и към двг-то нямам никакви забележки.Мощноста пада малко естествено но не е проблем при нормално каране не race. Естествено че е по- добре на бензин но пък е доста по- скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Не е зле който няма опит с газ да не развива теорий. Доста двигатели съм отворил който са минали на газ доста км. и не сам виждал проблеми нито с клапаните нито с леглата нито с износването. Моята д15б2 е минала около 40000км. на газ и към двг-то нямам никакви забележки.Мощноста пада малко естествено но не е проблем при нормално каране не race. Естествено че е по- добре на бензин но пък е доста по- скъпо.

Кво искаш да кажеш с тва без опит? Теорийте ги използвах за да онагледя нещата, а ето я практиката: 1 преебана кола от супер съвременен газов инжекцион стига!Накрая самите газаджии си признаха че Хонда на газ няма да стане и тва е!Ма ти си карай, пък за мен остават 2000лв газова инжекция и 3000лв ремонт на мотора после. Накрая продадохме оретбата за 1000лв и 2000лв спестени на газ.Така, че не ми разправяй за нямало проблеми и не вервай на теорията! Тия мотори и на теория и на практика не са мислени за газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Нито е дин от моторите на която и да е кола не е мислена за газ. Познавам доста хора г хонди и газови уредби като половината са таксита и проблени нямат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...