Jump to content
edikoisi

Б20 или Б18Ц6

Recommended Posts

имам възможност да си продам мотора за прилична цена и да взема един б18ц6 ,но понеже ще направя крачка назад с мощноста си мисля да му сменя ризите с нови 84мм...та въпроса е дали да си иставя сегашния Б20 или да си направя нов с основа от б18ц6 .. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв отговор очакваш тука :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо от рода -някаде бях чел че.............пак ще помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка ризи,Ц6 вал и биели ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ризите Дартон макар че ще е някак прекалено за атмосферка а от ц6 само коляновия вал маи ще се ползва ,незнам до колко карат биелите ...степента ще е около 12,5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А до какви обороти ще го въртиш ако предпочетеш Ц6....и как мислиш за вариант за Б20 разтърган на 86мм с подходящ строкър кит

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цялата работа е да комбинирам оборотите на б18 с момента на б20 ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми то в сегашния мотор неса сменени коляновия вал и клапаните освен и тях да сменям да продължавам в сериала ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б20 има доста тежък колянов вал..... ;)ако го смениш няма да има нужда да слагаш ц6.защото ще подобриш развъртането на моторана б20 коляновия вал до 9000 оборота го дават стабилен на ц6 до 10000... ;) има разлика единия е доста по лек от другия. ;) ;) ;) ;) :lol:;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм ги теглил ама на ц5 и 6- са по леки 100%%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Киро,говори в цифри бре,защото тази информация на описателния принцип не е коректна!А относно дилемата пред Митака,мисля че развъртяно с подходящи карантии Б20 и сменени бутала и ризи на Б18Ц6 ще са равносилни като очаквани показатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в цифри които иска да говори аз без да тегля нищо неказвам с 100% сигурност в тоя форум няма кои да ги тегли. (поне засега).само при мисълта че единия вдига 9000рпм стандартен другия 6500рпм.. ) ти е ясно на кои му е по лек вала и кои е направен за много обороти)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в цифри които иска да говори аз без да тегля нищо неказвам с 100% сигурност в тоя форум няма кои да ги тегли. (поне засега).само при мисълта че единия вдига 9000рпм стандартен другия 6500рпм.. ) ти е ясно на кои му е по лек вала и кои е направен за много обороти)

утре ще купя още една б20ка и ще ги видя кое как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голяма е заблудата за коляновите валове но можеби така е по добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак,няма заблуда с коляновите валове.Просто не си гледал подробно спецификациите на Б18Ц5,Ц6 и на останалите двигатели,които се слагат на по-масовите коли.Мога да напиша и цифри и да пейстна линкове,но съм много уморен и не ми се занимава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак,няма заблуда с коляновите валове.Просто не си гледал подробно спецификациите на Б18Ц5,Ц6 и на останалите двигатели,които се слагат на по-масовите коли.Мога да напиша и цифри и да пейстна линкове,но съм много уморен и не ми се занимава.

аз за по лесно ги сложих двата вала на кантара ....и познай каква е разликата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и каква е :tease:?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-300 грама ;)

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в теглата и те са в полза на ГСР и ЛС валовете,НОООООООООО не всичко е в теглата,защото вала си има конструктивни особености,начин на повърхностна обработка и най важното динамичен баланс,който на ТР валовете е мноооооого динамичен ;) .ПС:Нещо като анкета-кои бутала са по-тежки на ИТР или на ГСР мотора!?

Редактирано от Martin Raynov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аре някой ако може да обясни малко по разбираемо :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НОООООООООО не всичко е в теглата,защото вала си има конструктивни особености,начин на повърхностна обработка и най важното динамичен баланс,който на ТР валовете е мноооооого динамичен :) .ПС:Нещо като анкета-кои бутала са по-тежки на ИТР или на ГСР мотора!?

На теория дават ,че вала трябва да е с гладка порърхност(полиран) за да създава мин.съпротивителни сили на триене при развъртането си над 10к rpm.Целят се нищожни вибрации за да не се получи резонанстно биене и почупване на съседните детайли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще го карам вала на баланс но още по тефона ми се изсмяха .....явно не е толкова лошо направен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...