Jump to content
Guest Demon

Има ли смисъл от чиптунинга.

Recommended Posts

Guest Demon

Преди много, много време бях питал за чип тунинга, дали е безопасен и има ли смисъл. Срешнах много противоречиви мнения, а сега се връщам отново тук, но вече с впечатления. Значи бях впечатлен от чиповете, защото някоко мои приятели си бяха сложили и много похвалиха колите си след това. Тук говорим, за сравнително нови и добри автомобили! След като дискутирахме темата тук, разбрах че е хубаво да се сложи чип, но ако е от сертифициран за качество производител и естествено тестван и признат, както е Mugen за Хонда. Но кажете къде в БГ ще си купите чип на Mugen? Тук просто няма оригинални чипове, сваля се безплатен софтуер, който е примерен и не е тестван от интернет, а забравих да кажа и безплатен и се набутва в един чип, след това те убеждават, че по-добро няма и това е оригинално и те израсват да кажем 200 лв. Като никой не те предупреждава за последствията и как трябва да се кара и поддържа кола с чип!?!?!? А знаете ли колко струва един чип на Муген да речем и как изглежда, а имате ли човек да кажем в Германия, за да ви го купи и донесе??? Ако е сложен тук, просто всичко е менте!!! Да започнем с първият автомобил, VW Corado G60. Чипът е сложен в БГ, уж с доказан произход и мнооого бил сигурен, двигателя болкира след 20000 км. Втори случай Opel Omega 2.0 16v предпоследен модел, не съм в час с Опел, за да кажа коя генерация е, но е доста нова кола. Няма и 10000км. и двигателя се държи много неадекватно, гасне като падне под 1500 rpm, не върви добре и почна да харчи много масло. А сега най-шокиращото!!! SAAB 95 Aero - Turbo, чисто нова кола, на 70 000, купена от въпросния и собственик от представителството, т.е. нова и е нямала друг собственик. Е, искарала е повече от Корадото, на 120 000 км. болкира двигателя ;););) До тук имам само още един приятел с чип, който все още е минал без последствия. Пак с VW Corado G60, но неговият е купен от Германия, от съответната там за VW немска тунинг фирма и саответните гаранции за последствията дадени от производитела на чипа. Там е и монтиран и тестван автомобила преди да се сложи чипа. Той все още няма оплаквания, а я ръчка яко колата, но не е направил и много км. с нея. Но имайки предвид от къде му е чипа, може и да не види ядове. Но освен, че са го монтирали германците, са му казали и как се поддържа чипосана кола. А тук някой казал ли ви е как се кара такава кола? Или ви казват 'Няма проблеми, слагаш го, варви като откачена и харчи по-малко' Глупости, върви повече, вдига малко разхода на ръчка, но съвсем малко, в някой ситуации може и да се постигне икономия и трябва да се кара с много високо октанен бензин. Освен, че слага 98, слага и добавка към него, за да вдига октана. Защото рискът да се появат детонации при чипосан двигател е много голям, коеот значително намалява животът му. А като караш с високо октанен бензин и не ръчкаш, ами ето ти икономия но ако сложиш цената на горивото и добавката икономията ти излиза през носа........ И затова мога да кажа само едно, ДОБРЕ, ЧЕ НЕ СИ РАЗВАЛИХ ХУБАВАТА ХОНДА С ЧИП ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
:confused:Браво майна.За мене лично си направил действително правилен избор.Но не казвам че чиповете са лоши.Ако имаш купища пари и не ти пука че кола за 10 000 5000 или колкото да е там ще остане само за части си е негова работа. ;) Обаче честно да ти кажа на тоя със Сааба му кажи че пълен идиот,за кво му е чип на Сааб ,като че ли няма скорост или квото да е там,баси :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Защо ли и аз след като прочетох това съм на вашето мнение? ;) Преди мислех, че чип-а просто ще подобри работата на двигателя, ще е малко по-мощна колицата, и по-пъргава.Но явно съм се лъгал! !!! Тук е момента да благодаря на PARADOX_sf, който след няколко въпроса ме попита - абе ти колата си ли искаш да съсипеш???Благодаря ти пич!Истината е, че и аз виждах едно АУДИ със бъркан чип.Резултата е - 220 км на магистралата,но ... тук има толямо но... РАЗХОДА СТИГА СКРОМНИТЕ 15 литра гориво за 100 километра ИЗВЪНГРАДСКО !!! Говоря ви за стандартна разработка А4 2.0 I ...Та каква ми е файдата от чиптунинга, че не ми е ясно??? :confused:;):blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Пича със Сааба си мислеше, че това е нещо безобидно и ще му качи 30 или 40 коня, което си е усеща. Тези модели на Сааб са с турбо, а слагането на чип при двигател с турбо много по-осезаемо вдига мощността, от колкото при атмосверния. А защо Сааб да не се тунингова, тези коли са предимно сигурни и комфортни, но не и много бързи :blink: А колкото и да ти е бърза колата, свикваш на нея и ще ти се доиска да е малко по-бърза, питай маняците на високи скорости :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Действително е така,че все ти се иска и ти се иска.За съжеление най-бързата кола на която сам се кчвал и имам възможност да я карам е сивик 5г 90 кс.Струва ми се бая бърза,представям си ако се кача на нещо много бързо.Но идва момента когато се питаш заслужава ли си да ти е много бърза,сами знаете че колкото е по-бърза толкова по-големи са рисковете за живота на другите.Всичко зависи от какво искаш да постигнеш,ако ще си състезател,отдай се изцяло на колата си и на скоростта,но ако искаш да имаш бърза кола с която да късаш всеки на старт и да ти диша прахта е друга тръпка.Ако искаш да си върха на сладоледа бъди състезател,а ако искаш да си се кефиш на колата си по-дълго време.....Нещо се онесах,карай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...