Jump to content
Guest Markony

Газов инжекцион

Recommended Posts

Guest Dobromirski

Малко да разесня:Метана в бутилката е в ГАЗООБРАЗНО състояние за разлика от пропана който се втечнява при 8-12 атм. в зависимост от температурата. Тоест в бутиката е максимално пренаситен и плътността му е близка до 1. (1кг=1л.)Метана обаче при 40'С се втечнява при около 1000 атм. :thumbs1: което е непостижимо, тоест в бутилката си е в газообразно състояние и плътността му зависи от степентта на сгъстяване! ( 1кг = 1л. х функция от налягането). Затова ВСИЧКИ газове се измерват в масови единици или в нормални кубически метри (при 1 атм.) В повечето слу4аи се изполва масови единици (кг). В бутилка с обем 50л. могат да се съберът от 25 до 35кг. в зависимост от налягането на зарядната станция. ( В Холандия има до 400 атм. това е максимума за бутилката). За да издържи налягането Бутилката е МНОГО ПО ДЕБЕЛОСТЕННА от тази на пропана и съответно ПО ТЕЖКА. В чужбина в това число и в Полша вече се произвеждат КАРБОНОВИ бутилки за метан ( 50 литра тежи около 15 кг.) но цената е много висока за сега ( около 800 Евро).Така че според мен Метана си заслужава ако си Такси.Но от Пропана има още какво да се желае.Чак сега вече започнаха да навлизат електрони системи за Пропан (и метан) които ще доближът качеството на изгаряне много до това на безнзина. Разговаряхме с Колегата Markony и трябва да Ви кажа че той МНОГО Добре знае какво прави. :hondarulez: .Дано остане време да се засечем на някоя среща с него че има доста какво да обсъждаме :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow

Да се изкажа пак!!! В бутилката на метановата уредба налягането е 200 атмосфери!!! Има редуктор които го сваля някъде на около 7 атмосфери а аз пропан бутана не мога да кажа но мисля че в бутилката налягането е около 2 атм. отново казвам че не съм сигурен!!! В първия ми пост по темата съм дал един сайт на фирма която предлага газов инжекцион можете да го погледнете!!!! Когато отиде някой да зарежда на МЕТАН-станцията му се пише бележка колко килограма е метан е заредил и тогава плаща стойността му в литри!!! За момента при мен има бутилки от 75 литра което е около 10-12 кг газ!!! Самата бутилка се тества на налягане 300 атм. Иначе ще ми е интересно да видя някоя хенд мейд уредба!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

а аз пропан бутана не мога да кажа но мисля че в бутилката налягането е около 2 атм. отново казвам че не съм сигурен!!!

Ami kakvo da ti kaja, poizpusnal si edna 0. Okolo 20-25 atmosferi e naliaganeto v butilkite za propan-butan. I pak s izparitelia se reducira mnogo i togava se podava kym dvigatelia.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Kicho

МЕТАН- Налягането с което се зарежда на метан станциите е около 220 атмосфери!бутилките са в литри но се зарежда в килограми метан.- 100литра бутилка събира 15кг. метан- 1 кг. метан по калоричност = 1.6 литра бензинт.е. ако колата има бутилка 100литра то с нея може да мине толкова километри колкото с 24 литра бензин.- 100литра празна бутилка тежи 90-100 кг. с метана става 110.- крайната цена за килограм може да е в границите 0.80 - 0.86 лв. (опредено е от държавата..... естесвено до следващо нареждане :starwars: ).в момента 1кг струва 0.81 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow

здравейте, ето един полезен линк за метана!доколко може да се вярва на вестниците не знам :hondarulez:ето още малко... ето oщe

Така аз пак малко да кажа в линак има инфо наистина но това което го предлагат пичовете в дружба е малко тъпо!!! Те слагат примерно по две 50 литрови бутилки обаче едната от тях празна тежи около 55 кг. Значи 2 х 55=100 кг. Аз монтирам 75 лит. бутилкаи само по една и тя тежи 68.4 кг!! С една такава бутилка Рено Клио 1.4 изминава около 240 км градско и около 280 км извънградско!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Поради големия дефицит на газави чаркове в момента....в Русе даже и бутилки няма ве4е.......монтирах на хондата изпарител с 2 щутцера на доста специално място.Празния ход ми отне най-много време..наложи се да монтирам допълнителен тройник за подаване на газ през системата за захранване с бензинови пари при сутрешното запалване.За да не се получава бедна смес при рязко подаване на газ монтирах тръба,която получава засмукване при много голям вакуум.В резултат се получи обикновена газова уредба с 5 разклонения,вско от което се регулира.С ламда сондата успях да проверя вси4ки оборотни режими и да регулирам сместа да е горе долу поносима за де не се сърди компютъра и се полу4и.Вървенето е по добро от на бензин,ускорението също,Оборотомера ве4е е до 9000 ,за разхода не знам щото не е свършила още.Имам само проблем с легналите полицаи...след разклащането на колата....увисва без газ за 1 сек.,което се дължи може би на механиката в изпартеля.След като се появят някакви дюзи на пазара или ако Pioneer завърши неговите...ще продължим експериментите с инжекцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

:hondarulez: Темата не беше ли за газов инжекцион ? :thumbs1:

беше ! за което , аз с доста голямо закъснение се извинявам !:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow

Поради големия дефицит на газави чаркове в момента....в Русе даже и бутилки няма ве4е.......монтирах на хондата изпарител с 2 щутцера на доста специално място.Празния ход ми отне най-много време..наложи се да монтирам допълнителен тройник за подаване на газ през системата за захранване с бензинови пари при сутрешното запалване.За да не се получава бедна смес при рязко подаване на газ монтирах тръба,която получава засмукване при много голям вакуум.В резултат се получи обикновена газова уредба с 5 разклонения,вско от което се регулира.С ламда сондата успях да проверя вси4ки оборотни режими и да регулирам сместа да е горе долу поносима за де не се сърди компютъра и се полу4и.Вървенето е по добро от на бензин,ускорението също,Оборотомера ве4е е до 9000 ,за разхода не знам щото не е свършила още.Имам само проблем с легналите полицаи...след разклащането на колата....увисва без газ за 1 сек.,което се дължи може би на механиката в изпартеля.След като се появят някакви дюзи на пазара или ако Pioneer завърши неговите...ще продължим експериментите с инжекцията.

Браво!!! Успял си да настроиш системмата обаче тва с увисването нещо не ме кефи!!! А и какво общо има това с газовия инжекцион?!? Няма допълнителни инжектори, няма собствен компютър, а и не разбрах как лъжеш ламБда сондата! Но все пак браво!!! А за дефицита на бутилките споко ще се появят пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Абе Markony що се занимаваш с глупости ????Ако ще слагаш обикновенна газова да ме беше питал по Тел. да ти обесня!Слагаш един изпарител BRС взимаш един стъпков мотор за ламда контрол(тия дето внасят уредби втора ръка от италия си немат представа какво е това ;) , (аз и на 3-те коли съм така а имам още 2 мотора в къщи ;) )) ако можеш да добараш свястна електоника за управление добре а ако не.....минаваш на made by Dobromirski ;) слагаш и ..... караш кат пич без никакви проблеми.Електрониката ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има вход за управление от датчика на дроселната клапа. (при рязко натискане на газтта отваря стъпковият на бърза скорост до край)Ама остави това , Вече не е интересно въпреки че върши идеална работа.На мен ми представлява интерес газовият инжекцион на течна газ.Впръскването на течна газ в колектора, предизвиква охлаждане на въздуха вътре а от там.......коне, коне ;) и всичко това неизползвано до сега :hondarulez: Ама кажете от де да взема дюзи за 25 бара ? :thumbs1: (както и помпа за бутилката)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest i4o
:hondarulez::thumbs1:;) Dobromirskiаз сьм парвия клиент , ама не за витека , а д15б1/2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...