Jump to content
ganeca

генерация на Акорд

Recommended Posts

Колеги, оня ден залегнах под колата и забелязах следното:След изпускателния колектор имам мека връзка, след това един резонатор, след него втори и накрая последното гърне. Като взех шублера обаче установих следното :тръбата на колектора - 50 мм.Тръбата преди първия резонатор - 48 ммпреди втория 45 мма преди крайното гърне - 42 мм.Въпроса ми е това стесняване на диаметъра дали не "стиска двигателя за гушата"?Не би ли трябвало тръбите да са с един диаметър до края?Ще има ли фаида да ги сменя да речем с фи 50 докрая?Двигателя е F20Z1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли кой да даде компетентно инфо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колега наистина по добре е с един диаметър до края и споре дмен това за теб е 55мм по възможност алуминизирана тръба,тъй като е най лека и много качествена !Колкото по се стеснява тръбата толкова по трудно издиша мотора най вече на големи обороти.Ако сложиш на 50мм може ни ще има по добър ефект на 55 външен.Ако имаш и друг тунинг по мотора направо те съветвам за 60 външен- отново алуминизирана .Нормално е заводската да буде много по тясна тъй като хората се вместват в редица норми,и така колата се запушва за да се спазят тез норми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, така трябва да започне дискусията :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...