ganeca 2 #1 Публикувано 16 Ноември, 2008 Колеги, оня ден залегнах под колата и забелязах следното:След изпускателния колектор имам мека връзка, след това един резонатор, след него втори и накрая последното гърне. Като взех шублера обаче установих следното :тръбата на колектора - 50 мм.Тръбата преди първия резонатор - 48 ммпреди втория 45 мма преди крайното гърне - 42 мм.Въпроса ми е това стесняване на диаметъра дали не "стиска двигателя за гушата"?Не би ли трябвало тръбите да са с един диаметър до края?Ще има ли фаида да ги сменя да речем с фи 50 докрая?Двигателя е F20Z1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #2 Отговорено 17 Ноември, 2008 Няма ли кой да даде компетентно инфо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #3 Отговорено 17 Ноември, 2008 Така колега наистина по добре е с един диаметър до края и споре дмен това за теб е 55мм по възможност алуминизирана тръба,тъй като е най лека и много качествена !Колкото по се стеснява тръбата толкова по трудно издиша мотора най вече на големи обороти.Ако сложиш на 50мм може ни ще има по добър ефект на 55 външен.Ако имаш и друг тунинг по мотора направо те съветвам за 60 външен- отново алуминизирана .Нормално е заводската да буде много по тясна тъй като хората се вместват в редица норми,и така колата се запушва за да се спазят тез норми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #4 Отговорено 19 Ноември, 2008 Ето, така трябва да започне дискусията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове