steff 0 #1 Публикувано 8 Ноември, 2008 По навик моята хондичка д14а3 си бута по малко масло но не е много за да тръгна да правя ремонти и не съм се впрягал много много... и скоро съвсем случайно,понеже разхода на бензин ми се качи и се чудех дали не е от въздушния филтър, го отворих и какво да видя като махнах филтъра беше в добро състояние , но в пластмасовото съдче в което стои филтъра имаше грубо казано 10-15 капки масло :? попитах един майстор приятел който ми отговори... за тея години на колата (10) не се врягай , нямало страшно... кажете защо се получава така и голям ли е проблема , според моите скромни виждания проблема може да е в гарнитурата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #2 Отговорено 8 Ноември, 2008 Здрасти колега. Аз съм със 5 ген. Civic D15B2 и след като го купих, реших да сменя въздушния филтър. Всичко добре, ама като го изкарах от долната страна въпросния филтър беше доволно мазен с всякакви мизерии и пр. .. Та в кутията имаше полепнал прах с масло .. и ми стана чуденка няква ... аджеба какво търси маслото от външната страна на филтъра? Така, че ще се радвам ако някой отговори на въпроса ти, та да разбера и аз откъде пляска това нещо. Новия ми филтър е на 1500 км. и го свалях преди 2-3 дни да видя дали има някакви признаци като стария ... но не видях. След 1000-2000 км. ще му метна пак едно око ... но както и да е. И мойта бабичка бута масълце ... то нормално ми се струва за тия 240 хил. км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #3 Отговорено 8 Ноември, 2008 (Редактирано) ЗдравейтеНе съм кой знае колко запознат, но алуминиевата "тръба" под въздушния филтър има канали, и в единия от тях се вкарват картерните газове. Когато колата работи, маслото се изпарява, и тези пари се изгарят. Но когато колата е загряла, и я спрем, вече няма вакуум, който да дърпа тези изпарения към колекторите, и маслото кондензира по въздушния филтър. Тези картерни изпарения образуват и нагара.По този начин според мен се образува маслото във въздушния филтър.Моля запознатите колеги да изкажат по- компетентно мнение.P.S. И при мен филтъра се омаслява, и то точно в областта над Al "тръба", където е дроселовата клапа- мисля, че е съвсем нормално.Поздрави Редактирано 8 Ноември, 2008 от JoroHondata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steff 0 #4 Отговорено 9 Ноември, 2008 някой още с мнение , и по-скоро знание..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steff 0 #5 Отговорено 9 Ноември, 2008 up Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mr_petroff 1 #6 Отговорено 9 Ноември, 2008 Имаме проблем с гумички на клапаните,а е възможно и сегментите да са за смяна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steff 0 #7 Отговорено 30 Ноември, 2008 up Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #8 Отговорено 1 Декември, 2008 хората са ти отговорили - нормално е. Има една тръба от капака на клапаните към черната кутия. От там минават маслени пари и отиват в смукателния колектор... и от там се образуват тия капки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slona 5 #9 Отговорено 1 Декември, 2008 и при мен беше така запуших дупката откъм филтъра и си сложих едно ментарско филтърче на капака на главата за картерните газове и вече нямам проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове