Jump to content
sfu

Парно - температурата пада

Recommended Posts

Намерих мн теми за проблеми с парното, но не и при положение, че парното е включено да духа студено.

При загряла колата след като включа парното и температурата пада до долната граница на датчика. Без значение дали парното е пуснато да духа топло или студено. Ефекта е проявен 100% и в двата случая и на дълъг път при ~2500-3000 RPM. Карам Civic'98 D14A3.

Ако беше само топло, добре - щях да се насоча по останалите теми за термостат, необезвъздушена с-ма...

Но защо изстива докато духа студено? Климатика не е включен, макар че това едва ли има някакво значение? :)

Нищо не съм проверявал, защото никой о/о мен няма идея как по дяволите е възможно това и от къде може да се получава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на място докато духа студено темп. пада ли ?? Пробва ли да караш на 5-та на 2,5к без да пускаш да духа дали няма да падне пак Т. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата загрява нормално - температурата си отива в нормите и на място, и в движение. Но пусна ли да духа температурата винаги пада. И на 5-та с 2500, и на 4-та с по-високи RPM уж да позагрее...Спирам парното, колата загрява отново до оптимално, пускам парното и пак изстива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пипни маркучите които отиват в парното. Как ти се мести лоста за температурата? по лесно? Има шанс да се е скъсало или откачило жилото което отваря/затваря клапата към парното. (но това не му пречи да си духа студено)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sebulba

Поглеждал ли си, дали като пуснеш да духа в купето не ти се включват вентилаторите за принудително охлаждане ?/ да не си е играл някой с ел. инсталацията / И май термостата ти не работи адекватно... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта го забелязах преди 2 седмици при 1 обиколка о/о 600 км. Замръзна ми задника този ден. Тогава всъщност включих парното за първи път в студено време. 1 ден преди това смених и маслото, като дори наляхме малко повече от нужното. Сега е на максимума, явно вече е изхвърлила излишното, както и ме предпупредиха че ще стане. Иначе масло не пипа. Сигурно ви се струва глупаво да споделям такива подробности, но не разбирам достатъчно, таак че гледам да давам всеки жокер за който се сетя.manniakk, мога да превключвам м/у топло и студено, т.е. усеща се по струята и предполагам това елиминира твоето предположение за клапата. А и има доволно съпротивление при плъзгане на регулатора.Вентилатора не се включва принудително. Току що направих 15 мин обиколка със загрял двигател и го проверих. Но този път от напълно загрял двигател температурата не падна при студено обдухване. Спадна от топло, но след като превключих трайно на студено, продължи да пада. Този път сякаш по-бавно, но все пак изтиваше. Температурата се покачи отново едва след като изключих парното.Колата загрява напълно нормално и няма никакви колебания при работа без парно. Никога! Нито в студено време с ниска скорост, нито с по-висока при ниски обороти.Да разбирам ли, че това може да са наистина симптоми на термостат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...