Jump to content
Guest street_fighter

ЗА и Против Газта

ЗА и Против Газта  

161 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Guest pepi

И аз мога да кажа нещо по въпроса за газа. Чувал съм, че двигателят се запазва по дълго защото газта може да е 100 октана, но няма свойството като на бензина да се взривява толкова бързо от там идва и по меката работа на двигателя. Тези които карат на газ може би са забелязали. Няма ги и тези силни детонации или претръпване на мотора при по ниски обороти с две думи двигателят работи по леко по плавно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

В грешка си колега, не работи по-добре от колкото на бензин. Може да ти трепери по ред причини, но не и за това, че си на бензин. Ако ти е хубав бензина няма проблеми, аз карам с 95 и ела да видиш трепери ли ми мотора, като часовник е. Проблема при пропанбутана и метана е, че изгарят по-бавно от бензина и са в газообразно състояние. За това се намалява мощността, а газообразното състояние може да нанесе повреди на автомобила започне да детонира, като например ако са ти за смяна свещите и така ще ти издетонира, че може да ти скапе и дебитомера, и да направи на парчета въздушния филтър, както стана при един съсед. Сега автомобила му се движи само на ГАЗ и на бензин лапа 25 на 100 и не върви грам.Другото е, че при изгарянето на пропанбутана се отделя много голямо количество вода, то си остава по мотора и генерацията като не работи автомобила. Както споменах вече и за сярата, това наистина съкращава многократно пробега на този двигател. За пореден път се убедих, че не е само слух, като един друг съсед ми разказа какви са му били клапаните и буталата на Ауди 100-цата му от многобройните "икономични" километри на пропанбутан. Сега си купи пича Тойота Карина Дизел и каза, че повече за автомобил на ГАЗ не иска и да чуе.Разбира се час от тези проблеми при метана ги няама, но там си има други неудобства. Изобщо защо искате да изкарате, че на ГАЗ не само, че е по-евтино, а и е по-добре за двигателя и прочее.........не се самозаблуждавайте. Ако бензина беше достъпен за всички, тогава щеше да ми е интересно да видя такава тема и да пише: "пичове, аз си слагам ГАЗ, то е по-добре за двигателя и за това, няма да трепери изобщо е супер!"На това тук аз му викам синдрома на мизерията, за съжаление ни нагази всички, такива са ни заплатите в БГ и такъв ни е стандарта, това повишение може да не го издържим колкото и желание да имаме. Аз също може да мина някой ден на някоя от алтернативите на бензина, но ще е от немай къде, а не зщото е по-евтино, пък виждате ли, то било и по-добре за автомобила! :):):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

ааааа братлета :drunk: 50.62% + 48.15% маи не прави 100% хехех, не че съм дребнав де просто констатирам :) или има и въздаржали се .... хехех .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Така искате ли да ви кажа как газта се отразява на двигателя ?!ами никак зле поне по моите наблюдения (не че съм компетентен :drunk:)Скоро отваряхме мотора на шътала - които е каран поне 50 000 км на газ никакви поражения не видях азцилиндрите са съпербуталата също (или поне аз така мисля)лагерите също са добре ... така че и аз бях противник на газта но за момента нямам забележки :)още повече, че 300 км с шатъла струват 19 лева ;))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

Добре де, има ли някой дето да може да каже въз основа на опита си: "Карах си Хондата на газ и заради това ми се прецака (нещо)"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Добре де, има ли някой дето да може да каже въз основа на опита си: "Карах си Хондата на газ и заради това ми се прецака (нещо)"?

Няма да се повтарям. Писал съм го не 1 път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

....На това тук аз му викам синдрома на мизерията, за съжаление ни нагази всички...

синдрома не е на мизерията, а на башмайсторията, на пишман 'майсторите' дето монтират газови в гаражи с една бормашина, нагласят на ухо и после що не върви.Демоне определено работи на газ по-добре отколкото на бензин. 'проблема' с бавното горене го има и с бензин 98, който гори доста по-бавно от бензин 92, ама колко хора тук се изказаха, че хондичките им вървят с 98 по-добре, отколкото с 92, за какъвто бензин са създадени? Така че и на газ работи. Вярно добре е да се даде повече аванс, даже хората са направили системка, която автоматично да увеличава аванса, като се кара на газ, защото пък с много аванс по-трудно се пали и се товари стартера.Това, че газта била в газообразно състояние и за това правела проблеми, са пълни глупости. Бензина след като мине през инжекторите, те го пулверизират под високо налягане, и понеже той е силно летлив и се изпарява да не кажа на момента, доста преди да е достигнал клапана дори! Единствено през студената зима, при студен старт, особено когато се впръсква повече бензин, не успява да се изпари достатъчно добре, и кондензират капки по стените на буталото - което е доста зле, понеже измива и съответно разрежда маслото.Детонациите на газ са по-опасни, понеже газта се смесва със въздуха много по-рано -- при бензин това е малко преди клапаните, където са инжекторите. На газ това е в плочката, която е преди дроселната клапа.Проблема на газ е понеже компютъра не може да определя колко газ да постъпва, и кога да не постъпва (примерно ППХ), получава се преобогатяване или преобедняване.Даже преобедняването е по-кофти, понеже скоростта на горене става още по-ниска, изгарянето не е пълно и съответно остава доста ГВС неизгоряла или бавно горяща, а смукателните клапани вече се отварят, постъпа нова смес, и се запалва.А като гръмне, особено на колите с дебитомер, с нажежаема жичка, и дебитомера прогори, вече не мери точно въздуха, компютъра се пообърква, и почва да гори повече.За повечето вода от ауспуха - това няма как да е вярно. Ето от елементарните ми спомени по химия, разписвам си съединяването на метан и кислород, и на бензин и кислород - и в двата случая се получава вода и въглероден двуокис, в еднакви пропорции (съответно количества).Но дори и да е повече (което не виждам как може да стане), пак и на бензин се отделя вода и CO2, така че дали е малко повече или малко по-малко, какъв е проблема?Така че като се сложи газова, това не е само бутилка, тръбички, изпарител, тройник и 2 клапана - трябва да се сложи ламбда емулатор, да се сложи и някакво подобие на ламбда-газ, да има обратна връзка компютъра, трябва и допълнително аванс да се даде или да се сложи това устройство, което дава допълнително аванс на газ.Трябва да се настрои и газовата, задължително с газ анализатор, да не преобеднява в никои режими, нито когато даваш газ до дупка от празен ход, нито когато се движиш с висока скорост и пуснеш газта, и от насрещният въздух налягането в колекторите се увеличава.Общо взето трудно е да се настрои колата на газ, след като не е мислена за газ. И не е за всеки - а сульо и пульо се захващат, закрепят я колкото да върви, и вземат парите. И после клиентите недоволни, и обикалят по газаджии през уикенд и си тровят нервите.А хората масово не си слагат газова, понеже първо бутилката заема място в багажника, тежи доста дори и празна (при това тежи високо), а и на газ се губи мощност.И най-вече никой в България не слага газови както трябва. Или поне аз не знам за такъв, дори и 'официалните представители' си оставят ръцете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Е след това доста компетентно изказване на Maqnum мисля, че няма какво да се каже повече по темата - ако някой ще слага ---> при него :drunk: Това за зимния период беше много полезно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nta
Отговорено (Редактирано)

Колеги,истината е проста - ако можеш да си позволиш да караш на бензин без да те притеснява, че ти бърка много в джоба, значи от газова няма смисъл поради сто причини.Мен обаче ме притеснява, така че миналата седмица си сложих едно ловато, смятам доста грамотно ми го направиха. Ползваха си газ анализатор момчетата и какви ли там още не компютърчета да гледат как работи колата. Бутилката си я сложих на мястото на гумата и сега се чудя къде да я завра, ама това е бял кахър.Фактът е, че я сложих в Пловдив, където минах някой и друг километър и след това се върнах в София. Когато допълних бутилката сметката беше 10лв. Смятам знаете, че на бензин не е така. Колата се държа много прилично - не ми се е налагало на който и да е баир да включвам на по-долна скорост отколкото на бензин, ускорението естествено е по-зле, но не е фрапираща разлика.Та извода е - който може - на бензин, който не може - да си намери някой да му сложи добре газовата и няма проблеми.Пак ще пиша как се държи колата като се върна от морето.ПП: Човека дето я слагаше е инженер и си слага автоматично ключе за газта - когато е на авто режим колата пали на бензин, след това се анализира температурата на изпарителя, когато е подходяща се пуска на газ. Сега като е топло става след 1/2 до 1 минута, предполагам зимата ще е по-бавно, но като пали на бензин смятам ще има по-малко проблеми.

Редактирано от nta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BAlexandrov

Аз принципно съм за газта, но една статия /на руски/ относно проблемите на един Accord vtec с газта /и то с добра газова/ нещо ме разколеба.http://www.ab-engine.ru/abs/10_03_honda.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не отварям линка, предполагам проблема е някъде в моя доставчик :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BAlexandrov

Хм и при мен днес не работи, но аз свалих статиите от там вчера ето я!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Досега бях против,вече съм твърдо против.Някои го беше написал в предните постове,щом в описанието на двигателя пише бензин,значи е за бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Вече чукнах 1000 км на газ. Статистиката е следната:с 20 лв - 300 км при скорости 110 - 130 км/чРазлика във вървенето - да по-тромаво ускорява, но максималната скорост си е същата - 190км/ч имам и нови снимки от днес ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi

Абе .... не знам. По принцип мислех да не се изказвам в тази тема, нямам никакъв опит с газ-та.Но те постовете така или иначе много ... та: Ходих до морето на газ, е не със Хондата де, но все пак на газ. Със 80 лв. изминах някъде около 1400 км. За същите километри със бензин трябваше да изръся поне 300 лв ;) Смятайте разликата. Някой казва че се скапвало ДВГ-то. Дали с парите които спестя за да речем 20 000 км. няма да си купя и още един двигател за да си ремонтирам поразиите от газта, които не знам дали ще се появят точно на тия първи 20 000 км ;);) Разлика разбира се има и точно за това още не съм сложил газова - отива спортния дух на автомобила по дяволите. Но зависи и за какво му е необходим автомобила на човек. Аз лично се кефя на мощност и не искам да правя икономии ..... за сега!Ето това мнение е най добре казано! -

nta Публикувано на Jul 19 2005, 02:52 PM   Колеги,истината е проста - ако можеш да си позволиш да караш на бензин без да те притеснява, че ти бърка много в джоба, значи от газова няма смисъл поради сто причини.......

Е т'ва е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BAlexandrov

Аз принципно съм за газта, но една статия /на руски/ относно проблемите на един Accord vtec с газта /и то с добра газова/ нещо ме разколеба.http://www.ab-engine.ru/abs/10_03_honda.html

Аз съм принципно за газта, но имам наблюдения върху други марки автомобили. Общо взето от 91-92 г. насам са били на газ колата на баща ми, на майка ми, а по-късно и моята и не е имало никакъв проблем. Просто в случая намерих информация която мисля че е обективна но е за хонда и за vtec - не може да се генерализира от това, просто е тема за размисъл - както пише на края на статията - газифициране добре, но не всичко и на всяка цена!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Че на газ е по-ефтино-по-ефтино е , че спестяваш пари на определени километри за нужните консумативи , които евнтуално ще скапи газта - спестяваш ги , НО парите които ти си спестил карайки на газ не ги отделяш настрани и не ги събираш в касичка , сметка или каквото и да е било ;) нали така ??? Парите които си давал за бензин сега ги даваш за газ и спестяваш голяма сума ( във времето ) но в един момент забравяш , и когато изникне проблем от газ-та ( дано не е голям и скъп ) нещата не стоят така ( поне не при всички ) не всеки може да отдели наведнъж голяма сума за ремонт на двигателя или както се изрази колегато горе за нов двигател ;) И какво правим тогава ;) За мене , след повечко километри зад волана на различни коли ( повечето Хонди ;) ) си давам сметка , че да караш на газ печелиш единствено в извънградските условия ( поне от думите които ми казвате в постовете си ;) ) , защото в градски условия , знам как да карам колата ( или поне се получава ) така че да не ми гори много и да ме задоволява разхода й ;) Карам бавно , тромаво ( както казвате при газта ) но и правя икономия , същевременно и си почивам отчасти ;) Много е трудно да се здържам да не натискам яко педала и да се следя постоянно как го натискам и как карам , но няма как ;) Запознатите ще оценят разход на Хонда Шътъл 1.6 от 8/100 градско в София ( и то каране в квартални условия ) 8 литра са 15 лв , за 100 км съм свършил работа за поне 5 пъти цената на шътъла ;) Имаше някакав израз " Средствата оправдават цената .... бла бла или нещо такова " ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Средствата оправдават цената ....

" Целта оправдава средстфата" ;) Любопитно ми е да видя как ще оправдаят средстфата за газифициране на vtec ( ако въобще успеят да го накарат да работи на гас както трябва или поне приблизително) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest raldo

Aбе колеги,нещо взе да става като приказката за ГаргалчоКога ще се скапе,колко ще струва,какво ще се скапе,дали ще се скапе.колко ще спестя,дали няма да поскъпне пък газта.То ако се вземат толкова работи под внимание,не газ ами и на бензин вече се чудя дали да си струва да се кара колата,ще вземе да се счупи след 5-6 години и какво ще правя.Ще взема да си купя кон,каруца и една масльонка.Ще си карам по цял ден с една бала отзад и няма да мисля за поскъпването на горивата.btw:Аз съм против газта,НО на моя автомобил.За другите-въпрос на избор,възможности,потребности и изисквания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Кога ще се скапе,колко ще струва,какво ще се скапе,дали ще се скапе.колко ще спестя,дали няма да поскъпне пък газта.То ако се вземат толкова работи под внимание,не газ ами и на бензин вече се чудя дали да си струва да се кара колата,ще вземе да се счупи след 5-6 години и какво ще правя.Ще взема да си купя кон,каруца и една масльонка.Ще си карам по цял ден с една бала отзад и няма да мисля за поскъпването на горивата.

Ееее колега, ти се с "рого напред ли одиш" ;);)

Цитат  nta Публикувано на Jul 19 2005, 02:52 PM   Колеги,истината е проста - ако можеш да си позволиш да караш на бензин без да те притеснява, че ти бърка много в джоба, значи от газова няма смисъл поради сто причини

;) Понеже темата е " за и против газта" май ще е по-полезно да обсъдим стоте причини против ( щото " ЗА " има кой и какво да ги убеждава) ама не знам дали е уместно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Средствата оправдават цената ....

" Целта оправдава средстфата" ;) Любопитно ми е да видя как ще оправдаят средстфата за газифициране на vtec ( ако въобще успеят да го накарат да работи на гас както трябва или поне приблизително) ;)
Мойта е на метан отдавна и бега пове4е,Със 6 лв минавам 100 км градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Мойта е на метан отдавна и бега пове4е,Със 6 лв минавам 100 км градско.

Ок ;) А каква цена плати за това удоволствие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

Здравейте,реших да си правя експерименти с газта защото ве4е не се търпи с цените на бензина.Съгласен съм с пове4ето от вас че е срамно,но според мен по-срамно е хондата да седи в бокса ;)

Е убедихте ме!Само моля хората с D15B2 на газ да споделят доколко се губи и малкият спортен дух на двигателя. 10% ще преживея ;)Абе докато оглеждах колите пробвах умишлено една на газ и ИЗОБЩО не беше зле, ама преди това почти не бях карал бензинова D15ка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Мойта е на метан отдавна и бега пове4е,Със 6 лв минавам 100 км градско.

МУХАХАХАХАХ ;););) Твърдо не на метана.Аз за това си сложих газ на CRX ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Мойта е на метан отдавна и бега пове4е,Със 6 лв минавам 100 км градско.

МУХАХАХАХАХ ;););) Твърдо не на метана.Аз за това си сложих газ на CRX ;););)
Къв газ , къв метан , яко ракия с вода или водка ( забравих какво се слагаше , ракия или водка ) колата си върви ;) и не плащаш за инсталации никви, е питайте Магнум , той сивик-а редовно си го караше само на вода ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

аз съм доволен че с 10лв. на газ минавам 120 км. и от както смених D14A1 s D16Z2 стана голяма бегачка на газ, ама си сложих и двата карбуратора от d14ката. нямам никакви ядове с изключение че не работи на бензин заради вакумните ускорителни помпи ,които се скапаха от това че, не карах на бензин по няколко месеца. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

аз съм доволен че с 10лв. на газ минавам 120 км. и от както смених D14A1 s D16Z2 стана голяма бегачка на газ, ама си сложих и двата карбуратора от d14ката. нямам никакви ядове с изключение че не работи на бензин заради вакумните ускорителни помпи ,които се скапаха от това че, не карах на бензин по няколко месеца. !!!

преди имах CRX но там и дума не моге да става за газ/ еееее ниско летящ самолет/ продадох го 99г и още ги мачка по улиците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

Много ме кефи, че хора които до преди повече от половин година плюеха против Газ-та и бягаха като дявол от тамян от нея сега се изказват доста позитивно за нея. Явно новите цените на бенц-а доста са разклатили убежденията им. Чудя се дали ако се върнат старите цени ще се върнат и те !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Penalty

Чудя се дали ако се върнат старите цени ще се върнат и те :dry:

Не вярвам.От около 5 години съм на газ и не смятам да променям нищо. Във всеки случай спрях да мисля за парите за превоза.Виж оная работа с метана малко ме плаши, 200 атмосфери си звучат стряскащо. !!! Редактирано от The Penalty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Чудя се дали ако се върнат старите цени ще се върнат и те !!!

Не вярвам.От около 5 години съм на газ и не смятам да променям нищо. Във всеки случай спрях да мисля за парите за превоза.Виж оная работа с метана малко ме плаши, 200 атмосфери си звучат стряскащо. :dry:
и 200 кила в багажника !!!!!!!!!!! бумммммммммммм :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Виж оная работа с метана малко ме плаши, 200 атмосфери си звучат стряскащо. :dry:

Е пропан бутана като е на 20 нима не те стряскат? !!! Бутилките за метан се тестват при 300 атмосфери, а се разрушават (гърмят) при 500 (!!!). Да предположим, че бутилката ти е под налягане 200 атм. За да я направиш 500, трябва да и намалиш обема 2 пъти и половина! Доста зор ще видиш да го направиш това нещо :dry: При пропан бутана нещата са подобни като съотношение, само че с една нула по-малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest La4o

Аз също сам против газта. Познавам хора с оригинални АГУ и те имат проблеми. Казвам го от опит застото и аз сам имал кола на газ и знам че и се разказа играта след като я сложих ме. Ако искам икономична по добре дизел, така или иначе сложиш ли газ след известно време не ще да варви на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gothic_fan

Ей, вече не знам какво да правя, преди бях твърдо против газта, но с тези дълги преходи дето ги правя не мога да изкарам само за бензина! А за мощността, нали когато искаш мощност щракаш копчето и си свиркаш, или бъркам???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

снощи спирам на Лука да зареждам газ и гледам на колонката че пише 0.92 лв. / е обещавам че ще я уча да върви на вода, поне таз година има в повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

снощи спирам на Лука да зареждам газ и гледам на колонката че пише 0.92 лв. / е обещавам че ще я уча да върви на вода, поне таз година има в повече.

Вода не , но умните хора правят опити да върви с лайна ;););) Не се шегувам , това го гледах по телевизията , мачат се да измислят да върви с лайна от слон ако не се лъжа ;) Но имали още проблем с мощността , или ниското октаново число и също така голям проблем с миризмата ;):ph34r: Така че , нали сме българи , ще измислим и този вариянт - сереш караш , не сереш , събираш лайна ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

от утре ша влизам в преговори с обществените кенефи/хахахахахах :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Много ме кефи, че хора които до преди повече от половин година плюеха против Газ-та и бягаха като дявол от тамян от нея сега се изказват доста позитивно за нея. Явно новите цените на бенц-а доста са разклатили убежденията им. Чудя се дали ако се върнат старите цени ще се върнат и те :lol:

мнго добре казано ! аз съм типичен пример за такъв човек ! никак не я харесвах тази газ, ама като караш по 40-50 000 на година...няма как да не направиш компромис. И все пак 100 коня на газ излизат по -евтино от 100 коня на бензин :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Бутилките за метан се тестват при 300 атмосфери, а се разрушават (гърмят) при 500

това с гърмящите бутилки са глупости ! Ако някои си мисли че разните му изгорели коли , които са били с газово са изгорели, понеже бутилките им са гръмнали, греши ! Лично съм гледал по дискавъри как стреляха по бутилки да видят дали ще се пруснат ( както става по филмите) . НИЩО подобно ! бутилките по-скоро се превръщаха в "ракети" а дупките в супла, но нито една не експлодира след като я простреляха .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BRENDEL

може ли и аз да кажа не6то... та значи мечтата ми е да си взема CRX, всичко добре ок, 6е събера по някъв начин пари и си я взимам...и после кво ..та за няма да мога да я изкарам...и остават 2та вариянта ..* или и слагам газова * или не си купувам CRXна ме н личн опървия ми харесва повече..от колкото примерно РЕНО КЛИО за 2 000 за да мога да му сипвам гориво всеки дене кажете сега заслужава ли си да си взема не6то дето не ме кефи само и само да не ме е срам 4е го карам с газ.....според мен по-добре е да си сбъдна мечтичката за CRX-а а пук дори и с газ ...а не да се воза на нафтовите 88 за лекции:lol:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

CRX на газ ... кажи че се шегуваш, нещо чувството ми за хумор издиша днес, не можах да схвана майтапато наистина по-добре клио за 2000, че и газ ще си му сложиш и ще си го ръчкаш всеки ден няма да слизаш от негото кола не е само да се купи, трябва и да се поддържа - а CRX-а може и да е HONDA, но като за HONDA си е скъпа поддръжката. изобщо не е само бензиначовек трябва много добре да си направи сметката като купува кола, не да даде всичките си пари че и за 2 години напред да хлътне в дългове, и после да се чуди какво да я прави тази кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...