Jump to content
manniakk

Разглобяване на спирачен апарат

Recommended Posts

колеги, трябва ми малко помощ при разглобяване на спирачен апарат

Публикувано изображение

стигнахме до Sleeve Piston и не знам как да го извадим. Има ли някакъв чалъм или яко дърпане трябва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като махнете зегерката онова трябва да си излезе без проблеми, най-много да го държи семерингченцето леко. Сигурен ли си че сте стигнали до там изобщо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

adjusting bolt-а и чашката са свалени. както и зегерката. накиснахме го пък ще видим утре дали ще излезе...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси, успех ми пожелайте тогава че ще падне яко чукане явно... и двата апарата са много зле. Едното буталце го беше изяла ръждата и едвам го извадихме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко помощ пак:01473-SD2-932 CALIPER SEAL KIT $21.38 - на това нещо цената тук му е около 100лв. Интересува ме дали някой знае дали това е цената за 2та апарата понеже в каталога излиза само за един. а чак такава убийствена разлика в цените ми изглежда нереална.Това е ремонтен комплект за спирачни апарати, демек всичките маншончета с грес заедно....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За единия,би трябвало да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разглобихме всичко и вътре няма такава мизерия. вода + грес и се сетете за какво става дума. Въпроса ми е тези чаркове ако ги почистя от ръждата проблем ли е че ги е поизяла малко или да поръчвам нови?

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

апаратите са почистени и сега само чакаме маншоните и буталцето да пристигнат за да се сглобят

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така, комплектите дойдоха и има 4 пакетчета грес.

 

Публикувано изображение

 

най дясните 2 са за водачите, това го разбрах. най лявото не пише за къде е. пише единствено KS 62M което нищо не ми говори. второто от ляво на дясно предполагам че е за чашката на буталото и външните маншони (така пише на него де :angry:). някакви предположения за ks 62M :angry:

 

Едит: google каза че е топлоустойчива силиконова грес

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен идват четири вида с четири цвята.1.Pin moving portion-оранжева2.Dust cover of caliper. Cup of master cylinder - розова3.Molicote M77 - Dow corning - черна4.КS 62M - не пише за какво е - прозрачнаАко намериш спешьл тул за маншона казвай, че е малко изнервящо слагането :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го борих 1 час и се отказах и ще си преразгледам стратегията следобед :( при мен нямаше черна. има 2 оранжеви като едната е по малка и на 2те пише pin moving portion....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

johnyboy имаш да черпиш. :) открих топлата вода за маншона на цилиндъра. Трябва да застане ето така:

Публикувано изображение

1. Нахлузваш го на гресирания цилиндър.

2. Буташ го назад за да си влезе в дупката.

3. Дърпаш за да застане разтеглен а не прибран както е по принцип.

4. Издърпваш до ръба както е на снимката.

5. Слагаш на апарата и с малко кривене и натискане маншона си влиза на място. от там нататъка ти е пределно ясно ;)

 

Публикувано изображение

 

горд съм със себе си ;)

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, и това съм го опитвал :blink: Обаче, ако невлезе хубаво в канала, става мазало :) Нямам право на грешка, ако ме разбираш правилно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми аз като ги вкарах го пробвах. дърпах подбутвах и то се вижда ако не е влезло добре. :blink: абе важното е че се справих и с 2та апарата. Пробвах какво ли не и не успях да ги вкарам като съм сложил маншона на апарата, а така стана за около 10-15мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение как, важното е че си се справил :blink: Сега имаш оригинални апарати, работещи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колко ти парички ти излязоха ремонтните комплекти за апаратите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря, това е good news.Да ви се оплача, преди малко обаздвах машината и усетих, че нещо няма инерция....Вече се досещате, че след 500 м. спрях и опипах джантите. Задно дясно колело осезаемо добре можеше да ме стопли. Значи колега, ще се блъскам и аз, но к'во да се прави. Добре поне че не стана по път, че в петък яздих до София и правих и 200, ами ако беше блокирало колелото.... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...