manniakk 22 #1 Публикувано 6 Ноември, 2008 колеги, трябва ми малко помощ при разглобяване на спирачен апарат стигнахме до Sleeve Piston и не знам как да го извадим. Има ли някакъв чалъм или яко дърпане трябва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #2 Отговорено 6 Ноември, 2008 Като махнете зегерката онова трябва да си излезе без проблеми, най-много да го държи семерингченцето леко. Сигурен ли си че сте стигнали до там изобщо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 6 Ноември, 2008 adjusting bolt-а и чашката са свалени. както и зегерката. накиснахме го пък ще видим утре дали ще излезе... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 6 Ноември, 2008 мерси, успех ми пожелайте тогава че ще падне яко чукане явно... и двата апарата са много зле. Едното буталце го беше изяла ръждата и едвам го извадихме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 10 Ноември, 2008 малко помощ пак:01473-SD2-932 CALIPER SEAL KIT $21.38 - на това нещо цената тук му е около 100лв. Интересува ме дали някой знае дали това е цената за 2та апарата понеже в каталога излиза само за един. а чак такава убийствена разлика в цените ми изглежда нереална.Това е ремонтен комплект за спирачни апарати, демек всичките маншончета с грес заедно.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #6 Отговорено 10 Ноември, 2008 Може и да е за 2-та. Питай ги в Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 10 Ноември, 2008 За единия,би трябвало да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #8 Отговорено 12 Ноември, 2008 разглобихме всичко и вътре няма такава мизерия. вода + грес и се сетете за какво става дума. Въпроса ми е тези чаркове ако ги почистя от ръждата проблем ли е че ги е поизяла малко или да поръчвам нови? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #9 Отговорено 13 Ноември, 2008 апаратите са почистени и сега само чакаме маншоните и буталцето да пристигнат за да се сглобят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #10 Отговорено 21 Януари, 2009 (Редактирано) така, комплектите дойдоха и има 4 пакетчета грес. най дясните 2 са за водачите, това го разбрах. най лявото не пише за къде е. пише единствено KS 62M което нищо не ми говори. второто от ляво на дясно предполагам че е за чашката на буталото и външните маншони (така пише на него де ). някакви предположения за ks 62M Едит: google каза че е топлоустойчива силиконова грес Редактирано 21 Януари, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #11 Отговорено 21 Януари, 2009 При мен идват четири вида с четири цвята.1.Pin moving portion-оранжева2.Dust cover of caliper. Cup of master cylinder - розова3.Molicote M77 - Dow corning - черна4.КS 62M - не пише за какво е - прозрачнаАко намериш спешьл тул за маншона казвай, че е малко изнервящо слагането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #12 Отговорено 21 Януари, 2009 и аз го борих 1 час и се отказах и ще си преразгледам стратегията следобед при мен нямаше черна. има 2 оранжеви като едната е по малка и на 2те пише pin moving portion.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #13 Отговорено 24 Януари, 2009 (Редактирано) johnyboy имаш да черпиш. открих топлата вода за маншона на цилиндъра. Трябва да застане ето така: 1. Нахлузваш го на гресирания цилиндър. 2. Буташ го назад за да си влезе в дупката. 3. Дърпаш за да застане разтеглен а не прибран както е по принцип. 4. Издърпваш до ръба както е на снимката. 5. Слагаш на апарата и с малко кривене и натискане маншона си влиза на място. от там нататъка ти е пределно ясно горд съм със себе си Редактирано 24 Януари, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #14 Отговорено 24 Януари, 2009 Дам, и това съм го опитвал Обаче, ако невлезе хубаво в канала, става мазало Нямам право на грешка, ако ме разбираш правилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #15 Отговорено 24 Януари, 2009 еми аз като ги вкарах го пробвах. дърпах подбутвах и то се вижда ако не е влезло добре. абе важното е че се справих и с 2та апарата. Пробвах какво ли не и не успях да ги вкарам като съм сложил маншона на апарата, а така стана за около 10-15мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #16 Отговорено 24 Януари, 2009 Няма значение как, важното е че си се справил Сега имаш оригинални апарати, работещи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #17 Отговорено 26 Януари, 2009 Колега, колко ти парички ти излязоха ремонтните комплекти за апаратите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #18 Отговорено 26 Януари, 2009 30лв на колело... !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #19 Отговорено 26 Януари, 2009 благодаря, това е good news.Да ви се оплача, преди малко обаздвах машината и усетих, че нещо няма инерция....Вече се досещате, че след 500 м. спрях и опипах джантите. Задно дясно колело осезаемо добре можеше да ме стопли. Значи колега, ще се блъскам и аз, но к'во да се прави. Добре поне че не стана по път, че в петък яздих до София и правих и 200, ами ако беше блокирало колелото.... !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове