cekata 0 #1 Публикувано 5 Ноември, 2008 Колеги скоро си купих рекс д16з5 и точно след като го взех забелязах че стрелката за температурата на мотора както си е в нормално положение изведнъж скача на максимум и после след 2-3 мин рязко спада пак и така си го прави когато си го поиска,като отворих капака забелязах че е слагана друга перка и на нея има букса за датчик но там уви няма такъв,маркуча който води до разширителния съд е със някаква капачка която е срязана и не се завива въобще и си стои полуотворена.Иначе перката си се включва но по тези показания на стрелката незнам дали е навреме и нормално.Днес като качи пак стрелката до горе,слезнах и пипнах мотора но не беше въобще загрял толкова много....Пуст мерак,като я копувах,тези неща въобще не ги забелязах.Ами незнам,може би датчик за температурата се е скапал или незнам,вие как мислите.Утре ще снимам перката и разширителния съд да ги видите и вие каква българщина е направена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 5 Ноември, 2008 Доливане на охладителна течност / в радиатора / или въздух в системата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cekata 0 #3 Отговорено 5 Ноември, 2008 Доливане на охладителна течност / в радиатора / или въздух в системата... антифриз има,но незнам като не е затворен хубаво разширителния съд дали не прави от там въздушна възглавница Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 5 Ноември, 2008 Доливане на охладителна течност / в радиатора / или въздух в системата... антифриз има,но незнам като не е затворен хубаво разширителния съд дали не прави от там въздушна възглавницаКъде има антифриз - в разширителния съд ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cekata #5 Отговорено 5 Ноември, 2008 Доливане на охладителна течност / в радиатора / или въздух в системата... антифриз има,но незнам като не е затворен хубаво разширителния съд дали не прави от там въздушна възглавницаКъде има антифриз - в разширителния съд ли ?ами да и в разширителния съд и в радиаторазабелязах,че не духа топло от парното а показва че е загряла и перката върти,след като я форсирам над 5000оборота започва да духа топло от парното и леко започва да истива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sturshel #6 Отговорено 5 Ноември, 2008 кви вьзглавници кви пет лева-разширителя не ти е под налягане той е просто преливник- коя капачка ти е преебана-водна помпа,гарнитура термостат, радиатор- елиминирай ги едно по едно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cekata 0 #7 Отговорено 5 Ноември, 2008 кви вьзглавници кви пет лева-разширителя не ти е под налягане той е просто преливник- коя капачка ти е преебана-водна помпа,гарнитура термостат, радиатор- елиминирай ги едно по едно капачката на разширителния съд ми е преебана,иначе щом нямам парно а колата е вкритичните температури мисля че термостата е прецакан....господи аз я карам цяла седмица в червеното и си мисля че температурния датчик ми е преебан и стрелката не показва правилно,защото дефакто наистина като пипна капака на главата въобще не е гореща когато ми показва че е загряла в червеното.....утре сменям термостат и ще видим как е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #8 Отговорено 5 Ноември, 2008 Възможно е да ти е запушено радиаторчето на парното, особено ако радиатора е имал слабо сълзене на течност и са използвани добавки за отстраняване на теча. Ако е термостат, трудно ще ти загрее колата. А ако е блокирал затворен, да върти само малкия кръг, перката на радиатора въовще няма да се включи.А ако отделно са правени глигании по системата - не знам вече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
caesar 0 #9 Отговорено 5 Ноември, 2008 Колега, ето още една идея.Преди три години си купих Тойота Карина Е, която и в момента карам. След запалване за 10 минути и по-малко стрелката на температурата отиваше накрая в червената зона и си стоеще там. Питах по форуми и кави ли не майстори и накрая свалих таблото с уредите. Открих разповни два резистора, които запоих и всичко си отиде по местата. Не твърдя, че е същото при теб, но все пак ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cekata #10 Отговорено 6 Ноември, 2008 мерси на всички колеги,оказа се термостат и необезвъздушена система.сега всичко е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове