Jump to content
Orleto

Проблем със автоматична кутия

Recommended Posts

Момчета, помагайте!Един приятел има Прелюд 98г, автоматик, типтроник.Проблема е че докато е студена колата, включва скоростите неадекватно. примерно на първа, тръгва, вдига обороти и когато трябва да включи на втората, изключва първата, но не включва втората. Двигатела се форсира, все едно е на неутрална и след секунда с удар включва втората. така е и при втора-трета. Понякога при спиране на сфетофар, не връща предавките и изгася колата. И когато изгасне и я запалиш отново, включваш на директна и колата изгасва. трябва да се изфорсира и тогава включва и не изгасва. Колата е стояла известно време, може би половин година без да е карана. Внос от Германия е. Тук и е сменяно маслото вече два пъти с оригинално ATF-Z1 Honda. Въпроса е че при наливане не може да се източи изцяло старото масло и за това е сменяно два пъти, за да се изчисти колкото може по добре.Ако някой има някакви идеи или се е сблъсквал с нещо подобно, моля да каже, за да не остане разочарован един хонда фен. Благодаря предварително!

Редактирано от Orleto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами няма как да стане със смяна на маслото, само пари на вятъра. Колегата трябва да посети сервиз в който ремонтират автоматични кутии...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, помагайте!Един приятел има Прелюд 98г, автоматик, типтроник.Проблема е че докато е студена колата, включва скоростите неадекватно. примерно на първа, тръгва, вдига обороти и когато трябва да включи на втората, изключва първата, но не включва втората. Двигатела се форсира, все едно е на неутрална и след секунда с удар включва втората. така е и при втора-трета. Понякога при спиране на сфетофар, не връща предавките и изгася колата. И когато изгасне и я запалиш отново, включваш на директна и колата изгасва. трябва да се изфорсира и тогава включва и не изгасва. Колата е стояла известно време, може би половин година без да е карана. Внос от Германия е. Тук и е сменяно маслото вече два пъти с оригинално ATF-Z1 Honda. Въпроса е че при наливане не може да се източи изцяло старото масло и за това е сменяно два пъти, за да се изчисти колкото може по добре.Ако някой има някакви идеи или се е сблъсквал с нещо подобно, моля да каже, за да не остане разочарован един хонда фен. Благодаря предварително!

Орави ли си скоростната???Ако не си изтегли сервизната книга и там има няколко страници с описание стъпка по стъпка симптом/проблем как да отстраниш.И никога не слагайте друго масло освен ATF-Z1 на ХОНДА. Щотоо всичко друго ще и разкаве играна на скоростната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...