PARADOX_sf 126 #1 Публикувано 30 Октомври, 2008 Интересува ме хората каращи коли с трансплантиран такъв двигател, регистрирали ли са си колата с него в кат? Какви документи са им изисквали, как седи въпросът с акциза? Ако не ви се пише в темата драснете по едно л.с. че на мен евентуално ще ми предстои подобно нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #2 Отговорено 31 Октомври, 2008 А стига бе, никой ли не е с B18C? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #3 Отговорено 1 Ноември, 2008 Със сигурност има много Б18Ц, но просто никой не си е пререгистрирал колата. Според мен, ще е много полезно, ако споделиш опита си с нас, след като минеш през КАТ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Майната #4 Отговорено 1 Ноември, 2008 доста глупав ти е въпроса, така че не чакай отговор. Помисли само - при такъв суап плащаш акциз като поп поне 5-6000лв,самия двигател с карантията по него ти е още към 4000 лвзадължителната профилактика и подмяна части и консумативи - поне 1000лв- минаваш над 10000 лв с всички такси + труда на майсторите, след това от КАТ я ти одобрят промените, я не, а когато идеш да си плащаш данъците бъркаш доста по-дълбоко в джобаа ако недай си Боже стане някоя катастрофа с жертви, след задължителната експертиза все ТИ ще си виновен и застрахователите ще потриват доволно ръце и ще се измъкнат. Следват продажби на апартаменти за обезщетения, фалит на семейния бюджен, затвор.............доста мрачно звучи май?Смятам, че по-добър и безопасен вариант е да се купи просто по-мощна кола, както например стори Михо, пък дори и с десен волан да е. Поне закона няма да ти трови съня..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest don4o_tsarev #5 Отговорено 1 Ноември, 2008 прочети тук -http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=26960&hl=%D0%B0%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%B7* Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #6 Отговорено 1 Ноември, 2008 Питам дали някой е ходил в кат да си пререгистрира колата, защото аз имам информация, че само за мотор няма акциз, както и само за кола, но сложен акцизния мотор в кола трябва да се плати акциз? !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 1 Ноември, 2008 на мене ми е интересно за техно тест ли както се води там... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #8 Отговорено 2 Ноември, 2008 Според 1 моя приятелка която е служителка в КАТ двигател-а се води резервна част и не се плаща акциз стига да имаш нужните документи по закупуването му фактура или квото е там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #9 Отговорено 2 Ноември, 2008 Абе кой ти гледа с какъв двигател е колата. На мен Сивик-а ми е с мотор 1.5л, а в застраховката ми пише че е с 1.6л. Дори да не сменяш целият двигател (а половината части по него: глава, бутала, клапани и др.,) двигателят пак не е оригинален, ама на кой ще му направи впечатление??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kando 0 #10 Отговорено 2 Ноември, 2008 защо ти е да си пререгистрирваш колата??????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #11 Отговорено 2 Ноември, 2008 Защото ако не регистрира с новия двигател, колата става непродаваема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kando 0 #12 Отговорено 2 Ноември, 2008 освен ако не си пази стария двг. ........ пък и ако я продава във същия район в който живее ....... има и трети вариянт,ако купувача се има със някой от КАТ и му драснат "без номер"....... е има и 4-и,да си пренабие номера п.п.м/у другото за 3-я вариянт,не знам,ама няколко пъти съм бил свидетел как заради мързел т.е. не им се занимава да търсят номера на двг,пишат директно без номер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #13 Отговорено 3 Ноември, 2008 Не разбирам, защо ще правиш суап на двигателя, и после ще продаваш колата?!Аз, за случай в който колата да мине през канала и да не ти сверят номерата на двигателя и купето... не съм чувал.Иначе, сте прави, че ако продажбата на автомобил става между хора от един и същи град - рег.номер се запазва и се избягва цялата процедура с канали и пререгистрации в КАТ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #14 Отговорено 3 Ноември, 2008 Просто искам всичко да си е редовно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kando 0 #15 Отговорено 3 Ноември, 2008 Просто искам всичко да си е редовное това е най-лошия вариант хахахахах бъзик,но се замисли в/у идеята да си пренабиеш номерата.Аз, за случай в който колата да мине през канала и да не ти сверят номерата на двигателя и купето... не съм чувал.ами м/у другото точно днес един познат си прави регистрация на форд фокус закупен от автокъща и вика че дори не са го качвали на канал и изобщо не са оглеждали нищо по конкретно,само външния вид и толкова - а това е регистрация на автомобил нов внос.А ве не съм сигурен,ама не го ли направиха вече при пререгистрация на кола закупена от друга област във кат да се сменя само номера на колата без да се прави преглед.п.п.аре тази седмица ще разпитам едни по достоверни източници,как стоят нещата по твоя въпрос и ще драсна пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #16 Отговорено 6 Ноември, 2008 Сори че малко оффтопик ти правя, но на мен ми е интересно ако всичко се направи редовно - както ти си решил - т.е. смени се мотора, регистрира се в кат, направиш си нови застраховки (или промениш в старите модела на двигателя) и си плащаш данъците и т.н. според мен не би трябвало да има проблем с нищо - колата все едно е купена с този мотор. При регистрацията в КАТ предполагам, че най-много ще поискат да мине технотест (още някакви разходи там). Ако някой може да потвърди, че тези догатки са истина, би било полезно за мен . Аз също съм фен на идеята всичко да е редовно - по тази причина ако се хвана да правя суап ще е б16 + агресивни валове + останалите неща около мотора и стига толкоз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове