Jump to content
PARADOX_sf

Продавам плазмено запалване

Recommended Posts

Продавам плазменото запалване от Сивика поради това че минавам на 4 бобини. Оправих му проблемните възли от монтажа и смея да твърдя че работи безпроблемно. Давам го с нова, оригинална дистрибуторна капачка TEC на около 3000 км с задължителните диоди в нея. Има всичко необходимо за да бъде монтирано и на друга кола. Става за Сивик 87-00, ЦРВ 97+ и другите модели, които ползват същата дистрибуторна капачка.Инфо: http://picts.atspace.com/index_files/Page367.htmlМалко лични снимки с и без плазмата: http://store2.data.bg/paradoxsf/honda/ignition/Намира се в София, 0889 307 308

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На линка с инфото незнам дали е само при мен, но на страницата има "PICTSPlasma Ignition Catalyst Tuning System"само тези 2 реда.Колега и ти ли си дружбенец ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От време на време се мяркам по дружба.За тези които не им се отваря линка:ЕЛЕКТРОНЕН ВИСОКО ЧЕСТОТЕН ПЛАЗМЕН КАТАЛИЗАТОРПредлагаме два типа електронни катализатори " ЯН -9 I " и " ЯН -9 N II". В процедура на патентоване е “ЯН-9 ІІІ”А/ Катализатор " ЯН -9 I " които се куплира към запалителната система на двигателя посредством делко -дистрибутор Патент №64065.Това са двигатели от генерация до 2000г. Б/ Катализатор "ЯН -№ II",които лесно се вгражда в най-новата генерация запалителни системи без дистрибутор, в бензиновите двигатели произвеждани от 1998г насам, а именно бобина- свещ /Pencil- type/. Апаратът е разработен върху принципа на катализатор тип " ЯН-9 I ".Съществена новост е че апаратът работи без дистрибутор и е в състояние да задейства с плазмена енергия 6-цилиндров двигател до 10 000 об/мин.КРАТКА ТЕХНИЧЕСКА ХАРАКТЕРИСТИКА /отнася се и за двата типа катализатори/· Захранващо напрежение 9-14V правотоково;· Консумация при 14V и 6000 об/мин. на 4-цилиндров двигател l,8-1,9А;· Произведеното високоволтово напрежение от катализатора се включва последователно към високоволтова секция на запалителната бобина;· Продължителността на високоволтовото плазмено напрежение е постоянно 1,2ms /нормалното запалително напрежение към свещите е с продължителност от 1,1 до 1,2μѕ ­забележете разликата е над 1000 пъти;· Плазменият високоволтов катализатор поддържа високоволтово напрежение към свещите постоянно до 12 ООО об/мин на 6-цилиндров двигател; · Продължителността на запалителното напрежение се поддържа постоянно от 1,2ms до честота на запалване от 740 Hz / 14 000 об/мин /;· Апарата не оказва вредни влияния върху вградения компютър на автомобила и радиоапарата.Оптимизираната продължителност на запалителното напрежение към свещите от 1,2 ms подобрява изгарянето на запалителната смес в мотора свръхефективно! Получените резултати измерени с прецизни тестери показват следното: •Вредни емисии /без стандартен химичен катализатор/-покриват най-строгите норми в света- тези на Канада и Калифорния, САЩ; •Двигател с вграден плазмен катализатор работи no меко; •Двигателя става много no еластичен; •Увеличава се въртящия момент с 6-10%; •Намалява разхода на гориво с 8-14%; •Няма вредно въздействие върху двигателя и стандартните запалителни свещи; •Плазмения високочестотен катализатор е теоретично и практично с неограничен срок на действиеВсичко това, което Ви представяме е в експлоатация в над 1 000 бр. автомобили от различни марки и модели повече от 5 години. За контакт: Дипл. Инженер Христо БъчваровАдрес: София, ул." проф. Милко Бичев" №2 - ИН'ГЕР СЕРВИЗТелефон за предварителна заявка: 02/ 942 40 24;02/843 94 30;0899534674 Време за монтаж : от 2-4 часа в зависимост от модела на автомобила. Гаранция : 24 месеца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kalos

и аз се интересувам от цената?И защо го продаваш??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново е 500++, давам го за 400 с нова дистрибуторна капачка, за колегите с б16/б18 бонус безрезисторни кабели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...