Jump to content
piponnn

Проблем ли е ?

Recommended Posts

Здравейте Колеги!Днеска си замерих напрежението на дроселовата клапа и какво се оказа,че при напълно отворена клапа ми дава 0.3V а при напълно затворена 4.49V.Когато се поразрових насам натам,навсякъде пишеше че трябва да е обратното ( при отверена клапа 4.5V а при затворена 0.5V). Имате ли някакви идеи на какво може да се дължи това?Благодаря ви предварително

Редактирано от piponnn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги!Днеска си замерих напрежението на дроселовата клапа и какво се оказа,че при напълно отворена клапа ми дава 0.3V а при напълно затворена 4.49V.Когато се поразрових насам натам,навсякъде пишеше че трябва да е обратното ( при отверена клапа 4.5V а при затворена 0.5V). Имате ли някакви идеи на какво може да се дължи това?Благодаря ви предварително

ЗдравейНе се притеснявай за това щом си в границите от 0-1V за 1то състояние и 3-5V за другото значи всичко си е ок.Това е така от електрониката за управление(ECUто).За начало си попълни профила.Така ще можеш да получиш повече информация от колегите знаейки за каква кола става на въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но при напълно отворена клапа ми дава 0.5V а при напулно затворена 4.5V. Като гледах в аутодата трябва да е обратното.Иначе колата е Сивик d16y3. 96г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...