piponnn 0 #1 Публикувано 26 Октомври, 2008 (Редактирано) Здравейте Колеги!Днеска си замерих напрежението на дроселовата клапа и какво се оказа,че при напълно отворена клапа ми дава 0.3V а при напълно затворена 4.49V.Когато се поразрових насам натам,навсякъде пишеше че трябва да е обратното ( при отверена клапа 4.5V а при затворена 0.5V). Имате ли някакви идеи на какво може да се дължи това?Благодаря ви предварително Редактирано 26 Октомври, 2008 от piponnn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #2 Отговорено 26 Октомври, 2008 Здравейте Колеги!Днеска си замерих напрежението на дроселовата клапа и какво се оказа,че при напълно отворена клапа ми дава 0.3V а при напълно затворена 4.49V.Когато се поразрових насам натам,навсякъде пишеше че трябва да е обратното ( при отверена клапа 4.5V а при затворена 0.5V). Имате ли някакви идеи на какво може да се дължи това?Благодаря ви предварителноЗдравейНе се притеснявай за това щом си в границите от 0-1V за 1то състояние и 3-5V за другото значи всичко си е ок.Това е така от електрониката за управление(ECUто).За начало си попълни профила.Така ще можеш да получиш повече информация от колегите знаейки за каква кола става на въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
piponnn 0 #3 Отговорено 26 Октомври, 2008 Да но при напълно отворена клапа ми дава 0.5V а при напулно затворена 4.5V. Като гледах в аутодата трябва да е обратното.Иначе колата е Сивик d16y3. 96г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reality 15 #4 Отговорено 26 Октомври, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове