Guest r2d2 #1 Публикувано 19 Юни, 2005 Преди известно време ми смениха в сервиз4е ангранажния ремък масло, филтри и тн. Като отидох да взема колата ми се стори 4е не е съвсем съ6тата като ускорение. Преди време отворих капака на анг ремък и като наместих на белези на коляновия вал видях 4е на разпределителния бяга с около половин зъб но не помня накъде. Ходих да ми правът центровка на запалването и тя не е била добре, направи ми я и ми каза 4е делкото е много завъртяно да си проверя ремъка. Гледах го но това е половин зъб кво да го правя.Ква е далаверата дли това прави ядове и как то4но да го отстраня 6тото е с половин зъб не с цял.10х предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest johnyboy #2 Отговорено 19 Юни, 2005 Нищо ново под слънцето Отиди при човек дето знае какво прави ( примерно при Омбре ) а нe при "МАЙСТОР". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tirex #3 Отговорено 19 Юни, 2005 (Редактирано) Преди известно време ми смениха в сервиз4е ангранажния ремък масло, филтри и тн. Като отидох да взема колата ми се стори 4е не е съвсем съ6тата като ускорение. Преди време отворих капака на анг ремък и като наместих на белези на коляновия вал видях 4е на разпределителния бяга с около половин зъб но не помня накъде. Ходих да ми правът центровка на запалването и тя не е била добре, направи ми я и ми каза 4е делкото е много завъртяно да си проверя ремъка. Гледах го но това е половин зъб кво да го правя.Ква е далаверата дли това прави ядове и как то4но да го отстраня 6тото е с половин зъб не с цял.10х предварително.По добре,друг път не давай на разни педераси да ти пипат колата!Намери някой,който знае какво прави,за да може винаги когато ти се наложи,да ходиш само при него! Редактирано 19 Юни, 2005 от tirex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski #4 Отговорено 20 Юни, 2005 Мдаааа наистина нищо ново. Ето ти малко инфо тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Patrik #5 Отговорено 20 Юни, 2005 Така трябва да е - разминава се наистина с половин зъбспокойно нищо и няма колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #6 Отговорено 27 Юни, 2005 to dobre se razminawa no predpolagam 4e ima zna4enie na kyde 6te go wrytne6 na predwarenie ili na zakysnenie. 1 zyb . Predi kato 4e li mi wyrwe6e po dobre kolata ta maj 6te prehwarlq edin zyb na obratno. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #7 Отговорено 28 Юни, 2005 само за да съм сигурен.... нали знаеш че коляновия вал се върти само обратно на часовниковата при тези операции. Щото докато наместваш, ако въртиш обратно, отпускаш ремъка и натоварваш страната откъм водната помпа и ролката за натягане.... и всъщност нищо не правиш..., пък и мисля че половин зъб може от точно това да дойде... иначе грешката щеше да е +-1, 2, 3 ... тн зъба.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #8 Отговорено 28 Юни, 2005 Като отворя капаците и го наместя по посока на движ. не съвпадат белезите на разпределителния вал с половин зъб. По принцип ремъка ми е GATES и смятам 4е е наред ве4е 25000км е така. Но се чудя този половин зъб на къде да го дам предварение или закъснение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski #9 Отговорено 28 Юни, 2005 Ориентирай се по запалването. В единият случай запалването отива в на мама си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #10 Отговорено 28 Юни, 2005 (Редактирано) То след сменяването бе6е оти6ло на мама си (около 11 градуса преди ГМТ) но му я догодих. Ще видя да го преместя. Колко ли са зъбите на разпределителния вал, щото изкам да сметна един зъб с колко ще измести центровката. Някой ако знае, или пък на коляновия вал, да си ги сметна. Редактирано 28 Юни, 2005 от r2d2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BOGIE #11 Отговорено 7 Юли, 2005 Чета и се смайвам стига сте си играли на догатки и тн. само обърквате човека.Има белези по които можеш да провериш дали колата е зацепена правилно, намери си една ауто дата и виж там че е далго и сложно да го обеснявам. Ако ремака е сменяван на раковска нищо чудно да не е зацепен на маркери а на горна мъртва точка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski #12 Отговорено 8 Юли, 2005 Е сега вече аз се смаях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Markony #13 Отговорено 8 Юли, 2005 Ангренажа се зацепва по един единствен начин и няма нищо общо с центровката на запалването.Ако нкой иска ще публикувам снимките от аутодата.Ремъците Геитс не са стока-вземете един чисто нов и разгледайте как е зашит и как е укрепен на мястото на снадката-ще паднете от смях!От 4 на 2-ра при ръ4ка се къса и главата става на салата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BOGIE #14 Отговорено 8 Юли, 2005 (Редактирано) Ангренажа се зацепва по един единствен начин и няма нищо общо с центровката на запалването.Ако нкой иска ще публикувам снимките от аутодата.Ремъците Геитс не са стока-вземете един чисто нов и разгледайте как е зашит и как е укрепен на мястото на снадката-ще паднете от смях!От 4 на 2-ра при ръ4ка се къса и главата става на салата!Аз не съм завършил спецялност "ремъци" в СССР, но от Гейтс по добри ремъци за ваща хонда няма или пък е случайност че в заводите на хонда се слага именно Гейтс.А относно зацепването на ремъците най-добре ще е да постнеш графиките приятелю, щото аз знам за поне един голам майстор който зацепва колите като вади свеща и гледа буталото и точно тогава става тази грешка в зацепването и се ебава газораспределението, и ако не се лъжа бяга с точно един зъб напред. Редактирано 8 Юли, 2005 от BOGIE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #15 Отговорено 8 Юли, 2005 .Ремъците Геитс не са стока-вземете един чисто нов и разгледайте как е зашит и как е укрепен на мястото на снадката-ще паднете от смях!От 4 на 2-ра при ръ4ка се къса и главата става на салата! Е ще ми извиниш колега,но аз по-добра марка незнам Кви да слагаме???Фленор ли???Аз се занимавам с коли от доста време ама за скъсан ремък на Гейтс още не съм чул или видял Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Markony #16 Отговорено 9 Юли, 2005 За една година имам 2 сивика с скъсани ремъци Гейтс...вярно не съм ги монтирал аз...така си дойдоха от италия.Копринените конци на снадката са скъсани и на двата.От което и имам 2 глави за 15В2 на части и съм си купил една здрава за следвашия Гейтс........Разсъжденията за вас оставям.След малко ще кача зацепванията в отделна тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #17 Отговорено 9 Юли, 2005 Като знам Итлиянците какви палачори са....По принцип май ремъци рядко сменят тия макаронаджии.Като се има в предвид че ремъка има заводска гаранция 100 000км няма да се учудя ако са били с ориганлните си ремъци и двете ти коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Markony #18 Отговорено 9 Юли, 2005 A защо не си дръпнете Аутодата 2003 или 2004 .Там има вси4ки ангренажи с описание за смяната и много други тех.данни-инжекция,климатик,абс,еърбъг...свещи масла и т.н.Има я ка4ена на дата.бг и на нашия форум www.kolegi.info...само трябва да се регистрирате и ще видите ФТП-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #19 Отговорено 10 Юли, 2005 ...от Гейтс по добри ремъци за ваща хонда няма...Има и то много по-добри!Тода и Греди например са в пъти по-добри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове