Jump to content
murdera

Започна да загрява

Recommended Posts

Колеги,вчера ходих да си тествам новото бордово комп. и доста я поръчках 6-7 пъти по 300-350м. на пълна газ. спрях да погледна едни неща без да гася двг. а колата загря доста.Веднага я изкл. и се прибрах,на другия ден видях,че е нямала много антифриз,долях и обезъздуших.На 95* перките се пуснаха.Преди няколко часа пак ходих да я тествам,пак същата история,почна да загрява,перките се пуснаха след 105* за малко и спряха.Долният маркуч е топъл,но може да се държи с ръка.Гарнитурата е сменяна преди 5 месеца,не пуска вода през ауспуха,а комшията ми каза,че по малко ми капело вода от радиатора.Термостат,водна помпа,гарнитура(съмнявам се).Какво мислите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sebulba

Скапан ремонт.Как пуска вода през ауспуха - стига хумор... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

ами пускаше преди като я купих...крива глава и издухана гарнитура..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига бе човек по скоро е било конденз тва,ако доливаш и ти намалява бързо водата сигурно има теч някъде може да пробваш с добавки за радиатори,ама марка не мога да ти кажа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не беше конденз,пръскаше като лейка(преди) като и дам 5500+ оборота.Сега няма такова нещо,а теч уж няма,утре ще видя дали пак е хабило антифриз....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sebulba

Виж от къде са течовете, нивото на охладителна течност в разширителния съд / студен - топъл мотор / как е, има ли парно колата ???Ако е издухала гарнитурата пак / ти шлайфа ли тая глава ? / и надува в охладителната система, парното трябва да е слабо или изобщо да няма такова. При следващият такт се засмуква охладителна течност в цилиндър, която ако не изгори заедно с ГВС там, изгаря в изпускателния колектор и на изхода има изгорели газове и водни пари, а течното състояние е конденз.При настъпване на десният педал и изгоряла гарнитура / дано не е ! / и голяма загуба на охл. течност / като при теб / трябва да изпушва с бял дим - има ли такъв ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

парното работи на 6,няма дим,няма пушек,нищо не излиза от аупуха,колата върви добре.Днес ще сложа капачка от другия прелюд да видим....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е капачката, тече и системата остава без течност - от там е и загряването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,едва ли е от капачката,термостата се ебава,днес го свалихме отваря почти на 100*,като по принцип го дават да отваря на 78*.Взехме нов от Симеон,но той още по зле от стария.Уж бил оригинален.Дано само от това да е проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що не се видиш с омбре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако след смяната на термостата не се оправи,ще се наложи :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от гарнитурата е.... нямам думи просто

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...