Jump to content
newman

Д13б2 10 км. ръчкане и виждам, че е без грам вода

Recommended Posts

Хора кажете дали ми е изгоряла гарнитурата, че май опесках нещата.Вчера трябваше да ходя до Ботевград(на 10 км.), проверих си антифриза и радиатора ми си беше пълен, като до сега губене на охл. течност не съм имал. Та за тия 10км. съм я сръчкал 2 пъти по стабилно в обороти за да изпреваря иначе кротко и в ограниченията градски. Днес пак ходих, Но без да си видя течноста в радиатора, прибрах се и в 19.30 тръгнах да карам бащата на 3км. пуснах парното и духаше студено веднага той вика тва не е нормално. като стигнахме отворих радиатора и сух на барут. сипах ми 4,5-5л. вода ;) и докато работи двигателя излизаха балони от радиатора и постоянно нивото на водата спадаше, дали се обезвъздушяваше системата незнам напълних до горе и се прибрах та сега в тъмното мога само да питам Какво да правя утре за да разбера дали е отишла гарнитурата. И според вас какво би станало за тези 20км. които съм минал(2х10 с 45минути почивка за кафе). и какво ли се е прецакало ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има само 3 вариант когато губи охладителна течност .. тя влиза в цилиндар или при маслото няма каде да иде другаде или на вунка ..Ако е от вън ще го видищ.Ако е в цилиндар ще орекъсва.Ако е при маслото ... утре задалжително си виш щеката.. И на ремонт дано нее прегряла да е изкривила нещо ..

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

докато сипвах преди малко вода нямаче теч под колата, остава утре да видя щеката на маслото както викаш, ама надали при 3л. и малко масло ще се поберат и 5л. вода. кое ли ще е по малкото зло.Ако искате може да се направите на спецове и да предположите какъв е проблема. аз утре след 15ч. ще ви кажа кой е с точен резултат. А и между другото колата не прекъсва докато работи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не прекъсва и няма от вън теч значи остава най лошото... Омешало е Вода и маслоколега в блока може да сабереш 30 литра вода ... и да не разбереш и колата пак ще варви . Казвам ти го вече като изпитал тая работа 2 коли при губене на вода става това нещо ..Или сия прегрял или гарнитурата просто сее издухала ...Сега следва кофти работа сваляне глава гарнитури дано неси надрал нещо да има голяма смяна бутала .. но ако си го осетил на време минаваш с промивка масло щлаив глава и работа ... ако си в сервиз . ако неси сменял ремаци ролки кунсомативи сега е момента Аз се сетих за доста работи слет като го бяха направили двигателя на части п.п. НЕЯ КАРАЙ ТАКА Ако нее от това което казах (въпреки че сам на 95% сигорен) консултираи се с някои механик да я види на място !

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та ето резултата от днес: вдигнах щеката на маслото и ;) беше си както съм го сипал преди 3к километра, НЯМА ВОДА :huh: водата която бях сипал снощи за да се прибера си стои там където трябва. под колата имаше нещо като мокро петно ама може да е от водата, която съм сипвал преди да се прибера(където съм оливал) защото радиатора си е пълен. запалих двигателя и си работи нормално на 95 градуса ми се пуска перката на 92 спира да духа(мисля че това е нормално)като е отворена капачката на радиатора и като му подам газ нивото на водата се вдига и прелива това дали трябва да е така?А сега се сетих да питам и за пробката с която се обезвъздушава системата на горния маркуч, който влиза в радиатора, та като я отвих не излизаше вода. при затворена капачка на радиатора, свалих капачката и я почукнах с ръка, посвих и пружината за загрявка и като я завих от пробката тръгна вода. Хм може ли капачката да ми прави някви такива мистериозни ядове и къде ли се е дянал антифриза, дали е изчезнал защото трябва да го сменям ;) . кажете нещо че аз нямам думи и незнам кво става!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Good-T

Според мен си за нова водна помпа.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TEHKO

отиди на канал и виж отдолу как е дали има някъкви мокрежи защото и мен ма съмнява водна помпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си скобите на всички маркучи,имали сме случаи когато в движвние изхварля всичката вода ,от загряване,охлаждане се охлабват.има една траба от зад на мотора,под инжекцията,от там като се спука на мен ми хварляше за 10 мин 2 литра.няма каде да ти избяга антифриза,щом го няма в маслото,щом не го гори,значи изтича от някаде.ако тече от водна помпа,ще тече от цицката,коато е откам ангренажния ремак,моита когато се прецака хварляше доста от та,и то не постоянно.може сега да не я виждаш.като кара без вода влезе ли в червения сектор стрелката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...