Jump to content
Guest Tino

Honda да загрява ?

Recommended Posts

Guest Tino

Абе колеги полудял съм , Сивик 5-та генерация Д15Б2-ка загрява , на дълъг път само , смених термостата с оригинален , когато тръгне да загрява спирам внезапно , отварям капака и си работи шибаната перка , мога да карам , да пусна парното и не загрява :blink: Къде се крие проблема , преди не загрявапе мамка й :P Помагайте , че ми писна да карам по магистралата със 110-120 и да ме минават някви смешковци :balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Сигурен ли си, че отваря термостата? Провери го, ако не си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Сигурен ли си, че отваря термостата? Провери го, ако не си?

Бях с един , не оригинален предполагам , сега сложих оригинален , чисто нов от Бултрако , баси , как така да не ми го отваря , какво може да му попречи , стария като го махнах и нямаше белези да е опирало някъде :balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

виж де не ти е запушене питата на радиатора с мухи и боклуци, ако е така - изчакай да изстине и я продухай със силна струя вода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

виж де не ти е запушене питата на радиатора с мухи и боклуци, ако е така - изчакай да изстине и я продухай със силна струя вода

Къде я тая пита ??? :blink::balloon: П.П.Кога се върна бе ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

А сигурен ли си че няма въздух в системата,аз съм имал същия проблем и се оказа че не е обезвъздушено като хората.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

виж де не ти е запушене питата на радиатора с мухи и боклуци, ако е така - изчакай да изстине и я продухай със силна струя вода

Къде я тая пита ??? :blink::P П.П.Кога се върна бе ???
Абре радиатора ти отпред! Нахаква се обикновенно с мухи при често каране по магистрала с висока скорост (както при тебе). Може със сламка от метла та прочистиш отворите,ако е задръстен. Освен това, може и да източиш антифриза и да го промиеш с маркуч и от вътре.снощи късно се върнах :balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Точно така, провери дали е чист радиатора. Освен това се убеди, че ти е обезвъсдушена системата. При наличието на въздух, също не отваря термостата понякога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

[Къде я тая пита ??? ;);)

между задните колела е питата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

[Къде я тая пита ???  ;)  ;)

между задните колела е питата ;)
Ааааа стига бе , там не седи ли въздушния филтър ;);) Ех тея майстори , как ме лъжат начи ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Проблема продължава да съществува ,махнах си катализатора евентуално като е запушен да не задържа газовете и от там да се нагрява но уви ;) Та искам да питам нещо друго , на празен ход препърдява ,т.е. клапаните понеже са вече на 200 000 км и сигурно имат някакъв нагар и трябва да се шлайфнат и дали не е от това ??? Да не затварят изцяло и да става нещо ;) Ще я направя тази процедура и ще видим , просто ми е няпонятно за какво ги прави тези простотии и много ме дразни ;) Не мога да и се изкефя на количката като хората ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

абе човек ти имаш ли течност в охладителната си система?схтото и на мен ми се е случвало такова нещо ама нямах течност и като си долях се оправи . ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Проблема продължава да съществува ,махнах си катализатора евентуално като е запушен да не задържа газовете и от там да се нагрява но уви  ;)  Та искам да питам нещо друго , на празен ход препърдява ,т.е. клапаните понеже са вече на 200 000 км и сигурно имат някакъв нагар и трябва да се шлайфнат и дали не е от това ??? Да не затварят изцяло и да става нещо  ;)  Ще я направя тази процедура и ще видим , просто ми е няпонятно за какво ги прави тези простотии и много ме дразни  ;)  Не мога да и се изкефя на количката като хората  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Абе всичко си има , проблема не е от елементарните и познати ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Проблема продължава да съществува ,махнах си катализатора евентуално като е запушен да не задържа газовете и от там да се нагрява но уви  ;)   Та искам да питам нещо друго , на празен ход препърдява ,т.е. клапаните понеже са вече на 200 000 км и сигурно имат някакъв нагар и трябва да се шлайфнат и дали не е от това ??? Да не затварят изцяло и да става нещо  ;)   Ще я направя тази процедура и ще видим , просто ми е няпонятно за какво ги прави тези простотии и много ме дразни  ;)  Не мога да и се изкефя на количката като хората  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Абе всичко си има , проблема не е от елементарните и познати ;)

<{POST_SNAPBACK}>

капачката има клапан там как са нещата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Проблема продължава да съществува ,махнах си катализатора евентуално като е запушен да не задържа газовете и от там да се нагрява но уви  ;)   Та искам да питам нещо друго , на празен ход препърдява ,т.е. клапаните понеже са вече на 200 000 км и сигурно имат някакъв нагар и трябва да се шлайфнат и дали не е от това ??? Да не затварят изцяло и да става нещо  ;)   Ще я направя тази процедура и ще видим , просто ми е няпонятно за какво ги прави тези простотии и много ме дразни  ;)  Не мога да и се изкефя на количката като хората  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Абе всичко си има , проблема не е от елементарните и познати ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Това е нещо ново , и какво като има клапан ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Проблема продължава да съществува ,махнах си катализатора евентуално като е запушен да не задържа газовете и от там да се нагрява но уви  ;)   Та искам да питам нещо друго , на празен ход препърдява ,т.е. клапаните понеже са вече на 200 000 км и сигурно имат някакъв нагар и трябва да се шлайфнат и дали не е от това ??? Да не затварят изцяло и да става нещо  ;)   Ще я направя тази процедура и ще видим , просто ми е няпонятно за какво ги прави тези простотии и много ме дразни  ;)  Не мога да и се изкефя на количката като хората  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Абе всичко си има , проблема не е от елементарните и познати ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Това е нещо ново , и какво като има клапан ???

<{POST_SNAPBACK}>

ами вземи малко wd40 и го разкисни защото там предполагам всичко е в ръжда

този клапан има значение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Проблема продължава да съществува ,махнах си катализатора евентуално като е запушен да не задържа газовете и от там да се нагрява но уви  ;)   Та искам да питам нещо друго , на празен ход препърдява ,т.е. клапаните понеже са вече на 200 000 км и сигурно имат някакъв нагар и трябва да се шлайфнат и дали не е от това ??? Да не затварят изцяло и да става нещо  ;)   Ще я направя тази процедура и ще видим , просто ми е няпонятно за какво ги прави тези простотии и много ме дразни  ;)  Не мога да и се изкефя на количката като хората  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Абе всичко си има , проблема не е от елементарните и познати ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Това е нещо ново , и какво като има клапан ???

<{POST_SNAPBACK}>

ами вземи малко wd40 и го разкисни защото там предполагам всичко е в ръжда

този клапан има значение

<{POST_SNAPBACK}>

Ами кажи ми какво значение има , за да знам какво да правия , защото не е раждясъл или нещо такова , няма утайка и нищо.Питам дали ако смена капачката ще помогне или не , въпреки че дълбоко се съмнявам , знам ли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Проблема продължава да съществува ,махнах си катализатора евентуално като е запушен да не задържа газовете и от там да се нагрява но уви  ;)   Та искам да питам нещо друго , на празен ход препърдява ,т.е. клапаните понеже са вече на 200 000 км и сигурно имат някакъв нагар и трябва да се шлайфнат и дали не е от това ??? Да не затварят изцяло и да става нещо  ;)   Ще я направя тази процедура и ще видим , просто ми е няпонятно за какво ги прави тези простотии и много ме дразни  ;)  Не мога да и се изкефя на количката като хората  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Абе всичко си има , проблема не е от елементарните и познати ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Това е нещо ново , и какво като има клапан ???

<{POST_SNAPBACK}>

ами вземи малко wd40 и го разкисни защото там предполагам всичко е в ръжда

този клапан има значение

<{POST_SNAPBACK}>

Ами кажи ми какво значение има , за да знам какво да правия , защото не е раждясъл или нещо такова , няма утайка и нищо.Питам дали ако смена капачката ще помогне или не , въпреки че дълбоко се съмнявам , знам ли ;)

<{POST_SNAPBACK}>

ти каде си сега в кой квартал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Тино, клапана на капачката има за цел да задържи до известна степен налягане, причинено от загряването и разширението на охладителната течност в системата. Когато една течност се загрява под налягане, тя завира при по-висока температура (над 110 градуса). Но ако въпросният клапан е заседнал или е омекнала пружината му, то той не може да задържи необходимото налягане и съответно течността ти завира при по-ниска температура. Е, при теб може да е друг проблема, най-добре размени за един ден капачките с някой със същата хонда и ще разбереш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

абе пич - що ми мирише на гарнитура на главата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

как гарнитурата тогава щеше да намаля антифриза !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Не е и капачката на радиатора , сложих спортна капачка , която трябва да задържа по-голямо налягане ..... тц :thumbs1: Айде още по-голям смут , надявам се и да решим с това проблема .... задното ми гърне не е оригинално на Хонда а е на някакво Сузуки :lol: така казаха тея дето ми свалиха катила . Да задържа газовете тва гърненце и да ми загрява от там ??? По-малко е с 4-5 пръста широчина то такива които съм виждал на други 5-ти генерации :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Рекон�труктор

Мехурчета в казанчето бълбукат ли?Ако няма мехурчета, особено, при положение, че на парно ти се охлажда нормално, единственото, което ми хрумва е преебан датчик на температурата, който ти пуска перката по-късно отколкото трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Братле не разбрах реши ли се проблема ? т.е. от гърнето ли ти загрява ? защото съм чувал за такова чудо. само че едно брато си прегря колата заради такова нещо деааа деааа . кажи моля какво се е случило че и при мен положението е пълна мъгла...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg
:D:rolleyes:;) Е ти направо вся смут в форума ако трябва да сам откровен за такова чудо не бях чувал .... :D Но според мен трябва наистина да качиш колата на стенд и да й направят диагностика защото понякога когато се сменя някой чарк управляван от компютъра дава грешки и съответно колата дава проблеми.тоест ако термостата е за друг двигател ще подава различна информация на компютъра и перката ще включва по късно и на по малки обороти....п.п. съжалявам ако има някоя безсмислица в изказването но сам аматъор и не сам механик за да дам експертна оценка.... :D Редактирано от radio_manbg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

:D  :D  ;)

Е ти направо вся смут в форума ако трябва да сам откровен за такова чудо не бях чувал .... :D

Но според мен трябва наистина да качиш колата на стенд и да й направят диагностика защото понякога когато се сменя някой чарк управляван от компютъра дава грешки и съответно колата дава проблеми.

тоест ако термостата е за друг двигател ще подава различна информация на компютъра и перката ще включва по късно и на по малки обороти....

 

п.п. съжалявам ако има някоя безсмислица в изказването но сам аматъор и не сам механик за да дам експертна оценка....

:rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

На стенд беше колата , термостата беше закупен от БулТрако , предполага се е оригинален и е за тази кола :D Проблема ще видим дали ще го реша с гърнето , ако бат Дрого ми го пусне оригинално гърне :D Ще видим тогава дали загрява , и забавете за перката , пуска си се на празен ход без да е качила температура , т.е. си е наред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

абре Тино, ти на втора включваш ли от време на време, че то само на първа........... :confused: ама и с толкова на брой и сериозни проблеми за едно лято размаза имиджа на марката бре :blink: Тия от tuning.bg да не ти кешат за антиреклама на хонда??? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

абре Тино, ти на втора включваш ли от време на време, че то само на първа........... :rolleyes:

ама и с толкова на брой и сериозни проблеми за едно лято размаза имиджа на марката бре :huh: Тия от tuning.bg да не ти кешат за антиреклама на хонда??? :D

<{POST_SNAPBACK}>

така му се пада като заряза телевизора :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Пробвай следното... Когато колата е студена, палиш .....1-ва ...газзззззз, 2-ра ..газзззззззз, и като видиш че стрелката почва леко да отлепя, спира6 и първо пипаш маркучаите дали са твърди (надути) после отвиваш капачката на радиатора. Трябва да няма почти никакво налягане (маркучите да не се променят). Ако изсъска яко или вече се е обляла... ходи сменяй гарнитурата на главата или по-лошото...ходи си направи дефектоскопия за пукнатина в главата :confused: след като я свалиш естествено!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Пробвай следното...

Когато колата е студена, палиш .....1-ва ...газзззззз, 2-ра ..газзззззззз......

<{POST_SNAPBACK}>

...............и направо при Омбре :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Пробвай следното...

Когато колата е студена, палиш .....1-ва ...газзззззз, 2-ра ..газзззззззз......

<{POST_SNAPBACK}>

...............и направо при Омбре :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

То базик , ама такав експеримент с колата си няма да направя ;) Домбромирски без да се обиждаш , но аз ако трябва да я режа като е студена , по-хубаво да не я карам повече тая кола ;) Просто ако ми има нещо на двигателя и направя тоя опит и ми се преебе двигателя ще стане много шибано :angry:

Пък сега , лоша слава , не лоша , от къде знаете другите марки как е ;)

Телевизрочето не мърда :dry: газ 170 и стрелката не трепва дори , ама на 1.3 , на твоя бившия телевизор Магнуме след 160 като поддържам пак качва но не загрява , стигнах до 180 , че някви вибрации се получиха ( както вика Омбре при 240 се изчистват ) но трябваше да правя икономия на бензин :confused::huh:

Стискайте палци да е от гърнето , че ще правя рекламация при Хонда Мотор Комапни в Япония :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

То базик , ама такав експеримент с колата си няма да направя  Домбромирски без да се обиждаш , но аз ако трябва да я режа като е студена , по-хубаво да не я карам повече тая кола  Просто ако ми има нещо на двигателя и направя тоя опит и ми се преебе двигателя ще стане много шибано 

Абе Пичове, Вие какво сте "луднали" бреееее...... :confused: Мойте коли никога не съм ги жалил.Винаги съм ги настъпвал ЯКО независимо студени или топли и досега проблем не съм имал. (Единствено зимата я галя малко в началото)Между другото... мойта хондичка по рождение има един странен шум който и така не се разбра от какво е (предполага се че е биелен лагер) и доста я напъвам та белкем се разбере какво е , но десега 25 000 при мен .... яко газззз дори и на студено и още нищо й няма.Та какво сте се ушашавили незнам. не че е хубаво да се кара така ама....... баси ... ко ги крепите кат рохки яйца ??????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

То базик , ама такав експеримент с колата си няма да направя  Домбромирски без да се обиждаш , но аз ако трябва да я режа като е студена , по-хубаво да не я карам повече тая кола  Просто ако ми има нещо на двигателя и направя тоя опит и ми се преебе двигателя ще стане много шибано 

Абе Пичове, Вие какво сте "луднали" бреееее...... :blink:

Мойте коли никога не съм ги жалил.Винаги съм ги настъпвал ЯКО независимо студени или топли и досега проблем не съм имал. (Единствено зимата я галя малко в началото)

 

Между другото... мойта хондичка по рождение има един странен шум който и така не се разбра от какво е (предполага се че е биелен лагер) и доста я напъвам та белкем се разбере какво е , но десега 25 000 при мен .... яко газззз дори и на студено и още нищо й няма.

 

Та какво сте се ушашавили незнам. не че е хубаво да се кара така ама....... баси ... ко ги крепите кат рохки яйца ??????

<{POST_SNAPBACK}>

Различни гледни точки колега :confused: Аз не мога да си позволя на всеки 3 години примерно да си сменям колата и да не ме ебе за нея , щото не съм я купил и не съм влагал пари в нея щото е трябвало , а защото ми е харесвало и съм се кефил ,ако щеш "самозадоволявал съм се" като и копувам нещо ново , тя може и без него , ама мен ми е кеф . И също така мисля да си я карам колата докато мога и ако ме надживее , ще се кефя още повече :angry: Аз така гледам на моите ХОНДИ , имат сантиментално значение за мене :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Penalty

Абе знаеш ли, при мен имаше нещо много странно с това загряване. Оказа се, че е температурния датчик. Ужким работи и заблуждава, че върти перката а се оказа, че си включва когато си иска. Омбре го смени и сега да тропам на дърво, няма проблеми. Той самият ми твърдеше, че такова нещо не е виждал да се е чупило на Хонда ама аз нали съм си бесен карък - при мен се счупи.Просто идея, и аз като чета съм сигурен, че не ти е това проблема ама да си кажа, знаеш ли го...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

 

Между другото... мойта хондичка по рождение има един странен шум който и така не се разбра от какво е (предполага се че е биелен лагер) и доста я напъвам та белкем се разбере какво е , но десега 25 000 при мен .... яко газззз дори и на студено и още нищо й няма.

<{POST_SNAPBACK}>

 

ако беше биелен лагер досега да си изревал ако не можете един шум да разберете от кво е питайте некой , то всичко не моеш сам да си правиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

То базик , ама такав експеримент с колата си няма да направя  Домбромирски без да се обиждаш , но аз ако трябва да я режа като е студена , по-хубаво да не я карам повече тая кола  Просто ако ми има нещо на двигателя и направя тоя опит и ми се преебе двигателя ще стане много шибано 

Абе Пичове, Вие какво сте "луднали" бреееее...... :)

Мойте коли никога не съм ги жалил.Винаги съм ги настъпвал ЯКО независимо студени или топли и досега проблем не съм имал. (Единствено зимата я галя малко в началото)

 

Между другото... мойта хондичка по рождение има един странен шум който и така не се разбра от какво е (предполага се че е биелен лагер) и доста я напъвам та белкем се разбере какво е , но десега 25 000 при мен .... яко газззз дори и на студено и още нищо й няма.

 

Та какво сте се ушашавили незнам. не че е хубаво да се кара така ама....... баси ... ко ги крепите кат рохки яйца ??????

<{POST_SNAPBACK}>

Съжалявам колите ти!Като те слушам какви ги говориш, направо ме боли сърцето. :) Само някой да посмее да изпържи двигателят ми,...ме чакат няколко години затвор за убийство :):) .Няма път в живота ми, в който да не съм загрял двигателчето(няма значение зиме или лете).Както обичам да казвам:това е все едно някой да те събуди в най-сладката ти дрямка с кофа вода, и да ти каже "БЕГАЙ, БЕГАЙ".Тогава и здрав да си, ще се разболееш... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez
:) ТИНО, ПРО4ЕТИ СИ ВНИМАТЕЛНО "MANUAL"-A НА CIVIC 92-95 ! ТАМ ПИШЕ, 4Е ИМА 3 ОСН. ПРИ4ИНИ ЗА ПРОБЛЕМ В ОХЛ. СИСТЕМА: 1. ТЕРМОСТАТ 2. ПРЕЦАКАН ТЕРМИСТОР НА ECU-TO....gre6ka 6 3. ПРЕЦАКАН ТЕРМОМЕТЬР, ДАВАЩ ПОКАЗАНИЕ ДИРЕКТНО НА УРЕДА В КУПЕТО 1.ЩОМ СИ СМЕНИЛ ТЕРМОСТАТА, И СИ СИГУРЕН 4Е ОТВАРЯ/ЗАТВАРЯ НА ОКОЛО 90/78"С, КАРАШ НАТАТЬК ПО ТО4КИТЕ ПО-ГОРЕ. 2.ТЕРМИСТОРА НА ECU-TO, ЗНАЕШ КАК СЕ ПРОВЕРЯВА - НА САМОДИАГНОСТИКА. ТОЙ, (ТЕРМИСТОРА), СЕ НАМИРА ТО4НО ПОД ДЕЛКОТО, ЕДИН ПЛАСТМАСОВ ЩЕКЕР, ОТКА4А СЕ, ECU-TO "НА КЬСО " , ДАВАШ НА КОНТАКТ- АКО Е ГРЕШКА 6!- ЗАМЯНА С НОВ ТЕРМИСТОР! 3.ТЕРМОМЕТЬРА ЗА УРЕДА В КУПЕТО, ИМА 2 ВАРИАНТА: - ДА СЕ Е СКАПАЛ САМИЯ УРЕД В КУПЕТО, КОЕТО Е МАЛКО ВЕРОЯТНО - ОТКА4А СЕ КАБЕЛ4ЕТО НА ТЕРМОМЕТЬРА, ДАВА СЕ НА "МАСА", ПАК КОНТАКТ, И СЕ ГЛЕДА, АКО СТРЕЛКАТА ТРЬГНЕ БЬРЗО НАГОРЕ - ЗНА4И УРЕДА Е ЗДРАВ ! ВНИМАНИЕ! АКО СЕ ЗАДЬРЖИ ПРЕКАЛЕНО ДЬЛГО, МОЖЕ ДА ИЗГОРИ УРЕДА - ДА СЕ Е СКАПАЛ САМИЯ ТЕРМОМЕТЬР, КОИТО СЕ НАМИРА ПАК ПОД ДЕЛКОТО, НО ОТ ЛЯВАТА СТРАНА НА ТЕРМИСТОРА НА ECU-TO ТАМ СЕ ЗАМЕРВА СЬПРОТИВЛЕНИЕТО МУ ПРИ СТУДЕН/ТОПЬЛ ДВГ. 140/40 ома :) ТОВА СА ВАРИАНТИТЕ-ДЕРЗАЙ СМЕЛО! ХОНДИТЕ СА С ПЕРФЕКТНО ОХЛАЖДАНЕ, И ТВОЙТО ЩЕ Е ТАКОВА :) Редактирано от stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Това за термистока към ЕЦУ-то беше доста прибързано от твоя страна.... по този начин НЕ постигаш абсолютно нищо.... провеяваш възможността, ЕЦУ-то да отчита грешка, ама тоя термистор спокойно се скапва така че да не накара ЕЦУ-то да изкара грешка. Обикновено като се преебе, няма палене на топъл двигател и няма код за грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Въпрос : Влизането на въздух в охл. система коя грешка е , и какво да дам към маса че да разбера ? Отговор: Газта ;) PS: Пък Вий се дръжте за сърцата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zhivko

Проблема продължава да съществува ,махнах си катализатора евентуално като е запушен да не задържа газовете и от там да се нагрява но уви  ;)   Та искам да питам нещо друго , на празен ход препърдява ,т.е. клапаните понеже са вече на 200 000 км и сигурно имат някакъв нагар и трябва да се шлайфнат и дали не е от това ??? Да не затварят изцяло и да става нещо  :)   Ще я направя тази процедура и ще видим , просто ми е няпонятно за какво ги прави тези простотии и много ме дразни  ;)  Не мога да и се изкефя на количката като хората  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Абе всичко си има , проблема не е от елементарните и познати :)

<{POST_SNAPBACK}>

Това е нещо ново , и какво като има клапан ???

<{POST_SNAPBACK}>

колега издухал си гарнитура на главата,кат ти свалят клапаните да ги чистят поне да ти сменят и гарнитурата май попадаш се на майстори и то какви!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...