Jump to content

Recommended Posts

Така наре4ения амортесиор който намалява скоците на мотора в ко6а,има ли логика да се натоварват повече полуоски и кутия .Говоря за този който хва6та стойката откъм ангренажа и бумбето, и евентуално дали се увеличават вибрациите в купето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така наре4ения амортесиор който намалява скоците на мотора в ко6а,има ли логика да се натоварват повече полуоски и кутия .Говоря за този който хва6та стойката откъм ангренажа и бумбето, и евентуално дали се увеличават вибрациите в купето :D

Намалявайки скоците на мотора ще се предаде по- ефикасно въртящия момент на двигателя към полуоските => и те ще се натоварват повече(би трябвало да са изчислени с определен запас).При по агртесивно потегляне това ще доведе до повече подскоци на предницата,също рязката смяна на скоростите ще е съпроводена с леки изправяния на муцуната.Ще трябва да я пляскаш по-силно по дупето та да се успокоява и да не хвърля толкова Къчове :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така наре4ения амортесиор който намалява скоците на мотора в ко6а,има ли логика да се натоварват повече полуоски и кутия .Говоря за този който хва6та стойката откъм ангренажа и бумбето, и евентуално дали се увеличават вибрациите в купето :D

Намалявайки скоците на мотора ще се предаде по- ефикасно въртящия момент на двигателя към полуоските => и те ще се натоварват повече(би трябвало да са изчислени с определен запас).При по агртесивно потегляне това ще доведе до повече подскоци на предницата,също рязката смяна на скоростите ще е съпроводена с леки изправяния на муцуната.Ще трябва да я пляскаш по-силно по дупето та да се успокоява и да не хвърля толкова Къчове :D
целия отговор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ще я пляскам по дупето друго не ми остава :D А някой ве4е да си е слагал такъв дампер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих дампера,няма нищо общо с амортесиор съвсем друг е принципа.Колата е много по респонсна на 1 бар,даже мисля да го натегна още.Създава впечатление че колата върви повечко :no:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Damper-а го взе от Poli нали? Ако искаш обясни точно как се монтира, разпробива ли се нещо, доработки, от снимките в купува/продава не е много ясно. Предполагам ще е интересно за всички, аз също мисля да взимам ;)

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами начина на монтиране е 1 в смисъл не може6 го обърка.Към дампера има 2 стойки ,едната се хва6та към стойката откъм ангренажа...2 те шпили,а другата стойка към бумбето-болта за горния носач.Предварително разхлабих контра гайките и накрая след като пуснах колата от крика го натегнах.Снимките ги слойих по скоро да се види визуално з акакво става дума.Ще направя по-близки снимки като спре дъжда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...