REDASI 0 #1 Публикувано 21 Октомври, 2008 (Редактирано) Здравейте , съфорумци!Искам да ви попитам няколко въпроса , за които за сега нямам отговори.Колата е Акорд 97 , с двигател F18A3 със сменени на три пъти ангренажни и балансиращи ремъци ( сменените ремъци са нови , като първите два комплекта са на Гейтц , а настоящият е на Митсубихи) от различни майстори.Сменени са и опъващите ролки и няколко пъти водната помпа ( Смяната на водните помпи беше , в следствие на пренатегнати ремъци от " добри" майстори).Защо двигателя работи толкова шумно , че много се чува вътре в купето?Нормално ли е силно да се чува двигателя в купето?Защо има силни вибрации по волана и купето , като няма изхабени тампони на двигателя и центровката на балансиращия вал е ок. според майсторите?Колата е карана на пропан -бутан само някакви си 12000км. , като първите симптоми се появиха по-рано.Газ. уредба е Ловато с емулатор.Няма проблеми с оборотите- те са стабилни.Колата е отваряна за ремъци 8 пъти. Ходил съм на различни места , както при Омбре и Дидо.Респект към всички и предварително БЛАГОДАРЯ.П.С. Компресията в четирите цилиндри е 12 бара Редактирано 21 Октомври, 2008 от REDASI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 21 Октомври, 2008 Според кои майстори центровката на балансиращите валове / 2 бр. - преден и заден / е ок ? Според мен това е проблема. Не е нормално и силно да се чува двигателя в купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #3 Отговорено 21 Октомври, 2008 Много странно е тва което разказваш. Аз също имах проблеми с зацепването и пренатягане на ремъците, както и вибрации в двигателя, но при Омбре ми поправиха всичко сторено от предишните "майстори". Не разбрах дали Омбре са ти проверявали зацепването на валовете и колко са оптегнати ремъците или само са оглеждали за вибрациите. Преди първата смяна на ремъците имаше ли вибрации?Че не е добра изолацията от двигателния отсег и се чува двигателя доста повече от други марки коли е факт, но вибрации не трябва да имаш никакви- малко ще се изсиля, но така да се каже чаша с вода да оставиш върху двигателя не трябва да трепне. Всъщност при какви режими на работа усещаш вибрациите? При мен след неправилното зацепване на балансиращия вал се появяваха след 2500 към 3000 об. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDASI 0 #4 Отговорено 22 Октомври, 2008 Според кои майстори центровката на балансиращите валове / 2 бр. - преден и заден / е ок ? Според мен това е проблема. Не е нормално и силно да се чува двигателя в купето.Последно ремъците ги сменяха във Варна от Дидо( MIYAMOTO). Балансиращите валове са били добре центровани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDASI 0 #5 Отговорено 22 Октомври, 2008 Много странно е тва което разказваш. Аз също имах проблеми с зацепването и пренатягане на ремъците, както и вибрации в двигателя, но при Омбре ми поправиха всичко сторено от предишните "майстори". Не разбрах дали Омбре са ти проверявали зацепването на валовете и колко са оптегнати ремъците или само са оглеждали за вибрациите. Преди първата смяна на ремъците имаше ли вибрации?Че не е добра изолацията от двигателния отсег и се чува двигателя доста повече от други марки коли е факт, но вибрации не трябва да имаш никакви- малко ще се изсиля, но така да се каже чаша с вода да оставиш върху двигателя не трябва да трепне. Всъщност при какви режими на работа усещаш вибрациите? При мен след неправилното зацепване на балансиращия вал се появяваха след 2500 към 3000 об.Преди първата смяна на ремъците двигателя работеше много меко , тихо и вътре в купето се чуваше слабо , а не както сега шумно и дразнещо.Вибрациите започнаха не веднага след първата смяна на ремъците, те се утвърдиха по-късно.Вибрациите са силни по купето и волана на празен ход на двигателя при показание на стрелката на оборотомера ,черта под 1000 оборота(ако не греша трябва да е 800) при стабилни обороти както на газ така и на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 22 Октомври, 2008 ами явно май са ти осрали маховика. Ти сам си отговаряш къде е проблема. А тези майстори да ми обяснят как не е фрапиращо да ти се разцентрова маховика. То кардана на Москвич малко да мръднат става страшно, те за маховика не го бъркало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове