Jump to content
TYPE-S

Проблем загрява..

Recommended Posts

Колеги! Имам следния проблем когато карам във града колкото и да се кара колата никога не е загрявала над средата ама никога за 3 години стрелката седи като закована когато загрее.Но случва ми се за трети път и вече се притесних, това го прави намо на дълъг път карам примерно със 140-150 км/ч и изведнъж попадаме на софийските задръствания и докато чакаме на светофарите колата почва да вдига температурата почти до червено.Форсирам на място до 3-4к спада до нормално и след 1 минута ако не тръгне колоната пак почва до момента, в който не тръгна и тогава от струята е нормално да се охлади.Перките включват.Това го прави само на дълъг път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest grem

Здрасти.Аз го имам абсолютно същия проблем - ей така изведнъж колата ми рязко загря почти до червено. Оказа се, че почти не съм имал вода/антифриз в радиатора, понеже от водната ми помпа е капало. Та оттогава точно така започна да прави - караш градско, сичко е ок, обаче като минеш 10-20 км извънградско и влезеш в града и веднага дига температура. Качваш оборотите на празен ход и спада, тръгнеш и спада. Сменихме водната помпа, обаче не се оправи.Минахме на варианта гарнитура на главата, в момента е на ремонт колата, очаквам тия дни да си я взема и тогава ще мога да кажа дали това е бил проблема. (Ако не е бил от това и съм се набутал с тия пари за нищо ще откача, ама туй друга тема) ;)Колата ми е англичанка, D16Y3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Най-вероятно е термостат за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TYPE-S

Радиатора е пълен от 2 години не е мръднало нивото.А възможно ли е датчика който пуска вентилатора да се е поскапал вече преди на голфа ми беше така смених го и всичко се оправи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами загледай кога включва. Запали колата и следи къде е стрелката и кога ще пусне перката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че го прави рядко и като загрее след далаг пат не вартят перките ваобще по някое време и то като я угасиш склоняват да тръгнат понякога.При това почват да въртят, когато е на 2 мм. преди червената зона, иначе в града съм ги чувал включват нормално.Стрелката никога не ми е минавала по никакъв повод средата дори и 1мм нагоре към червеното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

ти я запали на място и гледай. Тя като загрее ще неще ще пусне перката и тогава виж къде ти е стрелката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TYPE-S

ти я запали на място и гледай. Тя като загрее ще неще ще пусне перката и тогава виж къде ти е стрелката.

Сега гледах на средата е стрелката е и вкючи перката.Говоря, че това с загряването е инцидентно не постоянно само понякога и то за 3 месеца само два пъти се е случило.Аз затова си мисля, че може да е от датчика, защото на предишната ми кола, когато се беше прецакал вече или не се пускаше или като се пусне не спира и по цяла нощ е въртяла перката.Като го смених всичко си дойде на мястото.И затова се чудя, ако е от термостата той един път като загрее колата отваря за да цирулира водата през радиатора и да охлажда, какъв е смисъла от него да прегрява. Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако е термостата трябва да е блокирал затворен, ама тогава ще ти прегрява постоянно. Трябва тогава да загледаш като прегрее да ли е включила перката. И тогава ще разбереш от къде е проблема. Може да е от датчика или погледни да не би да има прекъснат кабел някъде и заради това да не се включва. И от време на време да ти прави проблем. Както казваш (и аз съм имал повреден датчик) ако ти е заминал датчика тогава постоянно се гаргари , не ми се вярва един път да работи, друг път да неиска. Ама знае ли човек всичко се случва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостат със сигорност просто заяжда от време на време и не отваря достатачно откакто го смених няма ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ейтва е отговор на човек, който си е решил проблема :rolleyes: Ако не ти се сменя(защото не си сигурен) виж като прегрее ако върти перката тогава сменяй термостата и пращай една бира или по-скоро едно винце на toto_spa :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди месец ми се случи следното-тръгвам към Карандила да си направя тестче на колицата\предния ден сменях накладки и правих предница.../..към средата на пътя стрелката на темпа започна да минава кам 2-рата половина на скалата...след километър два тръгна към критични...не ме питаите колко ми стана пулса от притеснение :rolleyes: та-в крайна сметка се оказа,че майстора предния ден е пипал там където не му е било работа...човека ми беше откачил датчика за термостата,незнайно поради каква причина за мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...че го имайте и това в предвид,колеги.може да ви е в полза :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Icono

опссс,за перката,извинявям се! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

абе това е малко тъпо направено, ама ако е както казвате не са го доизмислили. На тойотата ми като откачиш датчика или се загуби връзка с него перката се пуска автоматично и бръмчи постоянно. По-добре да ти работи перката и на студен двигател от колкото да прегрее .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Icono
:D спор няма-това е по добрия вариант..според мен де!в моя случай-ами ако бях се заблехосал и невидях стрелката..какво правя-почивам!!!:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са прави за термостата, той ще да е виновника по всяка вероятност - при единия вариант колата върти само на голям крър и не може да загрее, или загрява, ако е тръгнал по-добре си го смени да ти е мирна главата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ilkocivic

Може големия ти кръг да е запушен и когато трябва да се охлади колата преминаването на антифриз протича по бавно и включва перката. Затова когато подадеш газ тогава засилваш преминаването на антифриза и се охлажда от радиатора, може той да е запушен. Ако е карана с вода може да се е натрупало нещо като котлен камък някъде!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема беше, че датчика за перката се беше прецакал, смениха го и почна да си вкючва перката.Но по-дълго време, като поседеше на празен ход леко пак почваше да загрява, имаше и въздух в системата и ми доляха около 0,5 л. антифриз и сега вече всичко е ОК.Термостата работеше перфектно. :cool:

Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...