Jump to content
futsy

Проблем с ниските обороти

Recommended Posts

Здравейте,Притежател съм на Honda Prelude. Верно, старичка бая, от 1983 година, но си е отличен автомобил и не създава никакви проблеми вече почти 15 години. Наскоро обаче ми се появи лош проблем. Като я запаля и покарам, т.е. като позагрее, и започва да не може да поддържа обороти като е на свободна - например на светофар. Вместо да си държи там към 800-1000 оборота, започва да пада към нулата и колата започва да се тресе яко. И хем не гасне, хем не държи обороти. Даже е проблемно да се подаде и газ в състоянието, в което изпада - при тресенето. И се подкарва само с гасене и палене наново, но при следващия светофар - айде пак! Това създава изключителни главоболия в града, десният ми крак трябва постоянн да скача към газта, за да и се подава по малка. Иначе влиза в тресящата фаза. И е голяма мъка. Както за мен, така и за останалите на опашката на светофара - гасене, палене... зле...Може ли някай да ми даде добър съвет от какво идва този проблем и евентуално как да го отстраня. Подчертавам отново, че ми прави тези неща само след като позагрее. Когато е студена, си пали нормално и държи обороти както трябва.Очаквам съвет/мнение и благодаря редварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно клапана за празните обороти. Незнам за тази година с какви двигатели и електроники са, но е възможно да се е позапушил или позапекъл клапана за празните. Вероятно има отделен клапан за студен двигател, и за това докато е студен няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно клапана за празните обороти. Незнам за тази година с какви двигатели и електроники са, но е възможно да се е позапушил или позапекъл клапана за празните. Вероятно има отделен клапан за студен двигател, и за това докато е студен няма проблем.

Аз мисля, че при тази ранна година едва ли може да говорим за кой знае каква електроника... Имам идея, че може да влиза отнякъде въздух и така да не може да направи горивната смес както трябва... А когато е студена тя се запалва с автосмукач и тогава да успява да направи сместа достатъчно богата на гориво, а след като загрее, автосмукачът се изключва и ако влиза въздух незнайно откъде, горивната смес е бедна и затова не може да задържи оборотите, когато не се подава газ. Идея ми е само... Проверявал съм доста места, откъдето може да влиза въздух, но без резултат...Ако някой има друго предположение, моля нека да го сподели с мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...