Jump to content

Recommended Posts

Guest ojobojo

карам CONCERTO D16A9 ВЪРВИ ДОБРЕ НО САМО КОГАТО Я НАСТЪПВАМ КАК ДА Я НАКАРАМ ДА ВЪРВИ ОТ ПО-МАЛКИ ОБОРОТИ (2500)? С ДВЕ ДУМИ: КАК ДА ВЪРВИ ПОВЕчЕ ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast
Отговорено (Редактирано)

Еми почваш с козметика спортно филтарче колектори 4-2-1 щом иска ти вави в по ниските обороти слагаш едни траби 65мм след колектора и така .А ако искаш повече от тва отваряш мотора и са саветваш с хората коита са милаи по твоийте стапки. :)

Редактирано от beast

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Ако слага6 65мм хром никел мисля 4е няма да намери6 тънкостенни,а другите са доста тежки :) Тука във Варна има 60,3/1,5 хром никелови на 16,70лв линеен м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Еми почваш с козметика спортно филтарче колектори 4-2-1 щом иска ти вави в по ниските обороти слагаш едни траби 65мм след колектора и така .А ако искаш повече от тва отваряш мотора и са саветваш с хората коита са милаи по твоийте стапки. ;)

Точно това е рецептата колега, моята Д15Б2-ка не мога да я позная след тези промени в ниските, а тя и във високите ще стане по добре, ама по-често ще я караш на ниски предполагам :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ojobojo

О.К. спортния филтър (к&н) свърши работа но простете невежеството, какво означава КОЛЕКТОРИ 4-2-1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

еми за да варви по добре :rolleyes: 1-во. повече пари :angry:2-ро. air filter ,intake system -50-250$3-то. всмуквателните колектори 250-600$ 4-то. вал спортен 350-800$ 5-то. изпусквателни колектори 4-2-1 за да работи колата по добре в ниски обороти 250-600$6-то. всичко след изпусквателните колекотри се сменя до задното гарне вклучително и него 300-500 $ поне7-мо. чип тунинг 250-350$цените са ориентировачниобщо взето е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Че той твойта д16а9 тряя да върви - какво ще и правиш ??? и на ниските тряя да въви ????ако те кача на д15 --> ще ти се стори ужасмахай ги тия ниските -- след 5000 е истината --

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

О.К. спортния филтър (к&н) свърши работа но простете невежеството, какво означава КОЛЕКТОРИ 4-2-1

Това е една доста задълбочена и обсъждана вече тема. Няма да се спирам подробно и да обяснявам, защото е вече казвано, казвано.....Порбвай в търсенето на форума да я намериш, не е много стара. Ама все пак ще те ориентирам накратко.

По принцип тези така наречени хедърси, са скъпи ако ги купуваш нови. Иначе ако си ги направиш при някой майстор, може да ти злезне 200 лв., но не е толкова просто. Защото трябва майстора ти да разбира, а и да има от къде да ги изкопирате. Все пак има размери на тръби и прочее.

Всъшност идеята е, да не се сблъскват газовете на изходния колектор и да натоварват двигателя, за да ги изхвърли. За това са разделени така тръбите, че когато единя цилиндър се пълни и не изкарва газове, другия си изхвърля изгорелите газове. След това, за да не се засекът пак газовете на следващата допирателна точка където тръбите се събират, се изчислява тяхната дължина, според двигателя. Но ако погледнеш общо всички колектори за Хонда, ще видиш, че са им горе-солу еднакви размерите на тръбите. Това е на кратко, ако не ме домързи, може и да ти постна тук линк към темата (да я изровя).

Ето ги моите преди и след монтажа (самоделни, но се представиха като купени) :balloon: :

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ето я и темата за която говоря: 4-2-1 или 4-1 ?

 

Просто като информация да кажа, че при мен колекторите и ауспуха вдигнаха към 8 коня. Всъшност трябваше да са 10-11, но ми се видя много шумна Хондичката и сложихме едно заглушително гърне с филтър, но не съжалявам :balloon:

 

Ето ти и графиката на мощността, преди колектора и ауспуха и след него:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ojobojo

БЛАГОДАРЯ ! Само не знам малките япончета не са ли ги сметнали тези неща. И друго: ако се променят колекторите не трябва ли да се промени и цялата система назад за да не се получи стояща вълна (тапа) и ефекта да е минимален?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

И наазд е сменено,ако не се лъжа с 60мм тарби и проходно гърне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

И наазд е сменено,ако не се лъжа с 60мм тарби и проходно гърне

Точно така :balloon:

ето, това е края на изпускателната система:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

здр колеги и аз се интересувам от тази работата мисалта ми е колко пари излиза вси4ко берси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

а забравих да ви питам размерте на тези траби на д13б2 са6тите ли са като на д15б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

карам CONCERTO D16A9 ВЪРВИ ДОБРЕ НО САМО КОГАТО Я НАСТЪПВАМ КАК ДА Я НАКАРАМ ДА ВЪРВИ ОТ ПО-МАЛКИ ОБОРОТИ (2500)? С ДВЕ ДУМИ: КАК ДА ВЪРВИ ПОВЕчЕ ???

Виждам че нещата отиват към лудост, човека иска да му върви в ниските.Провери свещи, кабели, капачката и палеца на делкото ако има нещо за смяна сменявай и после бутни малко аванса напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

а забравих да ви питам размерте на тези траби на д13б2 са6тите ли са като на д15б2

не са, но незнам за Д13Б2 какви трябва да са. На мен изпускателната система ми е правена от Ники Златков, те са ги смятали там диаметрите и прочее. Резултата както се вижда е много добър, за да вдигнат 10 коня на този мотор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

D16A9 върви навсякъде, няма твърде ниски и твърде високи обороти за тоз двигател!Макса на въртящият момент е на 3200 оборота (на диното - 143нм). При 2000 об. е 133нм, не е толкова зле, а ;)Под 2000 оборота и дизелите не вървят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

а колега как мое да се консултирам с НИКИ ЗЛАТКОВ и ваоб6те каде се намира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

965-32-80 Това е тел. на сервиза, занимават се предимно с тунинг така като съм наблюдавал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...