Jump to content
todorid

ОБОРОТИ

Recommended Posts

Здравейте колеги!От 2 седмици съм горд собственик на Хонда Акорд 2004 година, автоматик-типтроник, 2.0. :) Забелязвам следното нещо и не знам това дали е нормално. Понякога ниските обортоти при спряла и загряла кола са 600, а понякога са 800. Нямам предвид че оборотите играят. Просто понякога закотвя на 600, а понякога на 800. Не съм сигурен, но ми се струва че пада на 600 когато съм в задръстване. Някой знае ли нещо по въпроса?Съжалявам ако е писнано по темата, но доста се порових и не намерих нищо по въпроса.И още нещо- няма ли как да виждам разхода на дисплея или на километража?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що ми хрумна че може би има връзка с климатроника??? Когато се включи автоматично колата да работи на 800, а като се изключи на 600.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бензин или дизел? Мисля че хондите трябва да си държат на 800 оборота винаги. Иначе е нормално на климатроник да ти повдига оборотите защото компресора товари мотора доста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходи в бултрако да ти я закачат на компа, ДА ТИ Е МИРНА ГЛАВАТА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При автоматика понятието обороти отстъпва по важност на термина необходима мощност - колата сама си определя колко мощност и е необходима в конкретният момент според натиска на педалчетата газ и спирачка. И при мен "играят" в зависимост от включен климатик, фарове , надута до край музика + усилватели ....Относно разхода и доста други неща - http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;hl=infoboard :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем нормално е, празните обороти са едни, но заради компресора на климатроника се вдигат оборотите. Ако намериш сервизна книжка, там наи добре пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегипуснах една тема за газов инжекцион и обороти в "общи"- Хонда са направили (поради екологични причини) в задръстванията оборотите да се намаляват до 500-600 без да гасне двигателя. Разбрах това от една фирма, която предлага и монтира руски газови инжекциони- и според тях това е голям проблем при монтиране на газова инсталация. Не зная дали е истина- но се загледайте- когато сте на едно място дали не се намаляват оборотите от самосебе си- ако е така, значи може и да има нещо вярно в това.Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...