Jump to content
Guest De Puta Madre

4WD real time

Recommended Posts

Guest De Puta Madre

Някой мислил ли е по въпроса как може да се електрифицира превкл.на 4ВД-то.С някакво копче в купето щтрак и готово.Понеже днес скъсах оня винт дето го придържа та си рекох....от ДЕФЕКТА към ЕФЕКТА!!!;) Ако имате идеи споделяйте и ще го прайм ку се получи гот. :);):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Видях парчето от болтчето.ЛОШО.Може да се направи като на стария модел с вакуум.По-лесно е и е по-сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest De Puta Madre

Щом ти го казваш ... Кога го праим???Говоря сериозноБЛАГОДАРЯ за съвета за маслото,НЕ Е ИСТИНА как се промени скоростната кутия,по-тиха и вместо щтрак-щтрак,като местя лоста,сега се чува едно млиясс.И 2-ра влиза почти без проблеми.Егати му си кефа. :):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
Отговорено (Редактирано)

То за моженето ще се направи дали с вакум или с електромагнит,все ще стане но защо да се превключва от там при положение че тая работа си я върши силко-муфата и то идеално се спрвя без никакви забележки.Това лостче за механично изключване е предвидено за сервизен режим ако се транспортира колата на колесар примерно или се проверяват спирачките на задния мост на валци.Като и отцепиш кардана от тоя лост нищо не се променя,нито разхода нито мощноста.Просто няма да имаш подаване на тяга към задния мост когато ти се наложи в определена ситуация.Стария модел е на копче понеже няма силко-муфа.Няма смисъл просто.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest De Puta Madre

Значи,и аз така си мислех,Но след кратко съвещание с Омбре :) ,опитах да покарам с изкл. 4ВД.Резултат:Преди-когато я купих таз колица не беше в най-доброто си състояние.След маклко каране забелязах,че когато искам да ускорявам,никой не може така както Хонда,между 1500-2000,ама хич не става и на всичкото отгоре колата цялата бучи и се тресе,много е мудна.Сега като искл.4ВД-то не мога да си позная колата.Плавно,почти без никакаво бучене и вибрации на 3-4 с 1000-1500 си я карам,ускорява и не се торморзи.Явно,една част от мощността на мотора(112-115 кончета без да броим изоставените)е заключена да върти тази силко(хидро)-муфа,и да я поддържа в готовност за реакция.Сега разбирам, че съм подавал даста повече газ за да потеглям с вкл.4ВД и нищо ,колата тръгваше малко мудно, верно без да превърташ гумите това добре,но сега се изрелвам с 1500 и едвам смогвам да не превъртя някое колело,ако кача някой друг оборот, АДСКИ КЕФ.Смятам да я покарам така и ще докладвам за други промени,като мах. скорост и разход на горива.И за финал.Я си представи,отиваш на къмпинг Градина,досега си карал с 2ВД и си царя на пътя,и както си седиш в купето рашаваш да се поразтъпчеш с 3 балерини по плжа след -найстина бирички и две рикии:Вариянт 1:слизаш вадиш инструмента,който е 50 см.и почваш да излагаш Марката и тн.и тн...Пълен ПРОВАЛВариянт 2:Натискаш копчето и правиш най-Страхотното плажно рали в живота си :):) Хайде ,че се отпеснах.Ще пиша!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Писах по горе защото имах два Шатъла и на единия му навъртях около 80х.км. за една година,правих си експерименти и аз и нямах разлика.Но явно твоя показва характер.Тогава действай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest De Puta Madre

Току що се връщам от тест на магистралата:И Хондата излиза на трасето -3 7200,4 7000 прелита покрай опел омега 2.5 ТД и продължава да ускорява до 180 без видими проблеми,като оставя омегата с очите на предния джам разплескани като палачинки.Прекрасно поведение и държане на пътя, за седан на 14 годинки!!!:) Последния път когато я тествах едвам ускори до 160. Благодаря на Омбре за прекрасния съвет :) П.С. Въобще не съжалявам,че скъсах болта,ако това ще е цената на УДОВОЛСТВИЕТО!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest De Puta Madre

Забравих да добавя че онзи с опела така се ядоса , задмина ме от дясно при Врана и веднага след това го СПРЯХА за превишена скорост :):):) .И направо се размазах от кеф.СОРИ пич, да не си се връзвал,аз по принцип си карам като баба ма днес кво ми стана. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

На нашия Шътъл стана същото :) Коренна разлика на поведението на колата като спряхме задните колела и икономия на бензина :) С 4-те колелета на магистралата със 140 нямаше и 20 лв ( към 12 литра ) нямаше да ми стигнат да стигна до София :D А и да не говорим , че някъв тампон беше отишъл и се получаваше някакво чукане при задните колела , а да не говорим колко мудно се паркира с 4вд-то :) Омбре , я кажи какво масло сте сложили в скоростната кутия и ние да го сменим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest De Puta Madre

Веднага докладвам ,Омбре ме прати на бензиностанцията при КАТ.Там има магазин и масларница.Момчетата разбира много от Хонди.Маслото е Репсол.Моето 15W40.Някой :) ми беше налял диференциялно масло в скоростната кутия.Оказа се много лошо решение.Каквото в двигателя,такова в скоростната кутия.Ама май може и по-тънко.Айде и без дупки по пътищата!!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...